krijg een beetje argwaan van

Discussie in 'De lounge' gestart door zara06, 15 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    een lingeriesetje ter waarde van 70 euro? :$
    zitten er gouden bh bandjes aan ofzo?

nee ik zou hier ook niet geinteresseerd zijn.
    ten eerste zie je niet door de telefoon hoe het setje eruit ziet en of het wel je smaak is.

en ten 2e een ""gratis" lingeriesetje op voorwaarde dat je wel bijna 7 euro bezorgkosten betaalt, is dus niet gratis.

2. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Oh ja, door die figuren ben ik ook een x gebeld. Eerst dacht ik goh , ik win ook eens wat :) Totdat ze over de verzendkosten begonnen, want dat ik toch wel raar. Gevraagd of ze me terug willen bellen..

Radar site bezocht, en ja hoor: oplichters. Dus vooral niet doen.

Dag erop werd ik terug gebeld, en heb de dame gevraagd waarom ze op de radar site staan :) Hihi, ik heb nog nooit zo'n grappig gesprek gehad :D

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Mijn BH's alleen al kosten 70 euro ... ;)

Maar idd, "gratis" is natuurlijk onzin. Zodra je iets moet betalen, is het al helemaal niet gratis meer ..

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Herkenbaar :D

Ze bellen mannen om sokken :cool:!

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    #25 bosi333, 15 aug 2013
    Laatst bewerkt: 15 aug 2013
    :D ha ha... ja ik ook.

Maar wel goed hoor...zo zeg je het ook( ongeveer)...dus waarom niet zo schrijven

TS, nooit op zoiets in gaan via de telefoon.
    Als je het straks krijgt moet je het aangetekend terugsturen binnen 7 dagen.

6. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    niet in trappen want ze halen meer van je rekening af als de naam als niet klopt dan moet je er niet eens mee verder praten NIET DOEN tegenwoordig heb je zoveel oplichters ik zou als ze terugbellen niet eens opnemen je word om het maar even zo te zeggen genaaid

7. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    misschien haalt je ex wel een rot geintje met je uit of zijn partner kan ook maar aan alleen je adres kunnen ze niet veel hoor gewoon afwijzen en ophangen want ze blijven proberen

8. mamavanwilliam

mamavanwilliam Actief lid

15 jun 2012
    304
    0
    0
    NULL
    goeree-overflakkee
    miriale.com zeker?

9. zara06

zara06 Actief lid

18 jan 2007
    160
    0
    16

Ja toch?? waarom moeilijk doen als het makkelijk kan..?

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Enquête :D Graag gedaan :cool:

11. zara06

zara06 Actief lid

18 jan 2007
    160
    0
    16

Nee dat doet ie niet 100% zeker.

12. zara06

zara06 Actief lid

18 jan 2007
    160
    0
    16

week niet?? Ik vroeg aan welke ankette :D (ja jullie snappen het wel)heb ik meegedaan.En dat kon ze niet weten. ook raar

13. Minerva

Minerva Niet meer actief

Hier is in de media wel eens aandacht aan geschonken. Het blijkt om een abonnement te gaan. Eigenlijk word je dus iets onder valse voorwendselen (of in ieder geval: zeer dubieuze omstandigheden) aangeboden. Niet op ingaan en je daarna gelijk aanmelden bij het belmenietregister.

14. zara06

zara06 Actief lid

18 jan 2007
    160
    0
    16
    Ze hebben net weer gebeld, ik zei dat die naam niet klopte en dat ik geen interesse had.en me rekening nr aan onbekenden niet ga geven.ze wilde nog zeggen blijf even aan de lijn dan.......En toen heb ik opgehangen wat iritant zeg bah bah

15. flerk

flerk Niet meer actief

prima!

16. zara06

zara06 Actief lid

18 jan 2007
    160
    0
    16
    Ze zei dat ze belde van provea ,en de merk is miriale zie ik op de site staan.

17. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ik heb precies ditzelfde telefoontje gehad een paar maanden terug. Ze was erg opdringerig want ik had meegedaan met een prijsvraag..?! Ik doe serieus nooooit mee aan een prijsvraag vraag! Dus had de hoorn erop geknikkerd

18. Minerva

Minerva Niet meer actief

Nog nooit van Marlies Dekkers of Marie Jo gehoord? ;)

19. mamavanwilliam

mamavanwilliam Actief lid

15 jun 2012
    304
    0
    0
    NULL
    goeree-overflakkee
    nou dat klopt dus, daar heb ik ook een hele tijd over gedaan om dat abonnement stop te zetten. ik was dus idd wel zo dom geweest om een setje te laten komen, en vervolgens kreeg ik een maand later weer een setje, waar een acceptgiro bij zat en moest ik 27 euro betalen.. ja daaag, dus gebeld en gebeld en gebeld, lelijke mailtjes gestuurd en gezegd dat ik niet om dit abbo heb gevraagd, en ik het dus zeker niet ga betalen. uiteindelijk is het dan allemaal wel goed gekomen, maar wel veel tijd en frustraties eraan besteed..

20. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    Ook wel eens gedaan maar opzeggen was geen probleem maar gewoon even online inloggen met je klantnummer en je kunt het zo opzeggen, geen enkel probleem mee gehad. Ze had aan de tekefoon uitgelegd hoe ik het op kon zeggen en ook in de welkomstbrief stond dat duidelijk vermeld, ik vond de boxer en sokken wek erg goed maar lingerie helemaal niks, kreeg ook niet wat ik aangegeven had dus daar een klachtenmail over gestuurd en hoefde toen ook de verzendkosten niet te betalen ;).
    Dus ik heb geen klachten al is het inderdaad een abbo maar dat zeiden ze er duidelijk bij bij mij.

Deel Deze Pagina