2 test gedaan.... maar heel vaag, heel licht blauw streepje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Niki, 23 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Als je NIET zwanger bent, dan blijft het hokje leeg, toch?
    Of kan er dan ook een heel dun vaag streepje verschijnen?
    Ik heb gisteravond getest (met test van Kruidvat), dat was de dag dat ik eigenlijk ongi moest worden of misschien de dag voor dat ik ongi moest worden. Heb net nog een test gedaan. (ongeveer hetzelfde te zien)
    Ben ik nu zwanger? Of niet? Ik durf het namelijk bijna niet te geloven, dadelijk is het niet zo... en dan zijn we enorm teleurgesteld. (ook al was het pas de eerste ronde...)
    Wil nu zondag nog een keertje testen, misschien is het streepje dan duidelijker te zien!!!

    Nu worden we toch wel heeeel zenuwachtig....!!!

    Liefs Niki
     
  2. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    hallo

    ik ken je verhaal ik had het ook bij mijn tweede zwangerschap en ik bleek later wel zwanger te wezen
    dus ik hoop voor jou dat het een positiefe test wordt zondag

    groetjes roelien
     
  3. charissa1979

    charissa1979 Fanatiek lid

    19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Spannend hoor, ik hoop voor je dat het positief is..
    Anders zou je even naar de dokter kunnen gaan.
     
  4. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Juist hierom staat er ook in de bijsluiter dat je met ochtendurine moet testen, dan is je hcg gehalte meer geconcentreerd en is je streepje ook duidelijker.

    Ik feliciteer je wel hoor!
     
  5. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Haihai,

    Nou, het klinkt in elk geval goed, maar bij een licht streepje moet je even goed kijken of het gaat om een verkleurd streepje. Het streepje moet niet wit/glanzend zijn. Als het een verkleurd streepje was, hoe vaag ook, ben je zwanger!

    Ik hoop het meid, zou geweldig zijn!
     
  6. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik zal het dus nu dan maar zeker zondag-ochtend doen. Maar in deze bijlsuiter stond juist niet dat je het met ochtend-urine moest doen er stond juist dat je kon testen op elk moment van de dag...
    Ik haal morgen ook maar een iets betere!
    Ik heb gehoord dat Clear Blue wel goed is, dus...


    Ik hou jullie zeker op de hoogte!!
    Bedankt voor de reacties!

    Liefs Niki x

    ps: Anouk,
    het streepje was wel een beetje blauwig, dus een beetje verkleurd...
     
  7. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Anders misschien de digitale; daar staat gewoon zwanger of niet zwanger (krijg je wel alleen per 3 volgens mij :( ) In ieder geval alvast een voorzichtige felicitatie :) Heb je ook symptomen??
     
  8. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Nou, als het streepje echt verkleurd is, is het raak hoor!

    Maar ik kan me de onzekerheid voorstellen, dus een nieuwe test geeft je meer duideljkheid :) . Ik heb hier op dit forum gelezen dat juist die digitale tests van CB niet erg gevoelig zijn en dat je dus mogelijk een valse 'niet zwanger' kan krijgen.

    Ik ben toch wel geneigd jou te feliciteren hoor.... :) :) :)

    Maar geef ons de officiele uitslag nog even door, dan kan ik je ec ht echt echt feliciteren!!!

    Liefs en succes,
    Anouk.
     
  9. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    hoi

    ZE zeggen altijd een streepje is een streepje ook al is hij heel erg licht .

    dus gefeliciteerd .

    groetjes yvonne
     
  10. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik hoor ook alleen verhalen dat als er een streepje staat het gewoon raak is, dus ook van mij alvast een voorzichtige felicitatie!! (zou voor de zekerheid inderdaad nog wel ff met ochtendurine testen, dan krijg je vast een mega dikke streep)
     
  11. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Gefeliciteerd!

    Streepje is streepje dus zwanger.
     
  12. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Alvast gefeliciteerd, en veel plezier bij de test van morgen! Hopelijk ben je dan WEL overtuigd ;)
    Groetjes, Wendy
     
  13. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    idd een steepje is een streepje!!
    GEFELICITEERD!!
     
  14. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik ga toch vanavond al testen, mijn vriend en ik gaan namelijk vanavond naar mijn ouders waar mijn broer en zijn vriendin ook zijn... ik wil het namelijk heeeeeel graag aan mijn ouders vertellen! We willen de gebruikte test dan inpakken en als cadeautje geven aan mijn ouders... heel erg spannend, dus...
    Morgen gaan we naar mijn vriend's vader en dan willen we het hem zeggen en 2de kerstdag komt mijn vriend's moeder en zijn broer en dan willen we het hun zeggen... maar verder zeggen we het nog tegen niemand... al vind ik dat echt heeeeeel erg moeilijk. Ik ben een enorme flapuit en heel enthousiast en eerlijk, dus... dat worden nog een paar spannende weken!!
    Ik hou jullie op de hoogte!!

    Liefs Niki
     
  15. Kiz

    Kiz Bekend lid

    21 nov 2005
    973
    0
    0
    Ik hou al 5 weken tegen iedereen mijn mond (behalve tegen mijn man natuurlijk, en hier kan ik ook wel het nodige kwijt), maar het kost ontsettend veel moeite!!!
    Wij gaan vanavond de dierbaren inlichten....

    Succes met testen, hopelijk is de tester het inpakken waard!!
     
  16. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Wat goed van je, al 5 weken? Maar vanavond ga je het tegen je familie zeggen? Of ook tegen vrienden?
    Spannend!!!
    Veel plezier!

    Ik hou jullie op de hoogte, hoor!

    Gr. Niki
     
  17. Kiz

    Kiz Bekend lid

    21 nov 2005
    973
    0
    0
    Ja, gisterenavond hebben we de families op de hoogte gesteld. De reacties waren overweldigend, en er vloeiden vele vreugde-tranen!
    Heerlijk gevoel dit!!
     
  18. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Heb nu 3 keer getest, de eerste 2 keer met kruidvat-test en laatste keer met clearblue-test.
    Alle drie de testen heb ik 's avonds gedaan... natuurlijk had ik er een 's morgens moeten doen, maar ik kon telkens niet wachten... erg he!?

    Bij alle 3 de testen was een vaag, blauw streepje te zien... erg onduidelijk, dus... Het gekke is dat ik het gewoon nog steeds niet durf te geloven, dat ik zwanger ben.

    Volgende week dan toch maar echt een keer 's morgens testen...
    Want het mag voor mij best een dikkere, vettere streep zijn! Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat IK nu al meteen bij de eerste ronde zwanger ben... Ik kijk elke keer als ik naar de wc geweest ben nog even goed of ik toch niet stiekum ongesteld geworden ben.

    oh ja, nog even een vraagje:
    Kun je nu al iets merken aan je lichaam?
    Ik heb namelijk een beetje "raar en vaag" gevoel in mijn buik (beetje buikpijn), af en toe steken in mijn rug. Verder had ik afgelopen week ook een beetje geirriteerde borsten, dat is weer een beetje weg gegaan, kan dat? Of is het zo als ze eenmaal gevoelig zijn, dat ze dan ook gevoelig blijven?

    Tja... beetje onzeker, he?!

    Liefs Niki
     
  19. Kiz

    Kiz Bekend lid

    21 nov 2005
    973
    0
    0
    Ik merkte het wel aan mijn lichaam! Ik wist al voor ik de test deed, dat het raak was. Het gekke was, dat ik er op dat moment niet eens heel erg mee bezig was, en zelfs dacht dat we niet op het juiste moment geklust hadden :oops: .
    Ik had al een week voordat ik teste ontzettend gevoelige borsten, en da's ook niet meer weg gegaan.
    Maar ieder lichaam reageert anders natuurlijk!
    Maar naar mijn idee, is een 'blauw' streepje, een blauw streepje, hoe vaag dan ook. Als je niet zwanger bent, verkleurd het echt niet...
     
  20. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Jeeh je houdt het wel spannend hor! Volgens mij zijn drie streepjes ook al zijn ze vaag toch zwanger. Hoe meer hcg hormoon hoe donkerder het streepje. Maar streepje is zwanger! Gefeliciteerd!!!!! Liefs Jenny
     

Deel Deze Pagina