in de 1e 7 wkn kan het echt geen kwaad, er is nog geen bloedcontact dat daardoor invloed heeft.. ( nu moet je natuurlijk geen l gaan drinken) met kerst heb ik zelfs met 6 maanden 1 glaasje wijn gehad, oud en nieuw netzo..
ik ben met het stoppen met de pil vorig jaar ook direct gestopt met alcohol. Kan het niet zo goed begrijpen dat er vrouwen zijn die bezig zijn met gezinsuitbreiding, maar alcohol drinken ook nog erg belangijk vinden dat kan toch niet zo belangrijk voor iemand zijn?? en de eerste weken geen bloedband... tja... voor mij gaat het om het principe, vind het echt not-done.
Ja, dat vind ik dus ook. Als ik weet dat ik zwanger ben geen druppel alcohol, en ik kom niet in de buurt van iemand die rookt. Gelukkig rookt er niemand in mijn omgeving. Maar elke keer als je niet weet of je zwanger bent... Normaal drink ik dus niet, maar nu met kdag hebben we ook een afscheidsfeestje van iemand die verhuist enzo. Helemaal geen reden om een glaasje te drinken hoor! Maar misschien duurt het nog wel een jaar voordat je zwanger bent en dan blijf je elke keer bezig zo
Ik drink echt bijna nooit... Toen we besloten voor kind te oefenen geen druppel meer. Na bevalling nog steeds geen druppel... Alcohol en kids vind ik net zo erg als alcohol en zwangerschap. Als we beide thuis zijn drinkt er 1, maar ML drinkt ook amper
Alcohol en kids vind ik niet kunnen als je teveel drinkt. Maar een glaasje of 2 in het weekend vind ik wel kunnen. Zwanger zijn of proberen te raken en dan drinken vind ik niet kunnen. Stel dat je net een test hebt gedaan, die is negatief en je drinkt die avond een glas wijn, prima... maar niet als je niet zeker weet of je wel of niet zwanger bent.,
Ik drink ook eigenlijk nooit. Als ik drink is het 1 of 2 glaasjes. Op kdag ga ik s ochtends ook testen. Dat is 1 dag voor mn NOD. Laatst gelezen dat het dus niet kwaad kan om af en toe een wijntje te drinken in de zwangerschap. Daar ben ik het dus niet mee eens. Drinken en roken vind ik echt niet kunnen. Maar dat is mijn mening Ik hoop maar dat ik met kdag niets ga drinken Maar heb er geen goed gevoel over.
Als jij er geen goed gevoel bij heb moet je het niet doen. Als je vragen krijgt waarom zeg je med./buikgriepje/ of iets dergelijks!! In het algemeen ieder moet doen waar hij zich goed bij voelt. Persoonlijk je kan je wel opsluiten in een glazen kist. Alles waar te voor staat is niet goed. Ik heb vlak voor de verwekking van willemijn echt een te gekke bruiloftsfeest gehad, vl. was Bob, hadden net alle onderzoeken van mmm gehad, diagnose was gezond een jaar zelf proberen, dus echt even goed gefeest met de nodige borrels.. Feest was 14 juli, heb op begin aug posi getest reken maar uit.. Als ik nu iedere dag l drank dronk thja dan was t anders wat... Maarja zo heeft ieder zijn ding.. En ieder moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt!
Leuk om dit topic weer te zien! Hier ook nog de kriebels hoor! Wordt nog steeds na de zomer denk ik... Alhoewel, we hebben op 6 april na een feestje, zoontje uit logeren, niet zo heel verstandig gedaan haha. Ik dacht dat loopt wel los. Maar nu al een week heeel zere tepels. Vandaag hele dag erg oni gevoel, waaraan ik normaal merk dat het er is, maar er komt niks. Morgen zou ik ong moeten wordeb ... Monique: hoe zit jij nu in je rondes/cyclus? En erg spannend of zie je wel?! En wb drinken, als ik niet ( bewezen) zwanger ben kan ik best een wijntje drinken goor. Niet heel veel, gewoon een of twee. Kan nog lang genoeg niet als je wel zwanger bent ...
Giraffe: welkom hier Sallie: ooh spannend zeg!!! Wacht je de ongi af, of heb je nog een testje liggen? Hier houd ik alles wel in de gaten, maar niet heel veel stress erop. We zien het wel. Fidel: ja ik zie het ook wel, ik weet het nog niet. Als ik echt weet dat ik zwanger ben is het anders dan drink ik echt niet.
Ow, k ben veel te lang niet wezen kijken hier! Net even snel bijgelezen. Ik drink amper, max 1 glas in de maand. Heb het de vorige x vanaf de start vd behandelingen gelaten. Zal k nu weer doen, gewoon omdat het beter voelt zoals Fidel al zegt. Heb meer 'moeite' met het laten staan van de zalm, biefstuk en filet Wij zouden begin mei starten, mr mn man twijfelt nu. Vooral omdat ie tegen het ziekenhuis gebeuren op ziet. Ben benieuwd... denk dat t wel goed komt! Spannend dat sommige al bijna mogen testen!!! Succes nog even met wachten
Hmm de eerste vragen zijn geweest, wanneer de 2e.. Nou voorlopig niet eerst sparen en minimaal 2 jaar ertussen, ( dus hopen dat sit een jaar wordt dat vl veel aant werk is, weinig ww, sparen voor een dakkapel, en dan hopelijk de dagen aftellen. 365 te gaan hihi!!
Nou idd haha !! Hopelijk lukt t... Ik drink nooit ook voor mijm zwangerschap niet. Ml drinkt wel is maar daar maak ik geen punt van Veder hier ook zeker twee jaar ertussen
niet alles helemaal terug gelezen maar even vluchtig ooh ik merk dat ik ook af en toe kriebels krijg.. maar wil er nog niet aan toe geven hihi man lief vind het ook nog even prima zo en denk dat we wachten tot ons zoontje 1 jaar is als we weer gaan starten.. vorige ronde heeft ook even geduurd dus ga er vanuit dat het nu ook niet 123 gebeurd is helaas ;(
Nou vandaag tijdens wachten uitslag zwangerschaptest weinig kriebels hahaha... Ik was mega opgelucht dat hij negatief was... Nu al een 3e (2e van mij) nou pffff ff wachten nog!
Vriendin van mij heeft ons net vertelt dat ze zwanger is van de 2e ! Super leuk haar 1e kindje is nu 9 maanden. Gelijk sloegen de kriebels bij me toe . Onze eerste prinses heeft 7 maanden geduurd. Hoe lang zijn jullie bezig geweest als k vragen mag ?
Zo he! Wij waren in ronde 1 zwanger... Kan het niet uistaan dat het nu al ZOOOO lang duurt naar mijn gevoel, zit nu in ronde 2 Maar ik mag dus niet klagen als ik het zo lees
Toen wij 1 jaar bezig waren hebben wij de hulp van het ziekenhuis ingeschakeld en na 1 malig gebruik van clomid meteen zwanger ik ben dus bang dat ik bij een 2e weer in het ziekenhuis eindig omdat ik zelf geen eispronk kreeg, maar met clomid wel.. dus daarom wil ik niet al te lang wachten met voor een 2e gaan