Fidel: schema ziet er goed uit! Ik zou je er echt niet te druk over maken, het komt echt vanzelf wel! Niet te veel pushen want het moet ook gezellig blijven tijdens het eten. Y. blijft ook maar 2 minuten zitten met eten, hooguit, en eet dus ook heel weinig. Het is niet anders, van ons mag ze van tafel want het heeft echt geen zin om te pushen. Het wordt er alleen maar erger op. Mijn vader deed dit wel altijd bij mij, en heb nog een haat liefde verhouding met eten. Deerne: hoe is het nu met jullie? Hebben jullie nog gepraat? Ik hoop dat het allemaal een beetje tot rust is gekomen. Hier na haar verjaardag een drukke week gehad waarin ik 4 dagen moest werken, en haar verjaardag, en trakteren bij de kindjes, en wisseling van kdv, en functioneringsgesprek, ik dacht dat ik gek werd! Gelukkig nu iets rustiger!
ja hier is alles weer uitgepraat, hij heeft het inmiddels ook weer weggegooid, maar het vertrouwen moet bij mij wel langzaam weer terugkomen. Dat kost tijd, want hij heeft me echt gekwetst met zn gelieg! Nu weer een lang weekend met zijn kinderen er bij, ga hem er vaker op aanspreken dat ik er niet alleen voor wil staan met ook zijn kinderen er bij. Dus meneer vanmorgen om half 9 uit bed gehaald, zodat hij zelf eens ontbijt kon maken voor zijn kinderen... normaal sta ik dat dus altijd te doen spannend monique, zou het al raak zijn denk je?
Groot gelijk hoor!! Deerne Monique ti's gewoon een lekkerbek, wantijen moet zien hoe groot de mond open gaat voor de yogert , doe nu de hapjes om en om tot nu toe werkt dat super, voor zo lang dat duurt. Een nadeel ze komt nu iedere nacht 1 x minimaal dus ze krijgt overdag te weinig binnen, maarja loze Harry moet nog snappen dat ze dat uit haar warme al moet halen !!
Fidel: ooh ja dat ken ik wel hoor. Daarom zijn wij dus echt net pas van de fles in de ochtend af, omdat ze niet genoeg binnenkreeg en de hele dag achter liep. En dus ook s avonds wakker werd. Ze krijgt nog wel de fles s avonds, anders red ze het echt niet. En nou, ik vind het helemaal prima. Ze vraagt er zelf om, is haar rustmomentje en daarna gaat ze zelf al bij de deur staan en zegt ze: slapen. Ik maak me er niet druk om. Het komt vanzelf. Ze is ook net pas over de 10 kilo (eindelijk) ze heeft t echt gewoon nodig. Deerne: ooh vooral als jullie in t weekend zijn kinderen ook hebben! En als hij dan niet uit zijn bed komt... Dat zou ik niet kunnen waarderen hoor! Maar dat je vertrouwen beschaamd is snap ik wel. Dat heeft ook wel weer even tijd nodig. En hoe is het met de wens van een tweede kindje? In de koelkast, of toch niet? Of het raak is... Ik hoop t wel, maar ik wil er niet teveel aan denken of hopen, want dan valt het zo tegen!
ohh nee qua gewicht is ze.... 9900 gram dus ze krijgt zat voeding uit mijn melk haha... ach het ene moment kan in me er heel druk om maken, t andere moment denk ik.. komt wel goed schatje!!!
hahaha, ja nou dan kan ze wat lijen haha nee grapje, maar dus echt niet druk maken hoor! Hier viel ze soms een kilo per week af. En dan moest ze echt nutrilon, want het ging anders niet. Maar ach, met kletsen is ze super snel, en ieder kind zijn eigen ding moet je maar denken. Dames, hebben jullie ervaring met het vroeg testen van de zwangerschapstest? Iets van 3 dagen voor NOD?
Bij mij kietelt het al voor een 2e Hahahah. Maar nog even niet even genieten van me dotje misschien deze zomer?
Ooh okay, das best vroeg dus. Ik heb ook kv 2 v 5. Dan ga ik donderdag testen, dat is dan 3 dagen voor NOD omdat ik dan ook naar t ziekenhuis moet, vind ik wel fijn om te weten als er iets is. Maar die kans is heel klein hoor, is pas 1e ronde. Froetsel: ooh je meisje is pas 2 maanden. Nou dan heb je ook nog wel ff. Maarja, het kriebelt dan he, dan is t moeiilijk om dat tegen te gaan
Ik zal me ook weer 's melden hier, haha. Ik heb de 1e ronde inmiddels gehad, ben afgelopen weekend ongesteld geworden dus op naar ronde 2. Het hele verhaal met de fles enzo: erg bekend. Ik wil die van mij eigenlijk van de fles afhebben, maar sinds ik dat probeer, wordt hij snachts weer (hysterisch) wakker, het lijkt alsof het honger is want hij kalmeert echt alleen als ie de fles krijgt... Hij kreeg alleen nog een "late"fles rond half 8 en daarna zn bed in, voor de rest zn drinken uit een (normale of tuit)beker. Gaat dus nog niet goed, hij drinkt te weinig. Hij eet ook niet denderend trouwens op dit moment. Misschien ook wel een sprongetje erbij ofzo, ik weet het niet. Het is erg vermoeiend in elk geval, zo'n compleet hysterisch kind in de nacht....Ik heb de ochtendfles er maar weer ingegooid, eens zien hoe het dan gaat.
Heh bah, toch naar de tweede ronde... Moeilijk he met die fles. Ik zou ook die ochtendfles nog even laten hoor. En de middagfles laten vervallen. Daarna kan die nog wel weg. Hij is net 1 jaar!
Hi, Ik testte 7 dagen voor nod positief... en heb de week eens nog 5x getest toen, omdat ik t niet kon geloven Spannend monique, nog een dagje. Kawai, spannend weer, an het begin van een nieuwe ronde. Nu maar duimen dat t lukt En wat betreft die fles, mijn mannetje drinkt nog de meeste nachten en fles. Leuk vind ik het niet, maar k krijg t er niet uit..
Op een van de eerste pagina's had ik al gereageerd in januari. Ik zag dat hij nog steeds actief is, dus ik dacht ik zal eens reageren misschien hebben jullie er iets aan. Het kriebelde al een tijdje iig na de 1e verjaardag van de uk, en vooral als ik andere baby's zag. En dacht in januari er toch voor te gaan. Is uiteindelijk door drukte in februari geworden. En je ziet het, de tweede komt er. Ik bleef twijfelen, dat wel, maar toch een sterke wens, maar toen ik in ronde 1 het zo erg vond dat ik misschien wel/ niet zwanger was en uiteindelijk niet wist ik heel zeker dat ik het wilde. Nu vind ik het zeker spannend hoe het gaat met 2 kindjes (mits het allemaal goed blijft gaan tis natuurlijk nog pril), maar goed er zit dadelijk ruim 2 jaar tussen, de oudste zal dan weer wat zelfstandiger zijn. SPANNEND....
Yossie: gefeliciteerd!! Wat gaaf! In de tweede ronde zwanger geworden dus? Of begrijp ik dat verkeerd? Misschien is het soms wel eens goed om dan negatief te testen, dan weet je het heel zeker he daarna! Toen ik opeens opnieuw ongesteld werd na de pil, voor de derde keer was ik ook al teleurgesteld! Ik wil t liefst NU gaan testen, maar ik probeer echt tot donderdag te wachten. Maar ik heb er geen goed gevoel over. Rozaly: ooh ja die fles he! Bij jou dus ook nog wel. Maar weet je, als ze het echt niet meer willen geven ze dat echt wel aan. Dat komt echt wel goed hoor! 7 dagen voor NOD testen!? Dan is de innesteling echt net geweest
Ik had 12 dagen eerder ook getest om te zien of de hormonen uit mijn lijf waren, die was negatief. En toen 7 dagen eerder getest. Maar ik zei dat dat voor mijn nod was, maar dat weet ik eigenlijk niet precies. Was 7 dagen voor de datum dat ik van het zh mocht testen... misschien was mn nod wel eerder..?
Yay, Yossie! gefeliciteerd!!! Wat gaaf joh! En snel zwanger ook! Ik was niet echt teleurgesteld dat ik ongesteld werd dit keer. Ben eigenlijk wel blij dat ik meteen een regelmatige cyclus lijk te hebben 27 dagen, vond ik best netjes meteen na het stoppen met de pil. Van mijn zoontje was ik in drie maanden zwanger, dus ik heb goede hoop. Twee jaar ertussen vind ik eigenlijk prima, dus dan heb ik nog minstens 3 maanden hihi. En ja die fles.. ik heb de ochtendfles inderdaad weer gegeven, vind het toch belangrijker dat hij zn hoeveelheid vocht binnenkrijgt. Heb CB is het er niet zo mee eens (hij moet van de fles af!! Slecht voor de tandjes en blablablabla) maar ze kunnen van mij hoog en laag springen. Jammer dan. Niemand zit te wachten op een uitgedroogd kind. Overigens, ik geef 'm nog opvolgmelk 2, moet ik nu niet over naar 3 dan, voor de flessen?
@kawai stap 3 is vanaf 10 maanden toch ?? En idd hoor beter genoeg vocht als zeuren over niet goed voor bla bla bla net als het zeuren over duimen en speen. Ik ga pas afwennen wanneer zij er aantoe is.. Schoonzusje is 23 en uit nog steeds, geen beugel nodig, Vl. Heeft tot 5 speentje gehad, geen beugel of spraakgebrek. Ik maak me er niet zo druk om, regels zijn er om gebroken te worden!!
@PiriPiri: nope, dat ben je zeker niet haha. @Fidel: oeps, dan geef ik al bijna 3 maanden te lang nummer 2 Zal eens kijken bij de Kruidvat voor nummer 3....