Ik moet wel zeggen dat ik ooit tegen mijn vriend gezegd heb dat ik net zolang doorga totdat ik een meisje krijg
Dankjewel !! Dat dachten wij ook tot dat ze geboren was en ik de naam ineens heel veel hoorde. Haha doorgaan tot een meisje.. Ik zou t wel gaaf vinden als een eventuele volgend kindje een jongen zou zijn !
Ik moet ook eerlijk zeggen dat er in de 3 maanden daarna nog minimaal 2 jack's geboren zijn binnen een straal van 500 meter. Dat kan leuk worden op school later
Haha ja precies. Wij wonen in een boeren gat dus daar is Jaylin best nieuw en origineel. Maar vederop hoor ik het ineens heel veel. Ik heb 3 meiden op fb leren kennen via via en alle drie een dochter die J.aylin heet. Alleen sommige schrijven het als : Jaylinn of Jaylynn Maar wij vonden die dubbele N niet nodig en vonden gewoon J.aylin leuker en mooier
Hey Dames.. Ik lees al een tijdje stiekem met jullie mee Maar wil nu toch wel graag gezellig meekletsen haha.. Na de geboorte van mijn dochter had ik al vrij snel de kriebels voor een 2e, ondanks dat mijn dochter de eerste 4 maanden een huilbaby was. Ik heb mijn zwangerschap door bepaalde dingen niet echt bewust meegemaakt.. Mijn bevalling was ontzettend gaaf Haha.. Vond het echt zo'n geweldige ervaring! Na een tijdje gingen de kriebels weer weg, maar sinds een maandje ofzo.. .pffff zijn de kriebels er weer volop. Helaas heb ik momenteel niet een vast inkomen ( werk via een uitzendbureau en word niet vaak ingepland ) En twijfelt manlief nog voor een 2e.. Hij zegt in ieder geval niet meer gelijk nee wanneer we het erover hebben haha. Merk ook dat hij het nu veel leuker begint te worden, nu onze dochter meer kan enzo.. Dus hier ook lekker veel kriebels.. hopelijk kunnen we er gauw wat aan gaan doen aan die kriebels haha..
Samantha: welkom, klets lekker mee Dan gaat t vast meer kriebelen J.aylin vind ik ook een erg leuke naam! Ik houd van origineel J.ack hoor ik hier niet vaak ook in ieder geval! Ik vind het ook fijn dat Y. nu in ieder geval een stukje ouder is. Dat ze meer zelf kan en ook minder gefrustreerd is omdat ze kan praten en lopen.
Gezellig Samantha, welkom! Froetsel: spannend, ben benieuwd! Nog 4 dagen tot 15 mei... Giraffe: Zou graag een 2e willen en misschien wel een derde. Ga zeker bij een 2e zwangerschap alles bewuster beleven omdat ik wel in mn achterhoofd hou dat dit wel eens de laatste zwangerschap zou kunnen zijn. Extra genieten dus. Maar eerst even ervoor zorgen dat het ook echt zover is. Nog geen juist moment weten te vinden om het er weer over te hebben.
Hier net zo, lijkt me aan de ene kant wel heel moeilijk. Alles voor de laatste keer meemaken, ik zie al op naar de kaatste keer bv geven ( van plan rond 18 maanden te stoppen) En het gesprek ik heb er min of meer medegedeeld dat er zowieso 2 kinderen komen.. 3 is nog op de inderhandeltafel. We hebben beide sterke persoonlijkheden, maar bepaalde dingen staan voor mij vast, net als dat we 3 wkn bij elkaar waren ik hem gemededeeld heb, ik wil kinderen 2a3 niet te oud, ongelukjes zijn welkom en bevalt ne niet is daar de deur!!! (Wist ie meteen waar hij aan toe was hihi) gekheid maar ti's wel zo!!
Vandaag met dit rotweer zijn we bezig aan de nieuwe babykamer, de logeerkamer wordt verplaatst en ons moppie krijgt nieuwe meubels Zo leuk om daar mee bezig te zijn! Ik ben me ook heel bewust dat het de laatste keer is. En dat is wel een goede afsluiting want dat deed ik vorige keer niet! Ik ga geen mvm doen en ook geen bv geven. Die besluiten heb ik al genomen
Je moet lekker doen waar jij je goed bij voelt hoor!! De ervaringen heb je, dus mensen die daar over oordelen, lekker laten l*llen
ooh ja hoor fidel: daar ben ik niet moeilijk in, mijn beslissing (en met mn man genomen) dus t komt goed.
Spannend!!! Leuk!!! Hier gister weer over gehad... En word wel dit jaar nog... maar wel laatste kwartaal... Beetje terleurgesteld, terwijl het zeker wel beste keus is en ik er mee eens ben... Ahja... zijn vast restje hormonen hahaha
Kirasese, duurt nog even maar wel iets in naar toe te leven nu das fijn! Nu maar geduld hebben Monique, leuk om met de kamer van je dochter bezig te zijn! En kun je daarna al die leuke babyspullen weer klaar leggen. Voel je je verder goed? Al kwaaltjes... Giraffe, vind J.aylin een erg leuke naam, en ik vind het ook altijd leuk om het simpel te houden qua spelling. Ook fijn als je kind niet elke x hoeft uit te leggen hoe haar naam geschreven wordt. We hebben hier trouwens geen enkele Jack, ook niet op de school waar ik werk! Wij zouden ons as maandag aanmelden voor het ziekenhuistraject. Maar mijn man is weer gaan twijfelen hij ziet vooral op tegen het hele ziekenhuis gebeuren. Waar ik dan weer denk... ik moet spuiten, punctie, terugplaatsing ed doen. Snap wel dat het heftig is voor hem, maar dat dat een reden is om het niet te doen. Volgend jaar is het net zo heftig toch? Maar jah, k ben door al die kriebels niet echt objectief Heb hem nu verschillende keren gevraagd wat ie wil, maar dat weet hij ook niet. Als hij er nog niet achter staat, wil ik het niet. Maar dat kan hij me dan wel vertellen toch, moet nu alles uit m trekken en weet dus niet of we een afspraak gaan maken maandag of niet... misschien dat ie me op moederdag verrast.. hoop het zo! Sorry voor het lange verhaal, maar t is best fijn om t even van me af te schrijven.
Rozaly: oh meid, ik kan me je gevoel wel voorstellen! Maar het is inderdaad ook wel zo wat je zegt, het blijft zwaar, of dat nu is of volgend jaar... Naja, hopen maar op een mooie verrassing morgen Op Y. haar kamer komt een grote kast en een groot nieuw bed, babyspullen schuiven door naar andere kamer... Echt heerlijk zo de hele dag bezig zijn Kirasese: probeer dan te genieten van de zomer met je moppie! Dat is echt zo lekker in het lekkere weertje. De zomer gaat veel sneller omdat je lekker buiten bent enzo!
Ow, gaat Y naar een groot bed spannend! Wij hebben het bij L. geprobeerd omdat ie zo slecht slaapt (elke nacht 1/2x wakker) maar helaas... was drama. Nu is y. natuurlijk stukje ouder heeft ze het zelf ook door? Hoe oud is ze precies, ben benieuwd of ze snapt dat ze een grote zus wordt!
We hebben t bed besteld, die komt volgende week binnen en de kast as zaterdag Ze weet nog niet dat ze grote zus wordt en dat houden we voorlopig zo. Het is nu nog te ver weg en niet tastbaar voor haar. We gaan langzaam beginnen met haar kamer stap voor stap om te bouwen. Als ik zomervakantie heb (werk ook in t onderwijs) dan zetten we haar bed neer en haar ledikantje ernaast en mag ze elke keer kiezen in welk bed ze gaat slapen en dan gaan we t wel zien Ze is nu trouwens 2 jaar en bijna 2 maanden
Wat spannend zeg Kirasese !! Oohwww die rot kriebels ook haha zou ook graag weer willen maar helaas voorlopig nog niet. Geduld loont zeggen ze dan hihj
Monique.. wat heerlijk zeg! Om met de nieuwe babykamer bezig te zijn.. voel je je verder goed? Kirasese.. spannend! Eind van het jaar beginnen.. toch leuk dat je iets naar uit te kijken hebt! En deze zomer lekker van je kleine mannetje genieten Rozaly.. vervelend is dat voor je dat je man niet zo duidelijk is! Hopelijk geeft hij vandaag duidelijkheid! Fijne moederdag meiden!