Kriebels voor een tweede maar "nog even niet";).

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sallie, 10 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Kirasese dat had je niet op fb verteld haha!!
    @monique nouja de baas.. Zijn keuzes, tis ook als we voor een 2e gaan dan zal ik waarschijnlijk eerst moeten stoppen met bv, aangezien ik nog steeds geen cyclus heb en de bv opgeven wil ik ook nog niet, want dat is ook een stukje dat me meisje groot wordt en al is het nog maar 1 voeding die ze bij me drinkt, de rest krijgt ze afgekolft in de fles, ik geniet nog iedere dag van dat moment... Wil wel stoppen, voordat het echt bewust wordt, dat vink dan weer zielig... Op een gegeven moment zal de 1 e voeding ook een fles worden en dan afbouwen met kolven.... ( bhel wil er nog niet aan denken, nouja kolven stoppen wel, maar de rest nee brrrrr)

2. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Staat wel op FB *fluit fluit*

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Kirasese: nee echt joh!! Wat leuk zeg. Wordt een spannende tijd dus!!Leuk hoor.

Fidel: naja als ik zo lees heb je de goede keuzes gemaakt. Dan gaat er nog even wat tijd overheen voordat jullie voor een tweede gaan. Ook prima toch? Nu zijn er andere prioriteiten.

4. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Nou hier ook de kriebels en hadden ook zoiets van nog even niet...

Na 2 maand dat gedacht te hebben toch met de pil gestopt en we zien wel waar het schip strand.
    Nou laten we zeggen ik ben niet meer ongesteld geworden...
    Dus nu zwanger van ons tweede wondertje :-D

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Jo: wat leuk gefeliciteerd! Ja, ging bij ons ook snel. Zo zie je maar he!:)

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @Kirasese sorry zal ik er vast overheen gelezen hebben
    @jo gefeliciteerd !!
    @monique hoe is het nu, gaat al wat beter, of nog zo beroerd??

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Hier gaat het nog niet goed. Erg beroerd nog.

8. mommyJM

mommyJM Niet meer actief

jeetje Monique het zit je niet echt mee he !!! digi knuf..

pfff ik kreeg vandaag toch een partijtje kriebels haha ,goede vriendin uit onze straat is vanochtend bevallen..
    IK WIL OOK ZO GRAAG haha

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    oooh ja dan kan ik me voorstellen dat je erg veel kriebels krijgt!

Nee, nog 194 dagen.... Ik tel af, want dit is een hel.

10. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Ha wat leuk, weer een beetje leven in het topic :)

Jo, wat ontzettend gaaf!! Gefeliciteerd! Alles goed?

KiraSes, wat leuk! Hopen dat je snel leuk nieuws hebt dan!

Fidel, mn vriendin dacht er net zo over als jou ;) niet ongesteld tijdens de bv, maar die had dus op een of andere manier wel een cyclus. Was dus zwanger zonder ongesteld geweest te zijn na haar zoontje. :)

Monique, wat ontzettend balen zeg, dat het nog niet iets beter gaat! Hoe is het met je dochtertje dan. Snapt ze het wel een beetje? Hoop dat je je toch wat beter mag gaan voelen!

Wij mogen maandag naar het ziekenhuis voor de intake :) afspraak was uiteindelijk 3x verzet, maar nu gaat het vast door!
    Had alleen gister al ongesteld moeten worden, en hoewel ik weet dat ik onmogelijk natuurlijk zwanger kan worden... blijf k altijd stiekem hopen :)

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @rozaly eens en de 2 a. 3 maanden voor de zekerheid wel een test hoor tot nu toe negatief haha

12. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Heel erg...alleen is het bij ons niet zo eenvoudig....en omdat het zo kriebelt gaan we er weer voor!! Ik ben nu 34 jaar, dus moeten we er voor gaan willen we nog een derde. Eerste komt uit China, tweede via IUI D...daarvoor 5 missed abortions met 6 sterretjes..

Wij gaan er gewoon voor nu.

Heb wel bewust gewacht tot de jongste een jaar is, en dat wordt hij over een dikke week.

En ik ben nu weer op startgewicht van voor mijn zwangerschap.

In sept kunnen we weer in Gent het ziekenhuis van start voor een brusje.

EDIT: WOEPS OUDER TOPIC AL IK KOM OOK LEKKER BINNEN VALLEN:):):)

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    twoboys: geeft niet hoor, je bent welkom! Wat een verhaal zeg. Ik hoop dat er geen sterretjes meer bijkomen dan voor jullie.
    Ik ken je verhaal al langer met een jongen uit China en eentje uit je buik en ik vind het prachtig! Heb zelf ook altijd een kindje uit China gewild (Maar daar moet je met z'n 2en voor zijn;) en mijn man twijfelde) Prachtig!

Ik blijf ook maar in dit topic hangen, hoor er ook niet meer;)
    Vanochtend nog niet gespuugd, wat een primeur!:)

14. mommyJM

mommyJM Niet meer actief

Pff jeetje monique ik heb echt met je te doen zeg
    Wat moet dit vreselijk voor je zijn.

Had je dit bij je andere zwangerschap ook ?

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    mommy: dank je wel. Ja, dit had ik bij de andere ook. Alleen toen was ik zo stom om door te werken waardoor ik uitgedroogd en uitgeput in t ziekenhuis terecht kwam. Hoogzwanger met 55 kilo. Dus nu gestopt met werken, lig alleen maar in bed of op de bank. Nog 193 dagen... ;)

16. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Monique, als het zo door blijft gaan, moet je dan wachten tot de bevalling natuurlijk begint of kunnen ze het ook opwekken met 38 weken ofzo. Als je zo beroerd bent, lijkt me dat best een heel goede reden. Vroeg k me ff af!

17. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    @ twoboys: welkom en wauw wat bijzonder!
    Wat een wonder :D

18. mommyJM

mommyJM Niet meer actief

Jeetje ij zou echt gek worden denk ik.
    Ik hoop dat ze wek wat eerder in gaan leiden dan ...echt rot voor je.

Oohw wat heb ik een kriebels zeg hier in de straat zn lief klein popje genomen kan me niet meer voorstellen dat onze meid ook zo klein is geweest.
    Volgende week mogen we op kraamvisite komen ze belde me gisteren op.
    Ben zo benieuwd !

19. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Vorige keer bevallen met 38 weken omdat ik ook zwangerschapsvergiftiging aan het oplopen was. Dus kan is groot dat dat weer gebeurd.

Mommy: wat leuk, nu een leuk cadeautje kopen!

20. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Monique, Ppff, had je dat er ook nog bij! Misschien stiekem wel lekker als de kleine dan wat eerder komt! Kan me zo voorstellen dat 38 weken fijner is dan 42!

Twoboys, gaan jullie weer voor IUI?? 'K hoor goede verhalen over het ziekenhuis in Gent, wonen jullie er ver van af?

Mommy, fijn hè, die kriebels! Als je dan volgende week zo'n kleintje vast hebt...

Hier zijn we net terug uit het ziekenhuis. Bloedonderzoek, echo (altijd fijn, zo'n inwendige) en een gesprek. We staan nu op de lijst. Binnen 2 maanden hebben we een afspraak met rondleiding en prikinstructie. Hebben we al eens eerder gehad, dus we krijgen de verkorte versie. En dan de maand erna aanmelden :) Met een beetje mazzel zwanger tijdens de kerst ;)

Deel Deze Pagina