Fidel: dat was in drie weken na het stoppen met de pil. Maar omdat ik toen niet had verwacht dat ik zwanger was testte ik ruim na mn NOD positief, dus ik weet niet zoveel van die lichte streepjes
Ik weet het niet snap ook niet de tussentijdse bloeding terwijl me nod nog niet is! Kan ook zijn dat ik spoken zie hoor. Het is hartstikke welkom! Maar als t niet raak is wAchten we tot de zomer Hahahah
Nou.. bij een zw test krijg je alleen een streepje (licht of niet) als je zwanger bent..... ik zie toch ECHT een streepje!! Ookal is hij heel licht! Ik zou morgen nog eens testen en kijken of hij donkerder wordt Spannend!!
Ik heb gehoord dat de kruidvat testen het betrouwbaarst zijn! Dus ik zou gewoon nog eens testen met een kruidvat... Ik had de eerste keer ook zo'n licht streepje (was nog slaperig dus zag hem eerst niet goed) en dag 2 was hij al donkerder! Ik zit te puzzelen en weet wel wat het betekent, maar waar staan de letters NOD voor?
Kiewie klopt! Kellebel dat geloof ik ook ja van de kv maar je zou dan toh wel iets op de predictor moeten zien? Echt omo wit
Nou Monique.. volgens mij is dan je HCG nog wat te licht voor die predictor.. Kruitvat is veel gevoeliger. Als je bij die kruitvat test een streepje hebt, dan zit er toch iets van HCG in je lijf..! Ik zou het ook nog eens proberen met een kruitvat morgen.. ben toch wel erg benieuwd meid! Ik hoop het voor je
Aaaaaah.. Bedankt Kiewie! Ik zat maar te puzzelen en te puzzelen.... Monique, ik was bij de eerste test volgens mij pas 3 weken zwanger en had toen al een lichte streep.. Kv is echt gevoeliger dan clear blue ofzo! (Heb daar geen ervaring verder mee.. Altijd kv gebruikt. Maar bij niet zwanger was het bij kv ook echt wit...)
Nou, van jullie krijg ik wel weer hoop. Ga vanmiddag naar kruitvat. En ga morgenochtend testen. Want ik denk niet dat het vanmiddag zin heeft.
Monique tip geen predictor gebruiken, zeer slechte testen, vriendin had bij zwangerschap pas 8 dgn overtijd een hele lichte streep van predictor, en laatst 4 positieve testen en NIET zwanger.. Kv of clearbue blue geeft t beste resultaat
Spannend allemaal! Hoop dat t ook raak is dit keer maar nog ff wachten op me nod. Wel een tussentijds bloeding maar moet nog niet ongie worden dus! Spannend
Oooh joh! Naja, ik ga dus echt kv halen straks en hopen dat ik tot morgenochtend kan wachten! IK hoop t zo!!! Maar ik ben wel heel realistisch.
Froetsel, wat knap, want jullie kleintje is echt nog klein. Ik moest er toen echt nog niet aan denken Maar had ook veel meegemaakt. Spannend hoor! IK duim voor je! Hoelang ga je nog wachten, tot je NOD?
Ik kom even inbreken; Monique, ik zie toch echt wel een klein streepje hoor! Heb je al kv testen gehaald??? oooohw wat spannend!!! Ik duim!
Ja ze liggen in mn tas heb twee doosjes gehaald. Heb vanaf twee ut niet meer geplast en gedronken hoe lang nog wachten denken jullie hihi
Haha nee dat is te snel ik wil tot zes uur wachten denk ik. Ik word gek als t nu niets is. Dan snap ik niet waarom die van gister zoon streepje aangaf.
Ik moet sowieso wachten tot mn man thuis is want y zit de hele dag bij me op de bank die is heel ziek ze heeft waterpokken en als ik wegga is t huilen. Ik wil cker weten dat t genoeg hcg is.