Vervelend joh... hier heeft ML ook 1 zoon (nu dan 2 zoons...) maar wil er best nog 1! Voornamelijk omdat ik graaaaag wil, anders denk ik dat hij 2 ook goed vond. Maar is wel blij met 3e (snappe ut nog) Hier weer over gehad... en we gaan paar dingen regelen en op orde krijgen en dan beginnennnnnnnn!!!!! Yeahhhhh
Pfff wat een lastige situatie meid! Ik snap jou heel goed en ergens je vriend/man ook wel. Maar toch, ook al zitten jullie niet geheel op 1 lijn, het is belangrijk dat jullie alles met elkaar kunnen bespreken. Dus ook dit. Maar snap zo goed je gevoel en ook hoe moeilijk het is je wens bespreekbaar te maken omdat je jezelf niet wilt opdringen...
Ja, dat heb ik ook. 2 is perfect. Meer niet, hoewel t misschien altijd even slikken is als je weet dat je niet meer zwanger wordt, is dat echt voor ons perfect. Toch met je man gaan praten deerne. Jullie moeten er samen uitkomen, dat is wel belangrijk! Of misschien allebei een lijstje maken met voors en tegens, dat hij kan laten zien aan jou waar hij tegenaan loopt.
We hebben besloten om nu gelijk voor een tweede tegaan, maar wel zonder temp enz. Gewoon de natuur z'n gang laten gaan. Maar ben benieuwd of ik 15 mei ongie wordt.
Hahaha ja! Kijk er echt na uit vooral omdat t zo kort achter elkaar is. Maar we zullen zien! Hoop stiekem dat ik 15 mei gewoon niet ongesteld wordt en dat slijmverlies gewoon tekenen zijn van een zwangerschap
Froetsel: respect hoor, ik had het echt niet gekund toen Y. nog maar 3 maanden was! Wel laten weten he over 5 dagen... Of eerder als je test
Hahahah doe ik! Nee het kan voor mij niet snel genoeg! Maar denk ook omdat m'n meisje gemakkelijk is ( laten we dat zo houden).
froetsel: nou mooi zo! Hier een driftige tante Maar dat gaat steeds beter hoor. En we hebben zoveel meegemaakt vorige keer dat het echt niet kon, eerst moest het een en ander verwerkt worden
Ag het komt vanzelf wel! Ondanks me verschrikkelijk zwangerschap denk ik eraan. Als k al zwanger ben zal t ook een januari baby worden net als me meisje!
Leuk hoor !!met 3 maanden had ik gedacht makkie maar nu pfff ik moet er niet aan denken om NU er een baby bij te hebben, ht kriebelt maar dan heb je 9 maanden om er naar toe te leven snappie?? Het eerste half jaar was ze zo makkelijk maar nu een klein draakje driftkikker!
Telkens als ik dit topic open krijg ik spontaan nog meer kriebels haha. Ik wil dol graag maar wij willen eerst ewn groter huis , hebben nu maar 2 slaapkamers. Mijn eierstokken beginnen regelmatig te klapperen als ik een zwangere zie of als ik hoor of zie dat er weer een baby is geboren in de buurt. Hoeveel kinderen zouden jullie uit eindelijk graag willen krijgen ? Hier max. Twee ... Ml vind dat wel genoeg en ik eigenlijk ook... We wachten voorlopig nog voor de tweede en dus laatste. .
Spannend Froetsel! Zelf wil ik er wel een stuk of 2 a 3 als het me gegund is, de eerste is er al dus ip zou het moeten kunnen. Zelf vind ik het wel fijn dat Jack al wat ouder is mocht er in de toekomst een broertje of zusje bijkomen, dan is hij zelf al wat mobieler en kan mama helpen met de kleine
Ja idd wij willen dat ook dat ze wat ouder is. En Jack vind ik zn gave naam !! Als J. Een jongetje geweest zou zijn was het okk jack geworden
Ik hoop nog minimaal 1... Zal dan die zwangerschap behandelen als de laatste. Wie weet blijven dan de kriebels weg...
Ja dar hou ik me steeds voor : nog lekker een tijd wachten en dan genieten ( als het gegund is) van de laatste zwangerschap.
hihihi leuk hoor, hoe heet J. dan als ik vragen mag? En KiRaSeSe ik ben bang dat die kriebels nooit overgaan... dat heeft mijn vriend voorspeld en die heeft het met dat soort dingen vaak bij het rechte einde.