Ze blijft gewoon in Nederland en paar uurtjes reizen geeft toch niet? Tenzij je je moeder bij de bevalling wilt hebben natuurlijk. Ik wil juist dat ze wat afstand neemt Hihi iedereen zit nu zo te plakken dat het me benauwd. Ze horen het wel als de baby er is!!
Ik snap je gedachte... Maar zij is de gene die onze andere kinderen op vangt.. Dus ze moet er wel op tijd bij zijn Inmiddels al goed over gesproken hoor.. dus alles is nu stressvrij Ze begrijpt het..
gewoon normaal.. 38+3 39+1 Maar we zien het wel, ik begin mij er al bij neer te leggen.. Ik heb het toch niet in de hand.. haha.. Ben zo moe de laatste dagen en erg labiel..kan de hele dag wel janken..
Oehh 38.3 dat ben ik morgen wie weet .. haha. alhoewel het morgen wel vrijdag de 13e is natuurlijk. Ik heb ook veel meer last van de hormonen huil snel en echt om niks soms..
haha ik ook echt.. ik heb net een dutje gedaan en werd jankend wakker mwuhahaha.. gewoon een soort depri gevoel wat soms ineens over me heen kan komen.. En ik heb eerlijk waar geen idee waarom ik eigenlijk moet huilen.. Gisteren week naar de Vk geweest en ons mannetje was helemaal ingedaald.. Nu ineens weer wel..maar ze zei dat hij er zelfs nu nog weer uit kon.. *zucht*..ook daar had ik een emotioneel momentje.. ineens kon ik de tranen niet meer inhouden.. had echt 2 vage dagen achter de rug dat ik me leeg voelde van binnen en ontzettend verveel.. Vandaag een beetje teveel hooi op mn vork genomen.. ben een beetje begonnen in de achtertuin .. beetje opgeruimd.. lente klaar maken.. ineens moe.. haha.. en weg was ik *snurk*