Hai meiden! Onze meid was bezig met haar grote boodschap en toen zag ik dat heer fontanel een beetje oppbolde en daarna wat indeukte, een paar keer achter elkaar. Het was meer dan alleen de hartslag. Is dit normaal?? Ik wist niet dat dit kon en het zag er een beetje eng uit
het is mij bij jamie nooit opgevallen.. .mss komt het door het persen... dan stijgt het bloed naar je hoofd zeg maar.. geen idee of het kwaad kan!
is wel normaal hoor.. tenminste..maddox heeft dat ook. je ziet zn hartslag erdoor heen zeg maar en als hij een drukje doet zie je dat ook. als er iets mis was dan hadden we dat wel geweten want hij heeft met 3-4 weken ongeveer een"hersenecho" gehad.
en je zult dit nog wel even zien want pas met 6 maanden geloof ik is het allemaal netjes dicht gegeroeid. geen zorgen
Is heel normaal, slikken, zuigen, persen enz. kun je allemaal zien op/in de fontanel. Als het goed is groeit ie ook pas dicht na een jaar.
Moet dat serieus met 6 maanden al dicht zijn. Nee toch???? Met een jaar toch pas? Tenminste.........mijn dochter is 7 maanden en hij is nog lang niet dicht hoor. Daar heeft ze zeker nog wel een maand of 4 voor nodig.
ja dat heeft Quinn ook vaker terwijl de andere 2 het nooit hadden.ziet wel eng uit ja maar volgens mij heel normaal..is nog maar een dun huidje dus je ziet alles
gelukkig te lezen dat het normaal is. Het is inderdaad geen prettig gezicht , gelukkig heeft Evy maar een klein fontanelletje!
ik heb er nooit opgelet eigenlijk, tis me nooit opgevallen! jamie is nu 13 maanden en de fontonal achter op zijn kruintje is dicht. maar die vanvoor is nog niet dicht hoor. al wel bijna maar is geloof ik pas helemaal dicht rond het 2de levensjaar
Ieeee!! Ik zou ook schrikken als ik dat zou zien! Gelukkig had zoonlief vanaf de geboorte al een flinke bos haar en heb ik dat nog nooit gezien.