whahaha, ja dat herken ik wel, van gedachten veranderen. En weet je, je groeit er steeds iets meer naartoe. Je hebt in je gedachten een doel waar je voor wilt gaan. En dan is het prima toch! Jullie meisje is ook pas 10 maanden! Het bloeden is gestopt, het was echt niet veel, 2 keer een beetje. Dus niet ongesteld geworden. Ben echt benieuwd... Kan zo slecht tegen wachten...
Vreselijk dat was ook echt altijd een drama hier, dochter is van ronde 27, dus weet alles van wachtweken daarbij wisselde mijn cyclus van 29 tot 44 dgn. Pfffff als ik er nog aan terug denk, met de willemijn heb ik ook 5 dgn voor NOD getest en was al positief!!
Willemijn, van ronde 27! Ja, dat heeft even geduurd ja! Dat ken ik dus helemaal niet, heftig hoor. Ik denk dat ik ongesteld ga worden aan mn kwaaltjes te voelen. We wachten het af
Ik had wel een innestelings bloeding, maar het was echt superweinig hoor, gewoon een streepje bij het afvegen, niet eens echt in mn inlegkruisje gekomen, ook voelde ik rechtsonderin mn buik steekjes, en mn borsten voelden anders, ik had echt alle kwaaltjes die je maar kon hebben, en het voelde voor mij zelfs een beetje overbodig om de test te doen haha dat die positief uit kwam was voor mij geen verassing, hoor mezelf nog zeggen tegen mn vriend "ik zei het toch" haha, dat vergeet ik nooit meer! Oohh als ik eraan terugdenk... die spanning wil ik echt nog een keer meemaken! Mijn schoonzus kan tussen nu en uiterlijk 5 weken bevallen, dus kriebels kriebels en nog eens kriebels hier!!!
Wist ik tot 2 weken terug nog zeker dat ik echt wel even wou wachten, nu krijg ik het idee van een lief, klein, schattig babytje niet meer uit mijn hoofd. Kan de hele week al aan niets anders denken. Helaas heeft m'n man andere plannen. We zouden ons eigenlijk in maart weer aanmelden voor het hele icsi gebeuren, maar ik wist zeker dat ik t nog niet wou. Dat tegen mijn man gezegd, die zich er nu helemaal op ingesteld heeft, hij wil ook net zo lief nog een half jaartje wachten. Je eigen glazen ingooien heet dat volgens mij
Rozaly: oooh das balen zeg! Ja, het lijkt er wel op dat je je eigen glazen ingegooid hebt. Maarja, het kan in een keer veranderen... Bij vrouwen dan, ik weet niet hoe dat bij mannen zit Ik ban vannacht ongesteld geworden. Totaal onverwacht, want het is echt nog niet de tijd. Naja, balen, en weer door Maar helaas moeten we 2 maanden nu wachten, naaa ik vind dat moeilijk!!!
Monique, wat balen! Maar waarom moet je 2 maanden wachten? Heb ik vast gemist met lezen, sorry Gisteravond toch nog maar even begonnen, hij had r ook over nagedacht we gaan vanafaanmelden met moederdag met alle wachttijden en behandelingen duurt het dan nog wel een half jaar voor ik eventueel zwanger kan zijn. Als het weer in 1x goed gaat tenminste, dus dan is het leeftijd verschil ook wat groter. Nu maar beginnen met wachten...
Nee, mijn man heeft zaadbal kanker gehad 6 jaar terug. Door een operatie heeft hij geen zaadlozing meer. Voor onze zoon hebben we een tese - icsi behandeling gehad. Gelukkig ligt er nu nog zaad in de vriezer maar ik moet wel weer hormonen spuiten ed. Destijds was ik na de eerste poging meteen zwanger. Nu maar bidden dat dat weer zo is. Helaas mogen er geen 2 embryo s meer terug geplaatst worden, dus de kans is iets kleiner...
Ooh Rozaly, dat is wel heftig. Maar wel fijn dat je gelijk zwanger was daarna! Dat geeft wel hoop! Mijn moeder gaat in januari 2014 een paar weken op vakantie, en ik heb mijn moeder echt nodig na de bevalling. Mijn moeder en ik hebben een hechte band, en door wat ik allemaal heb meegemaakt bij Y. heb ik haar echt nodig. Dus ik wil niet dat ik in januari 2014 uitgerekend ben of ergens in die tijd. Dus vandaar... Misschien voor jullie niet begrijpelijk, maar voor mij wel
Rozaly: fijn dat je het begrijpt En ik kwam er net achter dat we het voor die tijd nog wel kunnen proberen (hoewel ik mn lichaam niet meer snap) maar dan zou ik half december uitgerekend zijn. En de decembermaand vind ik nou niet echt fijn. Dus denk maar dat we even overslaan.
het verlangen voor een 2de is bij ons nu ook heel groot ons zoontje is nu 19 maanden en hij zegt soms baby en komt dan op mn buik tikken . augustus moet ik naar de gene , en hopelijk beginnen we er dan aan
moniqueP ; dan ga ik naar de genecoloog voor mijn spiraal te laten verwijderen en dan moet ik goed opgevolgd worden ook door een neuroloog . ik ben nu bna weer 1.5j aanvalsvrij ( ik heb epilepsie) en ze hebben me groen licht gegeven . maar het moet natuurlijk goed opgevolgd worden
Ooh jeetje, dat klinkt heftig. Heb je er juist meer of minder last van tijdens een zwangerschap? Heb je dat al je hele leven?
Zo ben ik weer even... ben inmiddels gestopt met de pil, had gisteren aan een nieuwe strip moeten beginnen, in plaats daarvan heb ik foliumzuur geslikt Vind het nog altijd een beetje eng (beren op de weg blijven nog wel even staan denk ik. Maar een goed gesprek met mijn moeder gehad en die heeft me het laatste stukje nog over de streep getrokken. Here we go! Jeetje mama van alex, dat is pittig! Hopelijk gaat alles ook goed tijdens de zwangerschap met je epilepsie. Monique: nieuwe ronde, nieuwe kansen! En dat van je moeder snap ik ook helemaal. Ben ook zo'n moederskindje, haha. Helaas woont mijn moeder aan de andere kant van het land.... Rozaly: oei, dat is moeilijk lijkt me.. Hopelijk gaat het volgende keer met de ICSI net zo snel
ja idd , ik heb een lichte vorm maar tijdens de zwangerschap van mn zoontje toch een paar aanvallen gedaan terwijl ik ervoor ook 2 jaar aanvalsvrij was . ik ben toch blij dat we een 2de mogen krijgen , met de juiste begeleiding weet ik zeker dat het me gaat lukken