Kriebels voor een tweede maar "nog even niet";).

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sallie, 10 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    haha dankjewel erg snel maar vindt het heerlijk!

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ja leuk toch weinig leeftijds verschil ! Wanneer ben je precies uitgerekend ?

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    25 september :) Duurt nog even maar zal wel weer zo voor bij zijn:(

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

Spannend !! Pff ik vond de zw juist zolang duren jemineee haha
    Nu gaat t zo hard..de dagen vliegen voorbij

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Fleursylvano: gefeliciteerd! Wat leuk, en is het ook zo dat de ene dag je meer leeuwen en beren op de weg ziet dan de andere dag? Of zie je helemaal geen leeuwen en beren?

Behappy: die 9 maanden leken bij mij ook wel 9 jaar:)

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

Haha ja echt he !!
    Pff en toen werd ik met 39 weken ingeleid en de dag daarvoor was ik helemaal in paniek want ik zou de volgende dag moeder wordeb :$ hihi

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113

Whahaha, humor:D Echt komisch. Ik werd met 38 weken ingeleid en ik wilde zooooo graag bevallen. Ze moest er gewoon uit, dan kon ik eindelijk weer normaal eten en drinken!

8. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Fleur: van harte gefeliciteerd! Lijkt me ook erg leuk!
    Ben ook wel benieuwd of je van te voren beren op de weg zag en wat je daarmee hebt gedaan.

Goede tip om oriënterend te bellen!

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Dat is ook zo, zal wel loslopen... Ach voorlopig ist nog steeds dromen hier hoor..

10. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Heb eigenlijk geen beren op de weg gezien, wel ben ik wat ongeruster denk dat het komt omdat ik nu weet hoe dierbaar een kindje is.
    En ben vrij nuchter dus ik zie allemaal wel waar het eindigt denk ook niet dat je je daar je druk om moet maken want dan wordt je helemaal gek.
    Het scheelt ook dat Sylvano erg makkelijk is (nu nog.)
    Dus hoop dat dat zo blijft en dat die tegen die tijd loopt zodat ik niet twee kinderen mee hoef te zeulen haha.
    Vindt deze zwangerschap wel zwaarder heb nu al bekkeninstabiliteit heb vreselijke honger moet elke dag frituur hebben anders draai ik door hoop dat dit een fase is haha.

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

Hihi ja dat hoop ik ook voor je.
    Maar het komt vast wel goed !

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Vandaag even weer een dagje dat ik denk ik wik weer zwanger zijn.. Vandaag jarig huis vol visite waaronder een moeder met zoontje van 12 wkn, vriendin 30 wkn zwanger pfffff ik weet het kan nog niet, en daarbij eerst stoppen met bv, dan ook lichamelijk hiervan bijkomen... Even weer vrouw worden en niet alleen mama en melktank... Genieten en daarna weer verder maar toch als je dan de allerkleinste ziet of een zwangere buik... Hmmm dan kan ik echt wel een beetje jaloers zijn hoor!!

Aan de andere kant eerst even heerlijk nachten doorslapen je kleine meisje stapjes bij beetjes zelfstandiger zien worden is ook prachtig.. Blijft zo tweestrijdig.. Zucht

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Fidel: heel herkenbaar! Behalve het feit dat ik het eerste jaar maar heel moeilijk vind. Ik vind babytijd echt minder en zou willen dat ze geboren worden en 1 zijn:) Haha, maarja, dat gaat niet.

Ik denk dat dat blijft dat je de ene dag zo denkt en de andere dag weer anders.

Vrijdag heeft ons moppie 2 keer alles ondergespuugd. Haar bed, speelgoed, mij, het kleed, enz. En ziek joh! Dan denk ik: hoe doe ik dat straks met 2?? Maar ook dat zal wel loslopen. Andere mensen doen het ook. Dus dat moet lukken.

Ik ben wel bang dat ik erg paniekerig wordt als ik eenmaal zwanger ben. Ik moet begin april in het ziekenhuis zijn bij de zwangerschapsbegeleiding. Hoop dat het wat is.

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Dat denk dan oo hoor hoe moet dat met een 2e, ook ben ik bang dat dingen heel gewoon gaan worden. Bijv de 2e die gaat staan ofzo dat je dat minder bijz. Vind als bij de 1 e

Maare neeh die echte babytijd vond ook echt geweldig, zo jammer dat ie zobsnel voorbij was!!

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja, dat heb ik dus niet, zwanger zijn was een hel, de bevalling een drama en de nasleep ook. En ook die babytijd was heftig doordat ze KISS had en ik me niet goed voelde. Dus sommige dagen denk ik: waar begin ik aan!
    Gelukkig heb ik veel steun van mn moeder ook nog.

Ik vind het nu echt leuk dat ze wat groter is, en meer kan, en we gesprekken kunnen hebben.

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Het is dan echt de ervaring, ik had een droomzwangerschap, lichte issias verder helemaal niks, een hectische maar fijne bevalling en na de thuiskomst van de geelzucht hele fijne kraamtijd gehad!!

Nu ist echt een dametje met een eigen willetje, kleine driftkikker!

17. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Mijn zoontje is morgen 8 weken en ik ben al aan het denken over een tweede.. Ik heb een heerlijke zwangerschap gehad en mijn zoontje is zo'n heerlijk lief ventje! Hij sliep met 4 weken al door!
    Mij lijkt het leuk voor de kindjes als ze dicht bij elkaar zitten qua leeftijd. Ikzelf ben van een tweeling en vind t heerlijk om van dezelfde leeftijd te zijn. Mochten er snel voor een tweede gaan.. Dan wel pas vanaf augustus :)

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Hoi dames, hoe is het hier? Nog mensen van gedachten veranderd?:)

19. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Hier niet van gedachten veranderd hoor... in de box heb ik 1 kindje, maar in mn hoofd en mn hart heb ik er al twee hahaha tja, op zn vroegst na de zomer, als vriendlief het dan ook ziet zitten...

Vorige week vrijdag en zaterdag veel krampjes gehad, dus een huilende krijsende baby... heb ik dr zaterdagavond eindelijk stil in haar bedje om half 12, kan hij het niet laten nog even te zeggen "daarom wil ik dus liever geen tweede..." Vanbinnen knapt het bij me zo zeer doet dat. Natuurlijk is dat geen moment dat ik denk "laten we aan een tweede beginnen" maar dat hoef je dan toch niet ook nog eens te zeggen? Lijkt me duidelijk.... Ben er niet op ingegaan, want ik was echt doodmoe van de hele dag troosten en wiegen. Maar dat doet echt zeer, een tweede wil je toch ook niet voor het gemak? Dan moet je helemaal niet aan kinderen beginnen, want kinderen zijn niet "handig". Het aantal keer dat het zo erg was (nouja, wat is erg, achteraf is ze nu maar twee dagen onrustig geweest) met haar kan ik nog op 1 hand tellen! Eigenlijk vind ik dat hij zich aanstelt. :x Wie heeft er nou het meeste werk mee als ze slecht te pas is?? Ze is verder echt een superbaby, vind echt dat we niet mogen klagen. Ze slaapt al door van 8 tot 7, is de hele dag vrolijk, eet al 4 keer (5e voeding krijg ik er gewoon niet meer bij :)) Snap niet wat hij nog meer kan verwachten van een baby... Als ik sommige meiden hier lees met reflux en gebroken nachten, poe, petje af hoor! En die beginnen toch ook nog aan een tweede??

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Deerne: nee, maar bij jou snap ik het nog zo goed! Jullie kleintje is pas 3 maanden! Lekker genieten nog ff van dat je er eentje hebt!
    Ik vind het in ieder geval al knap dat jullie nu al denken aan een tweede!

Wij zijn nu bezig met Y. haar verjaardag, dat is over 2 weekjes, en nu merk ik wel dat ze ouder en wijzer wordt zeg. Echt ze praat soms al in 3 woordszinnen. Doet zelf haar broek, sokken en jas aan enz. Echt niet klein meer. Dus is dat heel anders dan een kleintje van 3 maanden die nog zo aanhankelijk is!

Mijn pilstrippen heb ik gisteren aan een vriendin gegeven, dus die zijn echt weg!:)

Deel Deze Pagina