Kriebels voor een tweede maar "nog even niet";).

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sallie, 10 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Kirasese: wauw, leuke foto's! Ik ben wel erg benieuwd waar jij woont, want ik kom ook altijd op die kinderboerderij:) Misschien wonen we wel dicht bij elkaar. (Mag ook in PB hoor)

Pluis: nou, dat klinkt dan toch als een goede opening naar iets meer:) Misschien is dat t begin.

Mamameisje: tuurlijk, hier kan je je hart luchten en advies vragen, of lekker klagen:) Hoop dat je man het inziet hoe jij het ziet. En zwanger worden, ik was er ook bang voor dat bij de eerste het lukte in ronde 1 en nu niet meer... Nou ronde 2 was gelukt hoor!:D

2. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Ga binnenkort het onderwerp maar weer eens aansnijden denk ik..moet wel ff een geschikt moment vinden. Afgelopen weekend zag ik hem zo genieten toen onze dochter lief aan het spelen was met andere kindjes. Zou toch geweldig zijn als dat over een jaar of 2 ook kan met dr eigen broertje of zusje...;)
    Stiekem ben ik continue aan het berekenen van als ik nu zwanger zou zijn, dan zou het dan geboren worden en dan is onze dochter zo oud, haha.

3. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    haha even geen tijd gehad om het hier te volgen (wil dat wel gaan doen) maar van harte gefeliciterd Monique met je zwangerschap!

Hier kriebelt het ook steeds meer, maar komt niet goed uit op het moment. Gebruiken ook voorbehoedsmiddelen, maar mocht ik toch zwanger raken is het welkom :D

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Hierachter kriebelt wel enorm, maar ti's gewoon nog niet praktisch, tijdelijk werk is weer gebeurt voor vl, op naar nieuwe opdracht.. Zucht

Hij weet wel t kriebelt, en hij weet ook wel hij komt er niet onder uit een 2e!

Extra kriebels door schoonzusje, ben bezig een babyshower te organiseren ze is 28,5 week zwanger, vriendin vorige week bevallen zucht t regent baby's

5. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hier ook flinke kriebels.
    Maar zolang we niet 100% overtuigd zijn blijft spiraal erin :)
    Nu dat Kiann echt baby is, is kriebelniveau flink omhoog gegaan :)

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Supi: dank je wel!:)

Dames, wat een gekriebel als ik het zo lees! En ik ken t echt hoor, ik heb t ook een hele tijd gehad, en ook getwijfeld. Maar opeens ben je er klaar voor en zie je veel minder leeuwen en beren. Vandaag was ons moppie echt zooooo sjaggo in de ochtend, ze was zo moe gewoon. En ik dacht, ja straks heb ik er twee, naja dan overleef ik dat ook wel:)

7. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Supi: zie dat jullie zoon precies 1 dag ouder is als onze dochter. Leuk :) Erg he die kriebels, hihi.

Monique: ow dat gevoel ken ik wel. Als onze dochter soms haar dag niet heeft en continue jammert denk ik wel eens; wil ik echt een tweede? Maar gelukkig zijn er veel meer voors dan tegens en met een tweede vind je vanzelf wel weer een nieuw ritme en komt het ook weer goed!

8. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Oooh hier ook nog kriebelsss!! :$:$

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja, in het begin was ik daar wel erg mee bezig, maar je krijgt er steeds meer vertrouwen in op de een of andere manier. En als ik zie hoe veel beter en lekkerder ze speelt met alleen al iemand in de buurt (gister speelde de buurjongen van 6 hier, ze speelt veel met oudere kinderen) denk ik dat het ook heel handig kan zijn:)

Maar door al die twijfels moet je heen, en op een gegeven moment ben je er klaar voor.

10. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Ja inderdaad. Nou over die twijfels ben ik wel heen, nu mn man nog, haha

11. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    KRIEBELSSSSS word weer helemaal gek van mezelf...
    Moeilijk kind hield de kriebels wat tegen...
    Nu dat het echte baby is zonder pijn/ongemak...

Tja... dan kriebelt ut rot... hahahahaha pffff

12. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Hellupp! Hier ook haha..

Britt gaat nu super op deze voeding en ze lacht elke ochtend naar me ook al ben ik doodmoe.. dan denk ik: ik wil er nog 1!

We zijn bezig met een nieuwbouw huis te kopen. Maandag horen we of we uitgeloot zijn. Dan hebben we pas een extra slaapkamer.

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja, het is ook wel belangrijk dat je man er positief tegen overstaat he!:D

Nou dames, ik hoop maar dat jullie snel in de positie zitten dat het allemaal kan en mag en lukt!

14. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Grappig Mamasmeisje, eigenlijk zouden ze mij ook inleiden op vrijdag de 13:p maar toen ik de dag ervoor al kwam in het ziekenhuis na een slapeloze nacht heb ik toch maar voor de donderdag gekozen:D.
    Had geen zin in nog een slapeloze nacht.

Kriebels zullen nooit meer weggaan denk ik hahaha, dat was ook de voorspelling van mijn vriend....
    Maar genieten doe ik volop van de kriebels en van mijn mannetje.
    Hij heeft zo ook zijn kuren maar dat geeft niet dat hoord erbij.

15. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Zat vanochtend even naar haar geboortedoto's te kijken... Oooohh... Ik wil ook echt ooit een tweede! Niet nu en ook niet meteen volgend jaar (eerst rust) maar eind 2014 wil ik er echt voor gaan weer! Nu VL nog zo ver krijgen...

16. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Ik was eigenlijk op 19 januari '12 uitgerekend maar de kleine meid kondigde zich al aan de vrijdag de 13e. Natuurlijk hebben we daar wel eens grapjes over gemaakt maar dat het echt op die dag zou gebeuren, haha. Voor mij geen ongeluksdag meer ;)

Maar goed, dwaal af van het onderwerp van deze topic! Kriebels!! En heerlijk om lekker met jullie mee te lezen en met de andere topics :)

17. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    hoe kan het toch dat een gevoel zo sterk kan zijn, terwijl alles eromheen totaal geen tweede baby kan gebruiken (finaciele situatie, klein huis, al 3 stiefkids, vriend vind het wel goed zo met 4 kinderen en ga zo maar door... )

toch denk ik elke dag aan een tweede kindje, een klein brusje voor mn mooie meisje... hoeft nu nog niet, maar hoe kan dat gevoel zo sterk zijn, dat als ik eraan denk dat het misschien wel helemaal niet gaat gebeuren de tranen al achter mn ogen branden?? Waarom kan ik dit niet relativeren en blij zijn dat ik in ieder geval 1 kindje heb... het voelt als een grote onrust binnenin me, die onzekerheid of het nog wel gaat gebeuren, of dat dit voor mijn hele leven maar eenmalig is geweest.... ik ga van mn vriend niet verwachten dat hij mij beloofd dat we er volgend jaar voor gaan, en ik wil het er ook niet te veel over hebben want ik wil het hem niet opdringen, maar telkens als het een beetje die kant op dreigt te gaan zegt hij al resoluut, "ik wil het er niet over hebben."

:(

18. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    15 mei is me nod! Ben benieuwd hahaha ga denk ik 11 mei testen

19. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Deerne: ooh meid, wat vervelend die situatie. Ik kan je heel goed begrijpen, maar je man ook wel. Maar die heeft het gevoel natuurlijk niet hoe sterk jij het hebt. En hij draagt het kindje niet. Dus dat is een verschil.

Ik ken iemand die een kindje heeft, en zij heeft heel bewust alles meegemaakt omdat ze al wist dat het de laatste keer was. Dat is ook anders. Dat doe ik nu ook. Bewust meemaken omdat dit echt de laatste keer is.

Froetsel!!! Wat heb ik gemist, jullie gaan ervoor? Wat spannend!

20. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    ja monique, dat zal ik ook als het me nog een keer gegund is, want meer als 2 hoef ik er absoluut niet. Dan leg ik dr een knup in hahaha!! Maar dat had ik bij mn meissie niet, want ik wou altijd al 2 kids....

Deel Deze Pagina