Hallo Allemaal, Ik ben vandaag precies 11 dagen overtijd! Was 8 juni uitgerekend... maar helaas zit ons meisje nog lekker warm . Deze week ben ik al 3 keer getoucheerd maar helaas konden ze niet strippen ivm geen ontsluiting. Morgen moet ik opnieuw terug om een half uur aan de CTG-scan te liggen en controleren of alles nog wel goed gaat. Mijn bloeddruk was eergisteren te hoog 140/95 maar uit bloedonderzoek kwamen er geen afwijkingen of bijzonderheden voor. Maar mijn de vraag aan jullie... ik zit dan zo met de geneacoloog te praten en dan is het eigenlijk vrij snel duidelijk dat ik gewoon maandag 22 juni wordt ingeleidt... Dan kan ik echt de kriebels krijgen omdat het nu echt gaat gebeuren, hij lijkt wel of ik bang ga worden omdat je allerlei verhalen toch wel hoort over het inleiden en ik weet totaal niet wat mij te wachten staat, natuurlijk misschien maar beter ook... maar het wordt allemaal zo echt Wie heeft dit ook of gehad? en gaat dit over op de dag zelf of ???? Sorry als dit wanhopend over komt maar dit is even wat ik voel Liefs, Wonder
Ik herken je gevoel. Kan je helaas (nog) niet vertellen of dat op de dag zelf overgaat. Moet namelijk ook nog bevallen. Ik was 12 juni uitgeteld, maar ons mannetje heeft nog geen zin om zich te laten zien. Dinsdag moet ik naar het ziekenhuis voor echo, ctg en bezoekje aan gynaecoloog. Heb dus ook kriebels / wat angst voor een mogelijke inleiding. Krijg gewoon al ontzettend de kriebels dat ik naar het ziekenhuis / gynaecoloog moet Ben aan 1 kant wel wat bang dat mijn bevalling in het ziekenhuis gaat plaats vinden en dmv inleiding, terwijl ik graag thuis wilde en zo natuurlijk mogelijk. Maar aan de andere kant denk ik ook, het komt zoals het komt en het zal zijn reden wel hebben. Misschien melden onze kindjes zich dit weekend nog vanzelf.
ik heb er zelf geen ervaring mee maar ben wel bij de bevalling van een vriendin geweest die ingeleid is. Die was het aardig zat dus wel blij dat ze eindelijk haar ventje ging krijgen. Het is allemaal vrij snel gegaan in 6 uur. Meestal gaat het wel wat sneller als je ingeleid word. (maar soms reageert je lichaam er minder op, maar bij de meeste gaat het wel sneller) kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Als je weeen vanzelf beginnen heb je geen idee wanneer en nu weet je zeker dat je op die dag gaat bevallen en dan je kindje op de wereld gaat zeten. Succes het komt allemaal vast goed!!!