Weet iemand waar ik goede haarverzorgingsproducten kan kopen zonder geurstoffen en parfum? Ik heb van nature krullen die wel wat verzorging nodig hebben, maar bij de drogist is het aanbod erg klein of eigenlijk niet. Schampoo en conditoner gebruik ik van neutral, maar geven niet de verzorging die ik eigenlijk nodig heb voor mijn haar!
Ben je al bij een natuurwinkel geweest? Deze heeft vaak wel goede parfumerie shampoos. De shampoo van Urtrekram heeft zover ik weet ook parfumvrije versie, maar dat zou je even kunnen nakijken. Dit merk ik ook online te koop. Ik heb het voor mijn dochtertje, de babyshampoo is zeker parfumvrij. Overigens ook geen gek idee misschien
Ben je al bij een natuurwinkel geweest? Deze heeft vaak wel goede parfumvrije shampoos. De shampoo van Urtrekram heeft zover ik weet ook parfumvrije versie, maar dat zou je even kunnen nakijken. Dit merk ik ook online te koop. Ik heb het voor mijn dochtertje, de babyshampoo is zeker parfumvrij. Overigens ook geen gek idee misschien
Je kan bijv. Pure argan olie door je pas gewassen haar verdelen voor extra verzorging, is echt top voor krullen! Kan je bij de tuinen kopen
Nee ben nog niet bij een natuurwinkel geweest, maar dat ga ik zeker even doen! Babyshampoo is inderdaad ook het proberen waard.
Ja, ik gebruik nog steeds babyshampoo voor mijn dochter, inmiddels 3,5 jaar. Zij heeft krullen, dus ik vind het belangrijk dat er zo min mogelijk agressief spul in haar krullen komt! Ik heb weleens van dermacare shampoo gehad, maar dan zit het niet, gaat het sneller pluizen en wordt sneller vet. Ik zag gisteren dat Etos een flink aantal shampoos, conditioners en andere haarverzorging heeft voor krullen en kroeshaar. Alleen denk ik dat daar wel parfum in zit, zo niet natuurlijke parfum/geuren. Overigens is echt parfumvrij best lastig,daarom gaf ik de tip een natuurwinkel/gezondheidswinkel.
Echt parfumvrij is bijna niet bij de drogist te krijgen, en anders zitten er toch geurstoffen in . Het gaat vooral om een soort mousse/versteviging voor mijn krullen. Thanks voor de tips en het meedenken.
Rene furterer is 100% natuurlijk, de geuren die de producten hebben komen van natuurlijke stoffen die er in zitten....
Misschien nog een tip, kijk eens op haarshop . nl, misschien dat ze daar iets verkopen zonder parfum??
Gisteren even bij de Tuinen binnengeweest, maar helaas ook niet de producten die ik zoek! Zal eens op haarshop.nl kijken!