ik voel een dipje aankomen

Discussion in 'De lounge' started by lennylenn, Jun 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

sinds 2 maanden ongeveer werk ik 2 dagen in de week, kunnen soms meer zijn in geval van ziekte/vakantie. ik ben "happy" met die twee dagen, of laat me het zo zeggen ik kan en wil wel meer werken maar niet bij het bedrijf waar ik nu werk ik haaaaaat het daar het is er verschrikkelijk. en ik ben niet de enige, iedereen haat het daar waardoor de werksfeer ook niet fijn is. het hele bedrijf is gewoon kl*te. ik ben nu hard opzoek naar iets anders maar zoals iedereen weet is dat gewoon erg lastig. dat is punt 1 wat mij dwarszit
    ik heb de afgelopen week-1,5 nergens fut voor of zin in, ik genoot ervan om in huis te rommelen en alles schoon te maken pffff nu moet ik er niet aan denken. ik lig liever in mn nest.
    4 mei heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd natuurlijk helemaal super maar ik heb hem nou al 4 keer gevraagd of hij al een datum in gedachten heeft..hij kletst er steeds overheen en als ik iets roep dan is het niet goed. zit me ook dwars.

de kleinste dingen irriteren mij enorm, die stomme kaars die steeds omvalt, die afschuwelijke blauwe muur in onze slaapkamer, de salontafel die 1 van deze dagen kapot gaat, het wiebelt als een gek en het liefst donder ik het nu nog de deur uit maar dan heb ik ff geen tafel.
    die computer die op de eettafel staat want we zijn te laks geweest in het zoeken naar een bureautje. mn bloemetjes die ik met de kids heb geplant groeien maar niet.
    en dan nog het zielig bedragje dat nu op mijn rekening staat, ok dat is mijn eigen schuld geweest ik moest voor controle het contract ed van het kdv naar de bdienst opsturen maar ik was er te laat mee dus kreeg ik geen kot en moest ik het vorige maand en deze maand zelf betalen daaaaaggg 3400 euro:(

en om het af te maken gaat het straks ook nog ff regenen zo te zien.

sorry voor mijn geklaag maar ik haaaaaat dipjes!!!

oja ik vergeet nog iets..mijn haren! ik zit nu in een ellendige fase waar ik niks mee kan, stylen kan niet, de krulletjes zien er niet uit ik lijk op ene wc borstel :( ik twijfel om het weer te knippen omdat ik er niet naar kan kijken maar aan de andere kant wil ik het juist weer laten groeien. en ik vind het nu gewoon zonde van het geld om ff naar de kapper te gaan want zoals ik al zei, mn rekening ziet er erg triest uit.

2. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Pfff naar allemaal meis! Dikke knuffel

3. Porsche

Porsche Niet meer actief

Adem in adem uit!

Pak een kop koffie lust je dat niet thee lust e dat niet een glas water ...
    Ga op de bank zitten en denk heel rustig en logisch na ...

De tafel is bijna stuk. Google op marktplaats voor een nieuwe en ga bieden ( voor een leuk bedrag )
    Je haat de blauwe muur. Bij de action hebben ze voor 2.50 verf ( of het goede is weet ik niet )
    De datum .. Welke datum vind je zelf leuk en stel die eens voor ... ( al kan ik me wel heel goed begrijpen dat je het niet leuk vind dat je verloofde erover heen walst je had natuurlijk gehoopt om er samen over te kunnen zwijmelen )
    Tja plantjes helaas ... Die groeien bij mij ook niet..

Heel veel succes met je dipje

4. lennylenn

koffie..heb ik al op
    ik zit al 2 uur mezelf moed in te praten van ga wat doen..je moe nog boodschappen halen enz (en dan dat stemmetje in mn hoofd dat gemeen zegt; jaaa maar je weet niet wat je moet koken dus blijf nog maar even zitten)

ik dacht er idd overna om naar de action te gaan en verf te gaan halen maar dan komt dat stemmetje weer..jaa maar de action is 15 min fietsen, heb je toch geen zin in?

en de datum..hij komt er zelf maar mee ik begin er niet meer over

5. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Stap op je fiets en ga gewoon naar de winkel en de action.
    Of ga gewoon al even een wandelingetje maken, even je gedachten verzetten!

Sterkte met je dipje!

6. lennylenn

Zo ik heb mezelf zover gekregen om naar buiten te gaan en wat gebeurd er... Het gaat regenen!!!! :mad::mad::mad:
    Loop ik dapper verder,.. Gaat de tram aan mn neus voorbij

Potverdurie had toch maar thuis moeten blijven

7. Saarr

Saarr Actief lid

Jan 29, 2011
    459
    0
    16
    Na regen komt zonneschijn meid, blijf door ademen

8. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ohhhhh dit zijn dagen dat je beter in je bed had kunnen blijven liggen..

Weet je inmiddels al wat je gaat koken?

Hier is aardappel purree met spinazie ( shrekballen) en vlees een grote hit :)

Sterkte meid met je dip

9. lennylenn

Hahhahahahah hier kan ik weer wel om
    Lachen want wat eten we vandaag.,,,, jawel aardappelpuree spinazie en speklappen hahhahahaa

10. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    Wat bij mij helpt is even hardop zeggen dat je een rotdag hebt,vaak is het dan al een stuk minder erg:)

Die blauwe muur zou ik meteen verven,hoeft niet duur te zijn!

Koop een leuk tijdschrift en ga op tijd naar bed,of huur een lachfilm...

En mannen en data;geen combinatie ;)

11. lennylenn

Een lachfilm vind ik een hele goeie tip! Ga ik vanavond gelijk doen

Share This Page