Krijg hem echt niet naar bed!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nathalie1973, 3 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Vandaag weer een verbouwing gehad.

Van zijn ledikant(op zijn eigen kamer)omgebouwd naar peuterbed....daarnaast een 1 persoonsbed....werkt ook niet:x

Ik heb hem er net een paar minuten in......wederom in mijn bed.

En dan zullen er mischien mensen nu denken dat doe je zelf.......

Ik moest toenstraks bij hem in zijn peuterbed liggen,met mijn arm onder zijn hoofd,zodra ik mijn arm iets wegtrok begon hij helemaal te bibberen van angst:(
    Hij is zo vreselijk bang!!

2. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    ahhh wat sneu toch zeg.. ik vind het zo erg voor jullie!

zou het niet eens helpen als jullie nu eens 2 weken helemaal niets doen, justin gewoon lekker bij jullie laten slapen en niet nadenken over hoe snel je hem in zijn eigen bed krijgt? misschien dat hij die spanning ook wel een beetje bij jullie voelt. en als je dit nu 2 of 3 weken doet, dan het eens opnieuw.. met een schone lei... gaat proberen.

succes meid!

3. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik denk dat dat wel een idee is Lob
    Weet het ook niet meer:(

4. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Nathalie ik zou hem absoluut niet zo laten krijsen in zijn bedje maar wat ik hiervoor al las (geloof dat debbie het zei) laat hem zijn vertrouwen terug krijgen... lekker laten liggen & jezelf er proberen niet al te druk over te maken, die spanningen krijgt je manneke ook mee

Heel veel succes

5. wolly

wolly Niet meer actief

@Nathalie: Toen ik je verhaal aan het lezen was dacht ik gelijk van...dat is hetzelfde als bij ons. (Toppic: Verlatingsangst om gek van te worden)

Jayden slaapt nu nog steeds tussen ons in en overdag slaap ik met hem mee en mijn vriend doet dit 's avonds.
    Wij hebben ook echt van alles geprobeerd ook het huilen in zijn bedje en box maar dat werkt bij hem niet, met als resultaat dat hij niet meer in zijn bedje en box durft en alleen gelaten wilt worden.
    We hebben ons al van alles afgevraagt...waarom, wat zou er aan de hand zijn.
    Jayden was in die tussentijd heel erg gefrustreerd omdit alles en wij ook heel erg en we hebben sinds een goeie week het maar geaccepteerd en de gedachten erbij van...het zal wel een keer overgaan en sindsdien huilt hij veel minder en loopt hij niet meer zo erg te drammen als voorheen en hij is zelf ook een rustiger geworden wat weer goed is voor ons allemaal.

Ik zou zeggen, neem hem lekker bij je zodat hij ook weet dat je hem niet in de steek laat en dat je ervoor hem bent en doe wat je goed lijkt zodat jullie wat meer rust krijgen en geen frustraties en luister niet te veel naar anderen maar meer naar je eigen mama gevoel!!!!

Heel veel sterkte!!

Liefs wolly

6. LovelyDK

Ben het 300% met wolly eens..

7. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Mijn man heeft vannacht in mijn dochters bed geslapen(dochter logeerd bij een vriendin)

Ik heb Justin naar de kant van mijn man geschoven en kussens neergelegt zodat hij er niet uit kon vallen.

Een enkele keer kroop hij in zijn slaap naar mij toe om vervolgens bovenop mij te gaan liggen:)

Wij hebben heerlijk geslapen!!
    Tot 8.45 uur:$:$:$
    Dat is nog nooit gebeurd!

Er staat nu iig een opgemaakt 1 persoonsbed in Justin zijn kamertje,dus kan altijd mijn man of ik daar slapen.

Tegen de tijd dat hij 18 is wil hij vast niet meer bij zijn moeder in bed:D

8. LovelyDK

Denk dat je het heel goed aanpakt Nathalie.. En wat
    een heeeeerlijke nacht!!

Hhahaha en dat laatste hou ik mezelf ook altijd voor :D

9. 078mama

078mama Niet meer actief

Nathalie als mijn kindje dit allemaal al had meegemaakt zou ik haar tot haar zestiende vasthouden in haar slaap! Ik zou haar in ieder geval geen 5 minuten extra verdriet laten hebben dus ook niet laten huilen. Jouw zoontje is bang en dat is zijn goed recht! In zijn ogen is er maar 1 veilige plek en dat is bij papa en mama. Ik zou dat hem niet afnemen...

10. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Toen mijn dochter verlatingsangst had, zat ze de hele avond beneden en's nachts sliep ze tussen ons in...
    Ik ben toen een hele avond naast haar bed gaan zitten. Steeds als ze ging huilen (gillen): troosten (soms 10x oppakken, 5 minuten troosten, weer terug in bed etc) tot ze rustig in haar bedje lag.
    De eerste avond heb ik dit van 20-0u gedaan, toen haar late voeding, wakker in bed gelegd en weggegaan. Daarna heeft ze de hele nacht doorgeslapen in haar eigen bed.
    Volgende avond tot half 10 ernaast gezeten. Het leek er toen op dat ze niet kon slapen omdat ik ernaast zat. Dus heb haar nog 1x getroosd en ben toen weggegaan.
    Ze heeft daarna geen verlatingsangst (van die orde) meer gehad!!

(wel zit ze nu weer in een sprongetje en daar helpt deze methode helaas niet bij...;))

11. wolly

wolly Niet meer actief

Wat fijn zeg dat jullie nu lekker geslapen hebben, zo kun je ff bijtanken.

Hopelijk vannacht weer een goeie nacht!

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Als ik lees dat hij in zijn slaap huilt denk ik toch dat hij niet lekker is cq ergens pijn heeft.

Probeer eens of het met een zetpil beter gaat?

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam

Deel Deze Pagina