Ik weet niet zo goed of mijn vraag in de lounge hoort, maar hoeveel kinderen zouden jullie intotaal (los van het feit hoe makkelijk of moeilijk het gaat) het liefst willen en waarom? Mijn ideaal was altijd al 3, persoonlijk lijkt me dit gezelliger dan met 2 en 4 lijkt me te druk. We hebben nu 2 kinderen en willen dus graag een derde. Ik ben benieuwd wat jullie het liefst zouden willen.
4! of 5 maar mijn man vindt 3 zoals nu al genoeg. En nu wordt ik ook al te opud vind ikzelf. We hebben het goed nu en misschien is dat inderdaad wel het beste
Ik vind het nu mooi 2,maar we zijn druk aan het onderhandelen over nummer 3,daar manlief graag 5 kinderen wil!
Ik hou het bij 1, heeft verschillende redenen (moeilijk zwanger worden, moeilijke zwangerschap) maar ik denk ook dat 1 kind makkelijker bij ons leven past en dat wij haar dan meer kunnen bieden.
Ik heb altijd gezegd ik wil 1 kind, nu ik zwanger ben geweest heb ik dit toch bijgesteld. Mijn man wil er 2 en zelf zit ik nu op of 2 of 4 maar goed eerst maar afwachten hoe alles gaat lopen.
Wij zouden graag 2 kindjes willen. De reden is dat we allebei (ik 2 en partner 1) broers/zussen hebben en we het heel fijn vinden dat we altijd iemand hebben om op terug te kunnen vallen en het feit dat we het allebei als heel gezellig hebben ervaren om een broer of zus te hebben! Maar wanneer we aan een 2e beginnen weten we allebei nog niet. Eerst hadden we zoiets van snel achter mekaar, maar daar zijn we nu vanaf gestapt door de moeilijke periode van Joris! We hebben nu besloten om nu eerst volop van Joris te genieten (wat nu heerlijk is, nu hij een stuk makkelijker is) en we zien wel wanneer we eraan toe zijn!
Ik wilde er altijd 4....en mannetje vond 2 wel genoeg nu komt nummer 3 er bijna aan en we hebben besloten dat het wel genoeg is zo
Het liefste 4 maar of dat ook echt te realiseren is? geen idee eerst maar zien hoe het met onze 2de kleintje zal gaan miss. vinden we dat al genoeg.
Ik heb er altijd 3 gewild. Puur gevoel. Vriendlief vond 1 al genoeg, maar heeft nu nog geen definitief nee gezegd tegen een 3e kindje. Eerst verhuizen en dan zien we wel verder.
Wij wilden er altijd 4. Maar ja, dit heeft 2 jaar geduurd en met hulp van het ziekenhuis. Of ik dat nog 3 keer aankan.. Eerst maar eens genieten van deze kleine man.
Ik heb altijd zitten twijfelen over 2 of 3 kinderen. Maar nu ik een tweeling heb gekregen is de keuze voor mij heel makkelijk geworden... aangezien ik het hier nog niet bij wil laten gaan we in de toekomst (als alles meezit) voor een derde!
1 en die hebben we. heel misschien over 3/4/5 jaar nog eentje maar dan moet ik wel stabiel zijn wat betrefd mijn ziekte
liefste 2 misschien wel 3... maar weet niet of dat haalbaar is met mijn bekken... nu 8 maanden latr nog hevige pijn
Wij wilden altijd 3 kids. En over enkele weken gaat die wens in vervulling. Waarom 3 puur gevoel. Maar hierna zijn we klaar. Elke zwangerschap is zwaarder. Heb het nu ook echt gehad. Nummer 4 komt er niet.
wij (ik) willen er graag 4, maar of die er ook echt komen? we zijn al bijna 2 jaar bezig met de 1e dus weet niet of het verstandig is om het nog 3x 1,5 jaar te doen.
Ik heb er nu 5 en zou na mijn studie nog wel een keer dit allemaal mee willen maken, 7 is toch echt mijn limiet