baby 9,5 maand klimt uit bed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dreames, 24 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Vanavond is mijn kleine van ruim 9 en halve maand uit haar bedje geklommen tot twee keer toe. Een keertje stond ze netjes naast haar bedje, maar de andere keer was ze gevallen. Zij heeft gewoon een slaapzak aan, maar toch krijgt ze het voor elkaar om uit haar bedje te klimmen.

Moet ik nu toch al een juniorbed halen voor haar? Ik vind het zo eng dat ze valt van zo'n hoogte.

Ik heb wel eens gehoord dat mensen banden aan de slaapzak maken om het vast te binden aan het bedje, maar dat wil ik niet doen omdat ik het heel eng vind. En ook een raar idee trouwens.

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    ohh wat is ze snel daarmee zeg!
    Mijn zoon deed het ook altijd uit zijn ledikantje klimmen, ik zette hem er gewoon weer in en zei op een strenge toon 'nee' 1 keer is ie gevallen en was toen heel erg geschrokken toen deed ie het ook niet meer.
    Een junior bed is ze nu nog echt te jong voor dus zou dat niet doen.
    Anders knoop onder in de slaapzak maken zodat ze minder bewegingsruimte heeft voor de voeten?

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    allereerst wat schrikken zal dat zijn geweest. Mijn nichtje heeft dat ook gedaan, maar zij is stuk ouder 20 maanden. Zij is op advies van huisarts overgegaan naar junior/peuterbed. Maar geen idee of dat voor jouwe al kan. Kan de bodem niet nog lager?

4. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Nee de bodem staat al op de laagste stand.

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    En als je de lattenbodem eruit haalt?
    Hier ging onze Demi nl bijna eens kopjerol over de bovenrand. En omdat het matras flink dik is, kon ik nog de lattenbodem losmaken van de zijkanten en dan het matras daarop leggen. Scheelde toch zeker weer een kop (van haar dan ;) ) Waardoor ze er nu niet meer uitklimmen of vallen kan.

6. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Ik heb ook nog even naar het CB gebeld en die adviseren ook om er spijltjes uit te halen, dus ik ga dat maar doen. Hopelijk helpt dat.
    Anders kan ik inderdaad nog de lattenbodem los halen.

7. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    En een campingbedje?

Deel Deze Pagina