Hoi dames, Herkennen jullie dit? Ik heb sinds twee dagen een soort van kriebeltjes ter hoogte van mijn baarmoeder...Net alsof er iets aan de gang is. Wie herkent dit en bleek zwanger te zijn? Verder heb ik ook al enkele dagen dikke witte afscheiding die ik normaliter niet heb tussen eisprong en nod. Whaaaa, zo spannend weer! Het voelt deze maand echt zo anders. Verder heb ik geen symptomen, behalve wat last van een vermoeide onderrug...
De kriebeltjes herken ik niet, en dikke witte afscheiding is bij mij tot nu toe juist meestal geen goed teken. Maar het gevoel dat het deze maand anders is, ja dat herken ik wel van mijn zwangerschappen! Dus wie weet...
Het verschilt natuurlijk ontzettend per vrouw. Het voelt alleen zo anders dan de maanden waarin ik gewoon ongesteld word. Gek is ook dat ik me verder me gewoon prima voel...Enkel die afscheiding en die kriebels in m'n baarmoeder. Normaliter heb ik veel meer last van klachten.... Tja, kan toch niet meer dan afwachten en je gaat toch op alles letten als je iets graag wil Misschien zijn er wel vrouwen die mijn 'klachten' herkennen en toch zwanger waren?
Kriebeltjes herken ik zeker wel! Alle keren dat ik zwanger was (en je ziet aan mijn banner dat dit nogal vaak geweest is), voelde ik kriebeltjes in mijn baarmoeder. Ook kreeg ik dan steken in mijn eierstokken, zo'n paar dagen voor mijn nod begint dat dan. Afscheiding kan overigens ook betekenen dat je juist ongesteld wordt, maar kan ook betekenen dat je zwanger bent. Eventjes afwachten dus! Maar zodra ik een paar dagen voor mijn nod steken in mijn eierstokken heb en/of kriebels in mijn baarmoeder, weet ik hoe laat het is...
Ach meis wat verschrikkelijk dat zo vaak fout is gegaan Ik wil je heel veel succes wensen met je zwangerschap en dat het allemaal goed mag gaan!! Liefs
ik had de afscheiding als ik ongesteld werd maar ook als ik zwanger ben.. Wat die kriebeltjes betreft.. Ik voel altijd vanalles haha. Geef mijn darmen altijd de schuld
Jeetje Ikke101...Je hebt het al aardig voor de kiezen gehad .... Ik wens je ook alle geluk toe!!! Nu maar even afwachten hier of het daadwerkelijk iets betekent... x
Ik! Eerste keer zwanger dus ik kende het niet en was er ook niet mee bezig (erg bijzondere samenloop van omstandigheden, want ik begroef die dag een vriendin ). Hele dag een soort tinteling gevoeld heel diep van binnen. Een week of iets (?) later positief getest. Moet de innesteling geweest zijn, ik weet van die maand precies wanneer ik eisprong had, en heb braaf tot NOD gewacht met testen. Maar ik 'wist' het diep van binnen al sinds die dag, bijzonder he? Bij de tweede was ik er helemaal niet mee bezig want we wilden die rond (2e die keer) overslaan ivm mijn promotie een maand daarna. Maar omdat ik nu teveel weet dat je zoiets kan voelen durf ik er juist niet meer vanuit te gaan (je kan je zoveel inbeelden...). Maar goed, ook die keer voelde ik me rond NOD toch echt wel heel anders, en 'wist' ik het ook wel Hoop het voor je!!
Ik had het ook, beide keren! Zowel kriebeltjes als witte afscheiding. En ik heb dat normaal nooit. Dus wie weet....
Spannend! Morgenochtend ga ik al een testje doen met kruidvat...Gewoon omdat het kan ...Waarschijnlijk nog te vroeg, maar je weet het maar nooit...