een lingeriesetje ter waarde van 70 euro? zitten er gouden bh bandjes aan ofzo? nee ik zou hier ook niet geinteresseerd zijn. ten eerste zie je niet door de telefoon hoe het setje eruit ziet en of het wel je smaak is. en ten 2e een ""gratis" lingeriesetje op voorwaarde dat je wel bijna 7 euro bezorgkosten betaalt, is dus niet gratis.
Oh ja, door die figuren ben ik ook een x gebeld. Eerst dacht ik goh , ik win ook eens wat Totdat ze over de verzendkosten begonnen, want dat ik toch wel raar. Gevraagd of ze me terug willen bellen.. Radar site bezocht, en ja hoor: oplichters. Dus vooral niet doen. Dag erop werd ik terug gebeld, en heb de dame gevraagd waarom ze op de radar site staan Hihi, ik heb nog nooit zo'n grappig gesprek gehad
Mijn BH's alleen al kosten 70 euro ... Maar idd, "gratis" is natuurlijk onzin. Zodra je iets moet betalen, is het al helemaal niet gratis meer ..
ha ha... ja ik ook. Maar wel goed hoor...zo zeg je het ook( ongeveer)...dus waarom niet zo schrijven TS, nooit op zoiets in gaan via de telefoon. Als je het straks krijgt moet je het aangetekend terugsturen binnen 7 dagen.
niet in trappen want ze halen meer van je rekening af als de naam als niet klopt dan moet je er niet eens mee verder praten NIET DOEN tegenwoordig heb je zoveel oplichters ik zou als ze terugbellen niet eens opnemen je word om het maar even zo te zeggen genaaid
misschien haalt je ex wel een rot geintje met je uit of zijn partner kan ook maar aan alleen je adres kunnen ze niet veel hoor gewoon afwijzen en ophangen want ze blijven proberen
week niet?? Ik vroeg aan welke ankette (ja jullie snappen het wel)heb ik meegedaan.En dat kon ze niet weten. ook raar
Hier is in de media wel eens aandacht aan geschonken. Het blijkt om een abonnement te gaan. Eigenlijk word je dus iets onder valse voorwendselen (of in ieder geval: zeer dubieuze omstandigheden) aangeboden. Niet op ingaan en je daarna gelijk aanmelden bij het belmenietregister.
Ze hebben net weer gebeld, ik zei dat die naam niet klopte en dat ik geen interesse had.en me rekening nr aan onbekenden niet ga geven.ze wilde nog zeggen blijf even aan de lijn dan.......En toen heb ik opgehangen wat iritant zeg bah bah
Ik heb precies ditzelfde telefoontje gehad een paar maanden terug. Ze was erg opdringerig want ik had meegedaan met een prijsvraag..?! Ik doe serieus nooooit mee aan een prijsvraag vraag! Dus had de hoorn erop geknikkerd
nou dat klopt dus, daar heb ik ook een hele tijd over gedaan om dat abonnement stop te zetten. ik was dus idd wel zo dom geweest om een setje te laten komen, en vervolgens kreeg ik een maand later weer een setje, waar een acceptgiro bij zat en moest ik 27 euro betalen.. ja daaag, dus gebeld en gebeld en gebeld, lelijke mailtjes gestuurd en gezegd dat ik niet om dit abbo heb gevraagd, en ik het dus zeker niet ga betalen. uiteindelijk is het dan allemaal wel goed gekomen, maar wel veel tijd en frustraties eraan besteed..
Ook wel eens gedaan maar opzeggen was geen probleem maar gewoon even online inloggen met je klantnummer en je kunt het zo opzeggen, geen enkel probleem mee gehad. Ze had aan de tekefoon uitgelegd hoe ik het op kon zeggen en ook in de welkomstbrief stond dat duidelijk vermeld, ik vond de boxer en sokken wek erg goed maar lingerie helemaal niks, kreeg ook niet wat ik aangegeven had dus daar een klachtenmail over gestuurd en hoefde toen ook de verzendkosten niet te betalen . Dus ik heb geen klachten al is het inderdaad een abbo maar dat zeiden ze er duidelijk bij bij mij.