3 weken oud en ondertemp

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door SushiLover123, 6 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik hoop dat er op dit tijdstip nog mensen wakker zijn met tips...
    Onze zoon is nu 3 weken en 5 dagen oud. Al die tijd heeft ie zichzelf goed op temperatuur gehouden. De laatste tijd was ie 's nachts wat kouder, maar niet te koud. 36. 6 of zo. Dan deden we een mutsje op en een kruik in bed. Vanavond was mijn man vergeten te tempen, dus ik zei: Doe meteen maar een kruik. Dat was om 23.00 uur. Maar net had hij dus 36.3 mét muts en kruik. Was dit in de kraamweek gebeurd, zouden we over 2 uur nog eens moeten meten en als ie dan nog te koud zou zijn, de vk moeten bellen. Maar nu is ie bijna 4 weken en ik weet niet wat ik moet doen als ie over 2 uur nog te koud is. moeten we dan de HA bellen?

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Gelukkig had ie om 3 uur weer 37.0, dus niks aan de hand, maar ik zou voor de volgende keer toch wel willen weten wat we zouden moeten doen. Dus als iemand 't weet, hoor ik het graag.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.811
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik weet niet wat je kleintje van kleertjes en of dekentjes aanheeft in bed? Of je hier nog iets aan toe kan voegen? En anders eventjes navragen bij het cb, wat zij er over te zeggen hebben?

4. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Als Ilias in een ledikantje ligt dan zou je kunnen proberen om hem met reiswieg en al in het ledikantje te leggen, dan houden ze zich vaak beter op temperatuur. En inderdaad mutsje/kruik/extra dekentje etc. Ook het voorverwarmen van de kleertjes en het bedje kan al veel schelen. Mocht het vaker voorkomen zou ik wel even de huisarts bellen of het bij het cb aankaarten.

Deel Deze Pagina