Steken in linkerlies, wat betekent dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roelieboelie, 5 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roelieboelie

Roelieboelie Actief lid

27 jun 2013
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Ik ben amper klaar met mn ongesteldheid maar toch sinds vandaag enorme krampen/pijnsteken in mijn lies.. normaal heb ik dit nooit.. wat kan dit betekenen? Nu al en ei? of toch innesteling?
    Ik ga heel goed naar de wc dus ik zou zeggen, aan mijn darmen ligt het niet.. wat denken jullie?

Groetjess

2. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi,

Waar zit je met je cyclus? En is deze regelmatig? Doe je aan tempen of ovulatietesten? Ik heb ook wel is erge steken, maar als ik bij me eisprong zit dan heb ik ook heel veel afscheiding..

x

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

idd waar zit je in je cyclus.. cd hoeveel?

Ik krijg voor mn eisprong echt mega last van mn eierstokken, zo erg dat ik er soms van dubbelklap en amper kan lopen. Ik voel mijn eisprong dus heel duidelijk. Ongeveer een week na mn ongesteldheid begint het al te borrelen en 2 dagen voor mn eisprong is het feest. Mn eisprong voel ik met een hele duidelijke steek en daarna neemt de pijn heel vlot af.

Dit zou bij jou natuurlijk ook kunnen :)

4. Roelieboelie

Roelieboelie Actief lid

27 jun 2013
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben net klaar met de menstruatie.. eerste roodloze dag. Dus zo snel kan er toch geen eisprong zijn? Maarja de pijn is nu ook al weg, heel apart.. Bedankt voor de reacties

5. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

7 apr 2015
    905
    202
    43
    Ik denk inderdaad niet dat dit dan je eisprong al kan zijn... Misschien krampt toch je baarmoeder nog iets samen zo na het menstrueren?

Als ik een eisprong heb, doet mijn gehele onderbuik pijn, maar alle pijn straalt het ergst uit naar 1 kant. Zitten/opstaan doet dan pijn, lopen ook, alles waarbij ik dan druk erop krijg doet dan pijn, lijkt haast te knappen, en dat houd dan wel een halve dag aan.

6. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

7 apr 2015
    905
    202
    43
    Oh, ik lees dat de pijn inmiddels weg is, dat is fijn :)

Deel Deze Pagina