Goedemorgen meiden!.. Wij zijn zwanger van ons 1e kindje, we krijgen een dochtertje!! Ik ben nu 17+2 weken, maar vanaf precies 16 weken voelde ineens allemaal kriebeltjes op mn gehele onderbuik ( onder de navel van links naar rechts)... Zou dat onze kleine meid kunnen zijn? Ik heb namelijk echt geen idee wat je als eerst zou kunnen voelen.. Het is BIJNA dagelijks dat ik het heel eventjes voel ( soort of er miertjes over mn buik kruipen).. Als dit de kleine meid is ... Vanaf waneer zou je dan ongeveer haar kunnen gaan voelen schoppen? Iemand een idee ? Greetz Tinkertje
Leuk he! Het zal steeds duidelijker worden. De overgang tot schoppen is subtiel (al noem ik het liever duwen dan schoppen)
Biolunn ik hoop echt dat we het snel voelen, dat maakt het nog zoveel echter!! Hihi.. Ben wel echt benieuwd hoe het voelt
Leuk is dat he?! Onze kleine voelde ik pas met 21 weken een beetje ploppen en in week 22 voelde ik hem schoppen. Mijn placenta lag voor en daardoor voelde ik hem weinig. Heel veel geluk gewenst!!