Kramp eipijn ??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dolfijntje1985, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    ik ben 1 juni ongi geworden maar heb nu al een paar dagen soort krampen lijkt een beetje op ei pijn links en rechts onderin heb al ovutesten gedaan maar die waren helemaal wit negatief dus zou ook wel heel vroeg zijn om op dag 9 een eisprong te hebben, maar waar komen die krampen en pijn vandaan dan. Iemand een idee of het zelfde gehad.

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hier ook steeds krampjes en steekjes maar nog geen posi ovu test, ben ook benieuwd wat dit is dus ik blijf dit even volgen.

3. MoessieLin

30 mei 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

t schijnt dat sommige vrouwen hun eisprong wel eens heel vroeg na hun menstruatie kunnen hebben.
    even afwachten of je over een paar dagen wel in je ovulatie zit..
    succes ;)

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik voel mijn eitje altijd groeien. Heb dan echt menstruatiekrampen en uiteindelijk beste steken rond ovulatie.

Wellicht voel je dat dus.... De groei van je ei :).

5. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Ik heb precies hetzelfde ook 1 juni ongesteld geworden en nu alweer pijn bij de eierstokken terwijl ik een cyclus heb van gemiddeld 36 dagen dus mijn ei zou pas rond dag 22 moeten zijn en niet op dag 9 al. Ik vermoed daarom ook dat het het groeien van mijn eitjes is. Anders zou ik het niet weten, maar goed voor de zekerheid toch maar klussen!

6. Yris

Yris Niet meer actief

Mee eens.. ik voel het groeien ook ;)

7. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Ik heb dat ook en wel op dit moment. Ik kan mij eisprong op de minuut bijna voorspellen. Ik kon net de trap niet op lopen zo'n pijn doet dat Altijd bij mij. Een paar dagen van te voren voel ik het aankomen.

8. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Ik heb altijd een cyclus van 36 dagen gehad en na 2 maanden is hij opeens 28 dagen :) dus het kan wel veranderen

9. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Nou ik had gisteren een posi ovu test dus bij mij was de pijn dus het groeien van het ei, vandaag voel ik steken in mijn lies dus verwacht dat ie vandaag springt.
    Straks nog maar eens een ovu testje doen.

Stel dat ie nu niet meer posi is, is het ei dan gesprongen??

10. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Na een positieve ovutest springt je ei binnen48 uur. Als ik me niet vergis. Veel plezier dus de komende dagen!!!

Deel Deze Pagina