Gestopt met de pil, ongesteld geworden en daarna direct zwanger. Ik hoop dat het met de tweede net zo snel gaat Ik ben inmiddels zo gek in mn hoofd aan het worden dat ik overweeg om voor mn vakantie naar curacao al te stoppen. Dus gewoon begin november. Dan tijdens de vakantie nog ff "ontpillen" en daarna aan de slag Irritant hoor van die eierstokken die aan het kriebelen zijn haha
Dat lijkt me echt vervelend. Sinds de bevalling is mijn cyclus super raar geworden zelfs met pil Ben steeds 2, 5 ongesteld en 1, 5 niet zeg maar. Na de bevalling ben ik de eerste 3 maanden continu ongesteld geweest
ik herken dat! ik ben ook 3 maanden na mijn bevalling ongesteld geweest... erg irritant... nu heb ik een spiraal maar dat bevalt helemaal niet en hopelijk gaat hij er morgen uit, want de huisarts kon hem niet vinden dus morgen naar de gyneacoloog.. mijn cycles was altijd rond de 36/45 dagen pff hoop dat ik dat de volgende poging niet heb maar ben er bang voor
Ja voor Kiann en me lichaam wel ja hihi... Maar kriebels zijn zeker niet minder nu dat het zoooo dichtbij was...
Kirasese ik snap wat je bedelt hoor, hier Eem door de spanning een keer rubbertje vergeten.. Thja ... Dus even 2,5 week in spanning gezeten hihi... Maar doordat je er mee bezig bent denk je ahhhh... Vandaag ook weer Kriebels schoonzusje is 27 wkn, vriendin waarschijnlijk net zwanger van de derde.. En voor iemand die binnenkort gaat verhuizen tussen het kinderbehang gegoogeld, helpen met ideeën ohh zulke leuke dingen gezien !! Ups en downs ik hoop dat vl gewoon snel wat vaster werk heeft en we kunnen gaan sparen!! Maar zie het voorlopig nog somber in
KiraSese: opgelucht dus Naja dan weet je in ieder geval ook waar je aan toe bent en wat je echt wil Fidel: ooh ja dan kan ik t me ook helemaal voorstellen Dan begint het nog heftiger te kriebelen Wij hadden gister een etentje met familie waarvan 2 dames bijna uitgerekend zijn... pfff en ik maar geduldig wachten
Nou... kriebellllllllllllllll... Sinds ons voorval en er over praten... Kriebelt het ut allermeest!!!! Zelfs bij ML kriebelt ut... pffff hihi Hij hoort me tegen te houden...
Ik had het bij mijn oudste na 2 jaar dat het begon te kriebelen. Na de jongste had ik echt na een half jaar al weer kriebels maar we hebben nog wel gewacht. Zit nu tussen de kindjes steeds bijna 3 jaar tussen en ik vind het ideaal!
Hier zijn we het robbertje ook vergeten op de 10e dag! En de volgende dag lichte buikpijn ( Eisprong/ nesteling?) en nu licht bloedverlies terwijl ik nog niet ongesteld worden! Ohja dat was me eerste menstruatie dus ff afwachten!
Froetsel, spannend!! Maar een innesteling kan het niet zo vroeg geweest zijn toch? Wel spannend hoor!! Willen jullie het wel of nog helemaal niet?
Superpannend, hoe lang duurde het vorige keer ook alweer dat je zwanger werd? Ik weet je had het al gezegd maar bent vergeten..