Hoi dames Hier het volgende probleem. Ik heb op 9 maart mijn koperspiraal laten verwijderen, omdat die veel klachten bracht. Mijn 1e dag ongesteldheid was denk ik 3 maart, de laatste dag zou iig naar mijn weten 10 maart zijn geweest, de dag na het verwijderen van de spiraal. Ik kreeg 24 maart vreselijke steken in mn bm..zo erg dat ik een 1000 mg zetpil nam. Ik denk oke.. de dag erna getest..negatief. omo wit. De dag erna 26 maart na 5 min een pennestreep in de ochtend! erbij op de kv 2v5 test..maar wel aardig roze! Ik denk vandaar de pijn..ik was ook echt kotsmisselijk bijna overgeven heel de tijd..chagrijnig..snachts eruit om te plassen..moe! de dag erna weer getest maar dit x in de middag..pennestreepje ook maar wel lichter. de dag erna.. wel een breed streepje maar dit was maar een schaduw lijntje. Dit was nog steeds 5 a 6 dagen voor de nod. nu heb ik vandaag en gisteren 4 tests gedaan..omo wit he! Alles kruidvat en kv early. 30/31 maart. Nog steeds zit ik 3 dagen..of 4..voor mn nod..als t goed is. ik voel wel ongi weeig gevoel steeds en vlagen misselijk..weinig honger..sterke reuk..chageijnig en weinig kracht, en al een week lang word ik elke nacht minimaal 1 x wakker om te plassen. bij mn eerste zwangerschap testte ik een paar dagen na de nod positief.. bij de 2e ook maar daarvoor niet getest. bij de 3e was na mk dus weet ik niet.. de laatste was 6 dagen voor de nod aardig duidelijk! Kan het zijn na die licht posi testen dat t mis is gegaan..of kan het nu alsnog zijn gezien vooral dat misselijk zijn en snachts wakker worden voor de wc, dat ik gewoon alsnog zwanger ben maar nu de hcg niet snel oploopt? Kan mn eisprong ineens n week later zijn geweest dat ik daar zo ziek van was? Mijn cyclus is 30 dagen.. wie herkent dit wn had alsnog positieve test later..of juist nega
Oja ook heb ik al een week vet borrelende darmen.. die was ik nog vergeten.. en windjes..normaal nooit zon last van grhad!
Je zegt nog 3 a 4 dagen voor je NOD te zitten, ik zou tot die dag even afwachten en dan weer gaan testen!!
Hey, wat vervelend zeg. Ik zit eigenlijk te twijfelen of hij misschien op je eisprong heeft gereageerd? Dat die inderdaad een week later was en misschien wat in de war door het verwijderen van de spiraal. Zat even te zoeken op google en er zijn een aantal topics geweest van meiden waar dit ook bij was. Ik zou gewoon weer op je NOD testen zodat je zekerheid hebt. Als hij dan weer negatief is en je een heftige menstruatie hebt zou het kunnen zijn dat het heel vroeg is misgegaan (hopelijk niet natuurlijk )
Maar je had een spiraal zeg je. Dan kan het best zijn dat het net zo iets als ontpillen is. Je weet ook dan als het goed is helemaal nog niet of je al een eisprong heb. Ik zou afwachten en zag trouwens op de testen helemaal niets. Ik wil je niet ontmoedigen hoor! Succes
Kan kloppen de foto is erg slecht maar hier thuis zie je dr 2 van lichtroze aardig makkelijk te zien maar die zijn van 5 dagen terug maar ik had een koperspiraal he, geen hormoonspiraal .ik dacht dat dat voor je cyclus niks deed maar mss wel dan?
Ooh daar heb ik geen verstand van. Maar het is een anticonceptie toch? Dan zou dat betekennen dat je geen eisprong krijgt (anders kan je alsnog zwanger raken) dus het lijkt me dat welke anticonceptie je ook gebruikt je lichaam daarna weer even tijd nodig heeft om zijn eigen weg te vinden. Het is echt heel frustrerend dat wachten ik weet er alles van maar toch zou ik het even de tijd geven!
Jaah voor zover ik weet zou koper ervoor zorgen dat je geen laagje opbouwt, en het zou zaadcellen vertragen..eisprong krijg je dus wel en bevruchtingen ook alleen die kunnen niet nestelen, zolang het spiraal erin zit dan heh.. wachten is idd echt niet leuk zeker als je denkt en ook ziet dat je test positief is en daarna ineens niet meer
Ja je had idd een kleine streep. Nou weet ik van andere meiden dat dit idd ook kan gebeuren als ze hun eisprong hebben. Bedankt trouwens voor de uitleg, weer wat geleerd Het blijft een onzekere tijd en het wachtbankje is en blijft killing! Super vervelend! het enige dat je kan doen is afwachten. Ik zou gisteren mijn nod hebben, heb super veel klachten maar test zaterdag pas als ik niet ongesteld ben geworden omdat zo'n negatieve teste zo klote is! Dus ik neem het zekere voor het onzekere meestal en wacht echt tot ruim een aantal dagen na nod. Misschien idd een idee om met ovulatietesten aan de gang te gaan als je zo onzeker bent. Ik zelf gebruik ze niet omdat ik mijn ovukatie altijd super goed merk maar ik kan me voorstellen dat het vervelend is als je het niet zo voelt. Succes meid! Het komt goed!
Dankjewel voor jouw informatie ook! En alsjeblieft voor mijne hahaha ik hoop dat jouwe positief is, en stiekem hoop ik dat mijn test mn ei was! Idd eigenlijk beter wachten maar als je je zwanger voelt plus weet hoe het voelt.. dan kan ik echhhhht niet wachten hahaha
Heb nu heel de tijd een zwaar gevoel in mn bm.. alsof de regels eraankomen..alleen ik word elke nacht wakker om te plassen en heb nog steeds last van vanalles.. ik word niet gooooed van mezelf ik struin maar heel de tijd het internet af op zoek naar antwoorden..maar wss zinloos :/ erg hoor
Ik moet wel zeggen dat ik bij je 2e foto echt hele lichte streepjes zie..! Maaaar het blijft toch afwachten! Heel vervelend 🙈
Jaah klopt! En op de foto zie je niks op de andere 2 maar op t oog wel gewoon.. maar deze waren 4/5dgn geleden nu waren ze omo wit gewoon :/
Hmm dat is toch wel raar dan! Ik zou als ik jou pas weer gaan testen op je NOD dag of erna, maar ik denk dat het bij jou toch op je NOD dat gaat worden hihi
Bij de eerste test zie ik ook duidelijk een streep. Een gekke situatie hoor.. Ik dacht altijd dat een streep een streep was, en je dus op dat moment zeker zwanger waard..