Haai, Ik verwacht elk moment mijn menstruatie maar ik ben te laat. Ik had een paar dagen geleden al een zw test gedaan maar die was negatief. Ik had nog wel wat ovulatietesten liggen en heb er net 1 gedaan maar deze was negatief. Bij mijn zoontje had ik wel een positieve ovulatietest en zw test. Ik hoor het graag. Groetjes
Ik had het wel. Alleen waren de ovulatie testen wel echt enorme knallers (nog positiever dan een positieve ovulatietest)
Bij mij was hij op 16 dpo knal positief! Op 13dpo had ik er voor de fun ook 1 gedaan en die was negatief.. Beter is een zwangerschapstest doen! Dan weet je het zeker! succes! X
Dolfijn, Je cyclussen variëren nogal zie ik. Uitgaande van welke cycluslengte ben je "te laat"? Ben je daarbij uitgegaan van je langste cyclus of niet? Of heb je ovulatietesten gebruikt en wanneer was deze positief?
Nou mijn langste cyclus is 42 dagen. Maar ik heb 14 november en de dagen erna ovulatietesten gedaan en ze waren allemaal negatief. Dus ik snap niet dat er nog steeds geen menstruatie is. Groetjes