En hoe ziet die test eruit? Hier vriendinnetje bevallen vaneen zoon, Milan, ohhh ik heb meteen kriebels ondanks dat tg op het moment zwaar is, werderom gebroken nachten
Ooh duidelijk zwanger hoor hier Gisteren was ook mijn NOD. Ik voel me ook enorm zwanger Dus geen twijfel over mogelijk. Straks t ziekenhuis bellen Hier een meisje met waterpokken en ben al 3 nachten druk in de weer. Maar ben er wel rilext onder, zie wel hoe t straks met twee gaat. Wel gek maar zie t wel.
ik wil ook weer zwanger zijn... gefeliciteerd monique!! En natuurlijk ook iedereen die ik gemist heb want ik loop een beetje achter met mee lezen ik hoop zo dat mn vriend er over een poos ook weer voor open staat, het zal toch niet zo zijn dat ik dit in mn leven maar 1 keer mee heb mogen maken?? Gisteren had hij opeens zo'n vreemde stemming... hij heeft al 3 kids met zn ex, en blijkbaar heeft ze de tweede zwangerschap echt met huilen aan hem opgedrongen, en dat werd een tweeling! maar hij zei dat het voor hem eerlijk gezegt allemaal niet had gehoeven. Hij houd wel heel veel van zn kids hoor, maar als het toen echt zijn keus was geweest... tja hij heeft het dus meer voor haar gedaan. Wist even niet wat ik moest zeggen want wat zegt dat over ons babytje? en een eventuele tweede??
Oei lijkt me een nare opmerking.. En ik weet niet in wat voor context hij dat zei, waar hadden jullie het over.. En hem gewoon confronteren dat zijn ZIJN KINDEREN, en je graag nog een eigen kindje erbij wilt.. Moeilijk... Ik veroordeel niemand maar in dat principe zijn we van de oude stempel, kinderen dan blijf je bij elkaar. ( ik hoop geen rel te veroorzaken, is niet mijn bedoeling) maar bedoel dan maak je er het beste van en zet je je voor 100000% in...
Deerne: dank je wel! En goh, ja heftig, ik zou toch echt goede gesprekken met hem aangaan! En duidelijk zijn naar elkaar toe! Fidel: ik ben ook van die oude stempel. Veel mensen scheiden maar tegenwoordig, nu kan je daar bij die mensen niet in hun relatie kijken maar het voelt alsof er te snel opgegeven wordt...
Geen rel hoor, maar hier een kind van gescheiden ouders sinds mn 7e.. Maar ik vind niet dat je samen met blijven voor je kids... Als jij niet gelukkig bent in een huwelijk (en je kunt er echt niets meer aan doen) dan is het soms beter om uit elkaar te gaan, want kinderen merken dat zoooo goed! Maar ik vind niet dat je te snel moet opgeven hoor! Je moet altijd aan je huwelijk of relatie blijven werken! Ik vind het nog erger dat er mensen zijn Die een baby 'nemen' om hun huwelijk te redden!
kellebel: nee ik vind ook niet dat je per se bij elkaar moet blijven maar eraan werken zeker wel. Soms is het ook beter om uit elkaar te gaan, maar met het idee dat je er alles aan gedaan hebt is het wel prettiger.
Nou dat is het ook alsof te snel wordt opgegeven, in voor en tegenspoed toch ?? T gaat hier echt niet altijd van een leie dakje.. Maar een relatie is niet alleen rozengeur en maneschijn, dat schijnt tegenwoordig wel zo te horen, niet, op naar de volgende relatie.. Als er echt geen uitkomen meer is okee, maar volgens mij proberen mensen het niet meer... Een uitzondering vreemdgaan is not done, daarmee is het wel meteen over en uit voorbij.. Van beide kanten is die afspraak, dan weet je waar je aan toe bent Ik geef toe als het iedere dag ruzie is dag in dag uit zonder dat een oplossing als therapie werkt thja dan zou het beter kunnen zijn. Maar vind zo jammer als mensen zeggen thja ik ben niet meer verliefd of ach ik voel niks meer voor hem... Je blijft niet altijd kriebels houden.. Of ineens verliefd op een ander en daardoor het gezin opgeven.. Bhel Maar dwaal van toppic af!
Denk dat ik me bij jullie kan aansluiten! T kriebelt bij mij al een aantal weken. Zou zo graag zwanger willen zijn van de 2e. Ben er ook gewoon aan toe. Mn man alleen nog niet. Die heeft een drukke baan en is met een studie bezig die nog 3 jaar duurt. Daar gaat veel tijd in zitten en hij is bang dat het met 2 kids TE druk wordt. Alleen ik heb hem al gezegd dat ik ECHT niet 3 jaar ga wachten totdat hij klaar is met studeren. Dus beetje lastige situatie. Wil ook het onderwerp niet te vaak aansnijden want wil niets opdringen maar het gevoel bij mij is zooo sterk. We hebben het er laatst wel uitgebreid over gehad, gelukkig staat tie er wel open voor om 'ooit' een 2e kindje te willen. 1 ding is zeker, ik ga dit topic volgen En monique, gefeliciteerd!!
Fidel: whahaha pittige tante ben jij! Maar, ik deel je mening wel hoor. Mamameisje: welkom, die wens is wel herkenbaar. Ik hoop dat je er samen met je man uitkomt en 3 jaar duurt wel lang hoor. En het argument met hem dat de eerste dan weer uit de luiers is een uit de slaapjes en dan begin je weer opnieuw aan een kleintje? Helpt dat?
Een nadeel dat is voor een deel al terug t vinden int karakter van willemijn mama x papa, eigenwijs en stijfkoppig x stijfkoppig en eigen wil... Hoezo makkelijke dochter?? Dat belooft nog wat...
ja feestelijk dat ken ik, hier ook zo eentje, daardoor eerlijk gezegd ook wel getwijfeld voor nog n kindje...
Nee kriebelsssss heb ik al sinds maand 2 dat Kiann geboren was... Maar pffffff soms word ik er gek van hahahahaha
Hier een GODDELIJKE dag gehad... Daar krijg je dus KRIEBELS van... Wakker worden met de broertjes http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/467135_367511390020715_1248958218_o.jpg Naar geiten boederij in Amsterdamse bos http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/459642_367541623351025_369145216_o.jpg Eerste keer in het zand! http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/459950_367617166676804_1267794937_o.jpg Lekker in de tuin (is 28 graden) en meneer heeft besloten VOORUIT te gaan... http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-frc1/475166_367673270004527_1951743309_o.jpg
Ja,onze dochter is nu 16 maanden en ik wilde sowieso heel graag een tweede maar nu is het echt flink aan het kriebelen!! Mijn man wil er nog over nadenken en daar ben ik al blij mee want een aantal maanden geleden wilde hij absoluut geen tweede kindje! Nu maar duimen!!
Ben ook zeker niet van plan er 3 jaar op te wachten hoor! Dan is de eerste 4 geweest en zit al op de basisschool en zie het inderdaad echt niet zitten om dan nog eens opnieuw te beginnen met luiers en slaapjes etc. Heb ik dus ook zeker met mn man over gehad. Vind het ook belangrijk dat ze samen kunnen spelen en iets aan elkaar hebben. En zit nu toch al in het ritme dus is het wel zo fijn daar gewoon ff in te blijven. Tis nu ook een aantal weken geleden dat ik het er voor het laatst met hem over heb gehad. Heb het even laten rusten zeg maar. Maar de wens wordt nu alsmaar groter...wie weet duurt het wel ff voordat we zwanger zijn ook, al was het bij de eerste in 1x raak. Ach wel fijn om hier ff mn hart te luchten en gedachtes uit te wisselen