Mijn ML zei vandaag dat hij graaaag 2e(3e) wil hahaha En dat, als we ertoe voelen, het ook eerder dan Dec kan worden... Jeuj...
kriebels, ik ben buddy van een ander onderdeel hier op zp, gisteravond bevallen, alles is goed gegaan dat terzijde, daardoor volop kriebels.... zeker na een doorslaapnacht... pfff wordt een lang jaar zo, mits de financien meewerken.. zucht...
Hier zojuist spiraal verwijderd!!! Hij zat dus niet goed. Had zelf even gevoeld en voelde de onderkant van het spiraaltje. Dus dat klopt niet... ML zag touwtje uit me doos steken en floep... eruit... Ik en anti-conceptie.. matcht niet... En besloten dat we voor zingen kerk uit gaan en de vruchtbare dagen gokken en condoom gebruiken... maar niet mega overdreven voorzichtig dus. We zullen zien dus... jeuj...
Hoi dames! Ik heb ook last van rammelende eierstokken ...ben de trotse mama van een zoontje van 2. Wil ik wel of wil ik nog geen tweede.. soms zie ik alleen maar obstakels en soms weer niet is dit het begin ? Ons huis staat te koop en had graag al verhuisd willen zijn, maar helaas! We hebben een bovenwoning (1 trap) met 2 ruime slaapkamers. Dat is ook iets wat me aan het twijfelen brengt! Misschien dames hier met een vergelijkbare situatie?
navi deels, hier moet er een dakkapel komen voor een slaapkamer, tis nu bergruimte, er is wel een slaapkamer maar daar staat bureua boekenkast etc... dus deels herkenbaar..
Dan hier ook maar van mij een berichtje Ik heb ook alweer kriebels en het er met manlief over gehad.. Als de situatie het toelaat dan willen wij in 2014 weer beginnen.. Maar alleen als manlief dan weer een baan heeft, hij is net ontslagen dus dit jaar word het sowieso niet... Maar tot nu toe nog nooit langer als 1 maand zonder baan gezeten, dus hopelijk kan hij snel weer aan de slag! Ook al hebben we een beetje de knoop doorgehakt, toch heb ik soms ook ineens weer twijfels...meer onzekerheden... Op dit moment ben ik trouwens thuisblijfmama met mijn zoontje van bijna 6 maanden.. misschien dat ik weer ga werken, maar het ligt eraan om manlief snel weer een baan vind.. Nog meer thuisblijfmama's hier?
ik ben ook een thuisblijf mama..deels gedwongen maar vind t eigenlijk heerlijk zo , J.aylin had het vooral de eerste maanden erg moeilijk en had veel structuur en rust nodig..toen werkte ik nog .. nu probeer de rust weer te vinden voor haar. Ben zelf ook ''ziek'' door een b12 te kort val ik ontzettend af met de nare gevolgen van dien. Financieel redden we t wel zo, dus zien we de noodzaak niet dat ik dringend weer moet gaan werken.
@Giraffe Hier ook deels gedwongen, eigenlijk zou ik weer gaan studeren maar deeltijd (zonder er bij te werken) want dit kon het salaris van mijn man aan.. Nu heeft hij geen werk en kan ik wel voltijd studeren maar als hij dan ook een baan heeft vinden we dat we beiden teveel weg zijn van huis (hij is ook zeevaarder en is de helft van het jaar we) dus hebben we besloten dat ik inderdaad voorlopig nog een thuisblijfmama ben...en evt niet meer als 2/3 dagen per week ga werken.. Maar ik vind het eigenlijk heel lekker hoor
Ik vind het ook erg fijn. En als ik zou gaan werken idd niet meer dan 3 dagen ..wil namelijk ook nog lekker met J.aylin dingen doen.
Ik werk 2-3 nachten... Waarvan hij dus max 2x per week bij oma slaapt 3e keer is papa (ML) gewoon thuis. Zwaar... ja... want heb Kiann wel overdag en dan nacht werken.. Maar is het waard!!!! Mis niks van hem!
Pff lijkt me idd zwaar !! Respect. Er heerst iets op dit topic hahah als ik hem open krijg ik echte kriebels ...wij moetrn eerdt wachten op een groter huis. ..dit kan helaas nog wel even duren (huurwoning)
Inderdaad zwaar kirasese ! Maar je krijgt wel alles van hem mee ja ! Hier was manlief gister weer onzeker, dus we gaan elke x van wel / niet wel/ niet terwijl we eigenlijk wel een beslissing hadden gemaakt.. Nu eerst maar eens een baan vinden en dan kijken we weer verder, das nu het belangrijkste, maar het kriebelt, niet normaal
hier ook thuisblijfmama, te minste ik ben bezig om typcursus te gaan geven op basisscholen maar dit moet nog even van de grond komen.. iedere keer als ik overladen wordt met kriebels heb ik de dag erop echt een rotnacht ( tot 03.00 uur) en daarna een heel vervelend meisje dat ik dan weer kompleet omsla ben blij dat t er voorlopig 1 is... gek wordt ik ervan..
Ik herken het, ik weet het soms echt gewoon niet, net als ik denk ik weet het ! Dan weet ik het dus niet meer... Ik word soms echt gek van mezelf...!!!!!!!