Kriebels voor een tweede maar "nog even niet";).

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sallie, 10 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angietjuh

angietjuh Actief lid

14 okt 2010
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb het geluk 1 dag in de week is papa thuis als ik werk de andere week mijn moeder die oppast ze gaat dus 2 dagen kdv en 1 dag door oma/papa dan werk ik maar 24 uur maar gewoon belachelijk wat je betaald per maand tsja het is niet anders en dan hoor je genoeg op het nieuws van Nederland heeft het laagste geboortepercentage in vergelijking tot andere landen ja vind ik niet gek dan.

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Whaaa wat lees ik nu! Spannend Monique :).

3. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Wij willen ook graag een 2e. Gaan er binnenkort ook voor,maar ben zo bang...
    Ik heb nu een kerngezonde dochter... Ik ben zo bang dat er strak iets 'mis' is met de 2e w.b. gezondheid.

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

Wij gaan er nog lang niet voor maar herken je gevoel zo !!
    Hier ook een kern gezonde meid,, en voel.me daar echt gezegend door.
    En ook erg bang voor een eventuele zwangerschap of dan alles wel goed gaat
    Qua gezondheid van de kleine..

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja, heel erg herkenbaar! Op sommige dagen ben ik positiever dan andere dagen...

En ik ben echt heel erg bang. Ik ga maandag het ziekenhuis bellen om alvast een afspraak te maken mbt het begeleid zwanger zijn en bevallen. Maar toch, die angst blijft, of dat je nu een jaar wacht of het nu doet... Zo dubbel!

Sallie: ja waarom nog een half jaar wachten op niets? Was mijn conclusie... Dus ja...:)
    We moeten alleen zorgen dat we de maanden april en mei overslaan om te klussen ivm prive dingen hier, maar verder gaan we ervoor!

6. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    paar dagen niet in dit topic geweest

tenminste Monique dacht paar dagen maar blijkbaar is het al juli ;) Spannend hoor

verder welkom voor alle nieuwe

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hahaha ja inderdaad, het jaar gaat snel he:D Vandaag bezig geweest aan de nieuwe babykamer;)

Hoe is het met de meiden hier?

8. Kruimelmuis

Kruimelmuis Bekend lid

4 jun 2011
    672
    28
    28
    Vrouw
    Moeder. Student social work (AD)
    Emmen
    Ik heb ze ook de bekende kriebels..
    Zou t heerlijk vinden n kleine beebke drbij, n broertje of zusje..
    Maargoed realiteit is anders..
    Wil absoluut eerst n (verkorte) opleiding afronden en een baan hebben..
    Dat word erna dan waarschijnlijk al wat want ik ben een langvoedster en de 2e wil ik ook zeker n jaar lang voeden.. Ach, ik zie wel wat de toekomst brengt..
    Voorlopig moet ik 2 jaar de kriebels inhouden & de Mirena ook ;p

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    kruimelmuis: ooh ja, begrijpelijk, maar 2 jaar lang kriebels is wel lang! Gelukkig kan je je op iets anders concentreren, dat scheelt wel en helpt mee! Succes!

10. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Monique ik heb duidelijk iets gemist! Hahah wat ontzettend leuk en spannend!
    Nog meer kriebels hier ;)

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    mamootje: en gaan jullie iets aan die kriebels doen of laten jullie t nog ff kriebelen? :)

12. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Monique: dat is DE hamvraag hè :)
    We hebben het er regelmatig over.
    We hebben het een tijd zonder bescherming gedaan, en ik ben vanaf de bevalling niet meer aan de pil gegaan.
    Ik heb nog steeds slechte cyclussen.
    Ik wil in mei naar het ziekenhuis toe gaan om met de mmm te beginnen :-D

13. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Spannend mamootje. Heb ff je onderschrift bekeken, maar je cyclussen zijn erg onregelmatig. Spannend in mij naar het ziekenhuis

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    mamootje: ja, ik zie het, je cyslussen zijn inderdaad onregelmatig! Spannend om die beslissing te nemen in mei naar t ziekenhuis te gaan. Ben benieuwd.

Ik vind het hier wel vreemd dat mensen tegen mij zeggen: "jij begint toch niet aan een tweede he, dan begint het helemaal van voor af aan..." "Krijg je dat gedoe weer..." Pff, nou echt! Ik heb er toch ook niet voor gekozen dat het allemaal zo mis zou gaan. Ik vind het echt gemeen dat mensen dat zeggen! Alsof ik er dan geen recht meer op heb ofzo.

Hebben jullie zoiets weleens meegemaakt?

15. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Dat meen je niet monique, wat een ontzettend lompe mensen heb je toch ook.
    Belangrijkste is dat jij en je man achter jullie besluit staan. Voor zover ik kan beoordelen hebben jullie er goed over nagedacht

16. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Ja mijn cyclussen zijn onregelmatig. Dat was voor de eerste ook, toen was het of erger.
    Ik hoop dat ik weer zo in kan stromen in de mmm, dat ik niet van voor af aan hoef te beginnen. Ze zeiden dat ik meteen de afdeling gynaecologie mocht bellen en mijn dossier wordt geopend, maar ik ben inmiddels verhuisd naar een andere stad, dus ik weet niet hoe hun dat willen doen. Ik zie er wel stiekem een beetje tegenop.

Monique: wat een gemene opmerkingen zeg, pfff

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Misschien even oriënterend bellen, gewoon als geruststelling voor jezelf, dan weet je van of je zo verder kan, of toch alles weer opnieuw moet ondergaan, lijkt me voor jezelf enorm rust geven!!

Na vannacht denk ik weer ik wacht echt nog wel even, ben gesloopt, dochterlief kwam 4 keer vannacht. Ik ben bang dat de valse kroep weer heeft toegeslagen pffff

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    mamootje: ik kan me voorstellen dat je daar tegenop ziet. Ik zou inderdaad ook gewoon eens even bellen hoe het zit. Dan kan je je daar in ieder geval ook langzaamaan op voorbereiden.

Fidel: ooh jee, ze was aan het spoken vannacht? Op dat soort momenten denk ik ook, waar gaan we aan beginnen!!! Maar goed, ook dan zal het wel loslopen... Maar toch:)

19. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik ben weer zwanger, zo ga ik ermee om haha :D
    heerlijk kan niet wachten met dat kleine leeftijdsverschil ze straks lekker te zien spelen :)

20. Behappy

Behappy Niet meer actief

Wauw nog gefeliciteerd dan hihi !!
    Leuk :)

Deel Deze Pagina