Fijne feestdagen een een gelukkig nieuwjaar( kranten jongen)

Discussion in 'De lounge' started by penseel, Dec 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. penseel

penseel Niet meer actief

Van de week ook al van de Delftse post nu van de Delft op zondag..

De een kreeg 50 cent de jongen net 2 euro had niet kleiner.

Waren beide super lieve jongens en klein gesprekje die van 2 euro is aan het sparen voor spiekers de andere daar heb ik het niet aan gevraagd.

Jongen net zo oud als mijn zoon. Grappig ach een blij gezicht kind weer bij.

Geven jullie.

Ik weet dat de tegenstellingen groot kunnen zijn ik weet dat er soms heftig op geregeerd kan worden in dit topic wat gaat komen of ik moet het mis hebben laten we dat hopen maar geef je mening en niet meer..

De een doet het wel de ander doet het niet. Ik deed het dit keer wel de volgende keer als ik niks hebt dan ook niet.

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik geef niks, maar ik heb ook een nee-nee sticker. Ik ontvang de kranten/folders (gelukkig) ook niet. Dat scheelt ze weer ongelezen weggooien :D

Wel sponsor ik de thuisbezorgers die ons het eten komen brengen wanneer we eens bestellen. Same thing, vind ik. Een blijk van waardering.

3. Peace

Peace Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,553
    245
    63
    Folders en regiobladen 50 cent en de AD bezorger die er iedere dag op tijd is 5 euro

4. TmvD

TmvD Bekend lid

Jan 10, 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dat hangt af van wat er in de knip zit. Als er wat in zit krijgen ze wel wat.

5. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Dit jaar is het gelukkig goed gegaan met de bezorging, dus krijgen ze ook wat. Als ze tenminste komen op een tijdstip dat ik thuis ben. Ze krijgen wat er in de portemonnee zit. Iets van 50ct of 1 a 2 euro.

6. penseel

penseel Niet meer actief

Nou dan zullen ze hier nog komen haha mijn brieven bus zit een meter 50 van af mijn huis hihi. Maar heb ja ja op mijn bus eerst nee nee.

Wil toch wel folders.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Waar begin je aan met dit topic, penseel haha.

Anyway, hebben nee nee op de bus maar geef verder wel fooi.

8. penseel

penseel Niet meer actief

Weet het weet het haha daarom ook laatste zinnen onder op van hou het alsjeblieft netjes hwhah zul je zien zal het topic netjes verlopen toch!! Mijn topic.s verlopen meestal rustig/:):):) toch whha.

9. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Ik geef niets.

Ze krijgen toch gewoon betaald voor het werk wat ze doen?

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,548
    3,057
    113
    Meestal een euro.

Ik heb ooit ook kranten gelopen en was erg blij met dat extratje

11. Carlien

Carlien Fanatiek lid

Feb 23, 2010
    2,133
    1
    36
    Twente
    Ik had gisteren alleen 50 cent, vond ik echt gierig.. Er maar bij gezegd, alle kleine beetjes helpen:)..

Maarrr nu ik dit topic lees voel ik mij weer helemaal goed haha:D

12. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik geef ook wat aan t ventje wat elke week op tijd een dik pak folders bezorgd.

Nadeel is dat we wel 12 folders/weekblaadjes krijgen van 12 verschillende personen. Het valt nog mee dit jaar maar vind 12 mensen (waaronder iemand die 1x pm de bonprix naar binnen gooit) wel irritant.

13. Carlien

Carlien Fanatiek lid

Feb 23, 2010
    2,133
    1
    36
    Twente
    Normaal geef ik 1 of 2 euro, toen ik zelf bezorgde door weer en wind vond ik het ook altijd een leuke extra.. :)

14. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Ik geef ook 50 cent of een euro.

Ik was vroeger heel erg blij met het extraatje. Ik haalde toch snel 100 gulden op....

15. tantetil

tantetil Bekend lid

Jan 1, 2010
    768
    162
    43
    Female
    Noord Holland
    Ik geef ook wel hoor 1 euro meestal. Maar toch blijf ik het vreemd vinden waarom we sommige mensen wel een fooi geven en anderen niet...waarom de krantenbezorger wel en de postbode niet.

16. Imensa

Imensa Fanatiek lid

Oct 23, 2014
    2,463
    18
    38
    Ik geef altijd iets.

ik pak vast tomaatje en komkommers:D sorry ladys popcorn is slecht voor de lijn ;)

17. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015
    1
    36
    noord limburg
    Wij hebben geen krant dus dat is bij ons nvt.
    De reclame folders,tja daar is veel roulatie in hier....
    Nu zie ik een jongen lopen met zijn moeder,hij trekt de kar en moeders rent de brievenbussen af...
    Hier komen ze niet aan de deur om te vragen voor geld,ik bedoel om fijne dagen te wensen.

18. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015
    1
    36
    noord limburg
    En de postbode,die kennen we een beetje en komt hier als ik toevallig thuis ben een bak koffie drinken,met nat of koud weer ff opwarmen bij de kachel....
    Hier in het dorp is het volgens mij niet bekend dat er geld wordt gegeven aan de postbode,reclame of kranten bezorger...

19. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

Oct 6, 2014
    1,996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Ik heb eigenlijk nooit contant in huis, dus dikke pech hier.
    En ik vergeet ook altijd dat ze langskomen, dus heb er ook niet speciaal op gerekend.

20. Taby

Taby Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    4,366
    140
    63
    Hier krijgt alleen de bezorger van de krant 5 euro, hij gaat door weer en wind om te zorgen dat de krant op tijd binnen ligt.

De bezorgers van de foldertjes geef ik niets, die komen altijd te laat binnen, dus ik denk dat zij lopen wanneer ze zin hebben.

Share This Page