Wil ik net mn fiets uit de schuur pakken, verlies ik mn evenwicht terwijl ik mn fiets van de dubbele standaard doe. Ik val zo achterover, tegen de fiets van mn zoontje zo tegen de stapel kratjes die onder ons bed moeten (ipv klossen). Resultaat: 1huilend kind, 1kind dat niet meer weet wat ie moet doen en gaat stuiteren, 2gevallen fietsen en 8heiniken kratjes door de schuur. Zie dan maar eens overeind te komen met bi. Was blij dat er dingen binnen handbereik stonden waar ik op kon steunen. Net wel ff de vk gebeld ondanks dat mn buik niet geraakt was en ik de kleine goed voel bewegen.(mn blaas wordt niet gespaard en mn buik is een golfslagbad) Hoef niet langs te komen maar moet wel goed letten op pijn in mn buik en bij twijfel weer bellen. Het tripje naar de bieb heb ik maar afgelast en mn man kan de schuur opruimen. Nu zit ik met mn voetjes omhoog met een beker thee op de bank. Heb morgen denk ik nog meer pijn in mn bekken dan anders en ik begin mn rechter arm (waarmee ik mezelf heb opgevangen) al een beetje te voelen. Bah, baal hier wel van.
Ben normaal gesproken vrij nuchter als me iets overkomt, maar nu wilde ik toch ff bevestiging dat het goed is. de kleine is net zo druk als anders gelukkig.
Rustig aan. Ik ben twee weken terug van de fiets gewaaid samen met mijn kind. Ook flink geschrokken en de vk gebeld. Zij zeiden me vooral op te letten dat ik niet teveel harde buiken zou krijgen per uur dan moest ik bellen. Rustig aan doen vandaag en morgen. Hopelijk morgen niet teveel spierpijn ervan.
Moet idd mn buik goed in de gaten houden en als ik me ook maar een klein beetje zorgen maak mag ik gewoon bellen heeft de vk gezegd. Nu scheelt het wel dat ik echt alleen maar naar achteren ben gevallen en er verder niks op me is gekomen oid. Blijft toch altijd schrikken zoiets. De kleine kan me nu niet druk genoeg zijn.