krijg geen groeiecho en liggingsecho van verloskundige.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovekisses, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Walleke

Walleke Lid

17 sep 2012
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meting van de baarmoedermond? Waarom zou je dat willen? Erg onprettig en brengt alleen maar onnodig infectiegevaar met zich mee.

2. Nenanena

Nenanena Actief lid

5 jun 2011
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had liever geen enkele groei echo's gehad ipv elke 2 weken op een gegeven moment!! want geen groei echo's betekent gewoon dat alles goed groeit, wel groeiecho's betekent dat ze zich zorgen maken of zaken willen nakijken. Ik had 100 keer liever gehad dat er geen zorgen waren en dus ook geen echo's. Als je ze toch wil, lekker naar een echo bureau gaan en pretecho's laten maken.

3. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    hier ook geen groeiecho gehad omdat alles volgens de verloskundige goed is, maar een ligginsecho krijg ik wel(ook al is die al volledig ingedaald)

4. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Dit hebben wij ook in onze praktijk.
    Ik heb aangegeven wel een groeiecho te willen, (ik had mijn kind al ruim 2 maanden niet meer gezien en wil toch zien hoe het zich ontwikkelt) maar dan zou je er zelf voor moeten betalen. (35 euro)
    Ik heb toen ook gevraagd of ik met 36/37 weken nog een laatste eccho kreeg, maar de verloskundige zei al dat als er geen bijzonderheden zijn ze dit liever niet doet omdat de echo's onduidelijker worden en het voor haar voelt alsof ze er winst mee moet maken.

5. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Niks aan te doen. Iedereen in mijn omgeving kreeg echo's met 6,8,12 weken en ik beide zwangerschappen pas met 12 weken. Wel jammer!

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.266
    4.499
    113
    dat moet je ook helemaal niet willen want de meeste mensen krijgen zulke vroege echo's als ze een miskraam (of miskramen) hebben gehad.

7. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Dat snap ik, maar was hier niet hoor! Anders is het ook logisch ;)

Deel Deze Pagina