hai,,, ik heb een paar dagen terug volgens mij me eisprong gehad,en had heeele erge krampen links onder in me buik,, maar de krampen gaan niet weg,het is wel minder geworden,maar dus niet weg.. ik heb ook al een paar keer 's avonds een vlaag van misselijkheid gehad en kreeg er ook een zweet aanval bij wie kent dit?help! _________________
heb er ook last van hoor! maar bij is is het van het ontpillen weet niet hoelang jij al gestopt bent?
Hoi, Ik heb dit nu ook. Heb dit 2 maanden terug ook al gehad en toen voelde ik me ook echt zwanger. Helaas na 38dgn kwamen de duivels. Zelf denk ik dat het proces wel was bgonnen maar het geen goed vruchtje was. Je weet maar nooit natuurlijk. Enkele dagen gelden volgens mij de eisprong gehad en nu steeds hele erge rugpijn en buikkrampen en steken in mijn buik. Het lichaam zit raar in elkaar en leer het elke maand beter kennen! Als het mijn eisprong was dan weet ik het over een dikke week. Dan heb ik wel een heeeele korte cyclys deze maand. Succes verder!
ik ben al meer dan een jaar van de pil af,dus daar zal het niet aan liggen,, achjaa nog 2weekjes dan weet ik meer jullie ook veel succes verder
ik heb precies hetzelfde.. Heb 3-2 mijn ei gehad, en sindsdien nog steeds krampen en steken in mijn liezen, en het trekt helemaal door totaan mijn bovenbenen.. Weet ook echt niet waardoor het komt.. Ongi verschijnselen of zwangerschapsverschijnselen lijken me nogal vroeg
ja raaar he,ik snap er ook echt niksvan, maja laten we maar hopen dat het zwangerschapsverschijnselen zijn toevallig sprak ik net een vriendin van mij,en die is dus net zwanger,en die had ook precies hetzelfde, dus wie weeeett [-o< laat je het me weten,ben wel benieuwd hihih
Hebben jullie ook last van spierpijn in de buik? Ik heb dit namelijk wel. Ook als ik op mijn buik druk is dit gevoelig.
hey dames ik voeg me even toe in het gesprek. Mijn ei was zondag1 op maandag 2. Sinds vanmiddag heb ik steken in mijn baarmoeder, zoals het soms ook kan voelen als je flink ongi bent. Daarnaast heb ik last van mijn onderrug. De steken in mijn buik zijn best hevig. Zou dit op een innesteling kunnen duiden? Ik heb nog geen bloedverlies maar het zou me bijna niet verbazen als ik het straks zou hebben, zo'n pijn weetje wel.. Ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen, mijn NOD is ongeveer over 7 dagen.. Alvast bedankt!
ik heb het ook altijd als ik mijn ei sprong heb gehad dan hu ik ong 5 dagen last van pijn in mijn buik misschien hoort het wel bij de ei sprong wie weet
Het lijkt wel of ik zelf het stukje heb geschreven, want ik heb namelijk de klachten ook.. Ook ben ik nog steeds onwijs misselijk, maar heb soort en met pijn in me buik of het gevoel is dat ik ongesteld moet worden maar dan is het deze keer wel heel erg vroeg... Afwachten dus maar..
ik ben ook zeer benieuwd kan hier helaas niks over vinden verder.. had graag verhalen gelezen van meiden die hetzelfde hebben gehad en zwanger bleken.. maarja, het is nog wel vroeg voor zwangerschapssymptomen of ongi symptonen, dus denk dat het echt van de ovulatie komt ..
nou ik had net weer heftige krampen en een beetje bloed verloren:S ongesteld lijkt me te vroeg,mischien een innesteling?
pff geen id volgens mij is het een lichte veeg zoals sommigen het omschrijven. daarentegen heeft niet iedereen er last van en hoop dan ook dat het bij mij ook een innesteling is. Hoe lang heb jij nu al buikpijn? Ik sinds gister. Nu nog een beetje. Doe vet rustig aan want wil niet dat het fout gaat..
ja in sinds dinsdag ongeveer,,en dat hield niet op,wel werd het minder,, maar net kreeg ik dus ineens hevige steken in me onderbuik,en bij het afvegen licht roze bloedverlies.. nah ik zal ook voor jou duimen wie weet hebben we beiden een innesteling hihih
Dag dames, Heb er ook erg last van.Sinds de dag van mijn eisprong voel ik het. Vandaag zou mijn innesteldag moeten zijn. Had net een super vage roze veeg. Dacht eerst van niet, maar ben niet echt kleurenblind ofzo. Krampen houden aan,voornamelijk in mijn onderrug. Onderbuik is wel actief. Spannend allemaal. Hoop dat we elkaar binnenkort mogen feliciteren. x