Kriebels voor een tweede maar "nog even niet";).

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sallie, 10 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Jee Kirasese, dat is inderdaad zwaar... Maar wat lijkt het mij ook heerlijk om elke dag bij mijn zoontje te zijn! Dat is dan wel heel mooi dat dat bij jou kan.

Hier wil manlief ook nog echt even afwachten. Ook niet zo vreemd hoor, want zoontje is pas 6 maanden. Maar ik zou 2 a 2,5 jaar leeftijdsverschil wel mooi vinden, dus nog eventjes geduld heb ik wel. Maar oooo, wat wil ik wel weer graag zwanger zijn!!

2. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
  3. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Aaahhhh <3<3

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
  5. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Aaahhhh zo leuk kirasese !!!
    Dan wil je er meteen 10 ;)

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    cute!!!!!!

7. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Wat een lieve foto! Dat lijkt me zo leuk, als ze echt met elkaar kunnen spelen straks. Tussen mij en mijn zusje zit 10 jaar, vond het toen heel leuk om een 'levende pop' te verzorgen, maar heb toen niet echt met haar opgetrokken. Komt nu pas een beetje eigenlijk.

Sax, heb jij dat ook.. dat zwanger zijn zo geweldig vinden? Lijkt me ook zo geweldig weer :)

Heerlijk, thuis blijf moeder zijn. Ik werk nu 3 dagen en volgend schooljaar ga ik naar 2 dagen :) zo zin in! Maar ook wel lekker om er even uit te zijn dan.

Monique, hoe is het bij jou? Hoe hebben ze op je werk gereageerd? En zie je het zelf zitten, zo lang thuis?

8. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL
    aahw hele lieve foto !!.

ik had vandaag onze buurjongen op visite zijn moeder moest even wat dringends doen, en toen gaf ik J.aylin der eten en hij wilde ook dus gingen ze samen eten.
    ik zei tegen ml: zie je wel ik kan het makkelijk aan twee kindjes hihi

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Hoe het gaat? Kan ik je geen antwoord op geven. Lig de hele dag in bed. Die 8 maanden wat ik nog moet worden echt een hel. Ik ben somber en weet niet hoe ik dit moet volhouden. Zwanger geweldig?? Hier dus echt niet.

10. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Aaaah wel mega klote zeg...
    Dikke knuffff

11. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Hè monique, wat ontzettend k*t!! Wordt echt niet beter dus. Krijg je medicijnen tegen de misselijkheid, of is er niets wat helpt?

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    monique dikke knuffel dan is het zwanger zijn echt niet leuk.. bah

hier voor de zekerheid even getest.. ik weet niet ik droomde raar, voelde me raar... maar negatief, enigsinds wel teleurgesteld, andere kant ik wil echt ook van de 2e kunnen genieten, en klinkt gemeen misschien maar stel je voor dat ik net als jouw monique vanaf het begin zo beroerd ben, dan leid willemijn er zo onder.. als ze iets ouder is en iets zelfstandiger, lijkt me gewoon idiaal,

de kriebels vielen me 100% mee dit weekend, met de babyshower van me schoonzusje.. ik denk eerder als ik op kraamvisite ga bij me vriendin en een kennis dat ik er meer last van krijg..

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Fidel ooh getest zelfs! Ik had dit ook bij mijn eerste zwangerschap he. Dus als jij dat niet had is die kans klein.

Hier gaat t niet goed. Moet woensdag naar de gyn. Ben heel bang voor opname.

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ohh bah zeg dat klinkt niet best, rede om uitdroging ofzo? je zegt ook je ligt de hele dag op bed.. is dat verplicht of hoe moet ik dat zien ? ik hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen bij de gyn !!

dat snap ik dat je het bij de 1e ook had, ik bedoelde het als voorbeeld, je weet nooit hoe het lopen gaat, voor hetzelfde geld krijg ik met de 2e enorm last van bi ( 1e ook geen last van gehad) maar eerder bang voor ischias( bij willemijn al vanaf het begin last van, en dan daarbij tillen is niet idiaal...

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    De gyn, zei wel veel rust, maar dit is gewoon omdat ik simpelweg niet meer kan. Elke keer dat ik opsta ga ik spugen, val ik bijna flauw enz. Dus dit is gewoon omdat ik het niet meer trek.

16. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Ow... hoop dat je niet opgenomen hoeft te worden!!!
    Knufffff

En Fidel, dat is zeker enige angst ook voor mij...
    Heb slechte rug en ben bang dat die dit keer door combi zwanger en sjouwen Kiann wel lastig word :)

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Kirasese: ik snap het wel. Hier ben ik ook blij dat Y. wat ouder is. Ze kan veel zelf en ik hoef haar bijna niet meer te tillen. Morgen ben ik weer alleen met haar. pff dat is nu echt heel zwaar, en dan kan ze lekker veel zelf.

Maar ze is nog niet oud genoeg om deze tijd zich later te kunnen herinneren. Gelukkig maar. Want ze kijkt veel tv en heeft niet zo veel aan mij:(

18. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL
    #538 giraffe 2013, 27 mei 2013
    Laatst bewerkt: 27 mei 2013
    hopelijk geen opname !! wat vervelend zeg .. . *digi knuff*

ik heb gelukkig nooit gespuugd in mn zw..ben namelijk echt fobies daarvoor ..

Hier kreeg ik vandaag extra kriebels na het horen dat mijn broer en schoonzus bezig zijn voor een kleine !!
    Ze moest vrijdag ongesteld worden was het nog niet ...vandaag hebben ze een test gehaald maar heb verder niks meer gehoord ..zo spannend !

19. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    dank je giraffe!

Wow das wel spannend ja!:D Hopelijk goed nieuws!

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    oei giraffe ik zou bellen, ik zou veel te nieuwschierig zijn hahahah

@monique dat is ook zo, een goed punt dat ze dat later niet kan herinderen dat mama zo lang ziek was.. voor de nieuwe baby kwam..

Deel Deze Pagina