Krijg hier de zenuwen van

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nathalie1973, 3 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    het hartje van de beeb moet ongeveer tussen den 150 en 160 slagen per minuut zijn
     
  2. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    wat vervelend, je wordt lekker onzeker weggestuurd zo!

    maar als ik eerlijk ben klinkt mij dit echt wel als de hartslag van je beebje.
    als wij bij de vk zijn en ze luistert klinkt dit echt hetzelfde, een mooi locomotiefje!

    succes!
     
  3. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.710
    32.571
    113
    Bij mij kon je bij 12 weken ook nog niks horen bij de vk. Heb toen ook een echo gehad. Was niks aan de hand toen. En bij mij klonk het hartje met de angelsound ook zo.
     
  4. Linda10280

    Linda10280 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.764
    0
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Ook ik herken het als het hartslag van een baby.
    Heb zelf ook de angelsound gehad.
    Ik hoor zelfs "bij" geluiden.
    Bewegingen van de baby dus.
    Mooi hoor.
    Misschien de volgende keer de angelsound maar mee nemen en haar daar mee laten luisteren ;)
    Ik zou me er ook niet zo druk om maken hoor!
    Lekker genieten :D
     
  5. Nathalie1973

    Nathalie1973 VIP lid

    28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ben in ieder geval opgelucht als ik jullie berichten lees.

    Bedankt voor het reageren meiden ;)
     
  6. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Meid,probeer je niet te ongerust te maken, volgens mij heeft de kleine er geen zin in bij die vk van jou! ;)


    Bij mij is het net andersom: heb het hartje duidelijk bij de vk horen kloppen met 11w3dagen, en thuis lukt het me maar niet met de angelsound :(
     
  7. jeslin

    jeslin Actief lid

    19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    zo zie je maar weer dat alle verloskundige anders werken,maar ik snap haar niet helemaal ze maakt je nu wel lekker ongerust om meschien helemaal niks(weet bijna wel zeker niks)
    Onze verloskundige doet het nog geen eens bij 12 weken puur omdat hun vinden dat je dan niet altijd het hartje al kunt horen met hun doptone en doen dat ook pas bij 14 weken dan heb je meer kans.
    Je zegt zelf dat je het met angelsound wel hoort nou dan is het toch prima je hoort echt wel verschil ik moet zeggen dat ik in het begin met de angelsound ook geen galop hoorde maar een snellere hartslag en pas later in de zwangerschap de galop hoorde en is volgens mij allemaal harstikke normaal.
    Nu las ik ook van iemand wat de hartslag moet zijn van een baby,nou niet wat jij zegt in ieder geval die van mijn beebje was laatst 136 en jij ligt veel hoger mijn gyneacoloog zij dat het perfect was,wat ik hiermee wil zeggen dat wij allemaal geen verloskundige ofzo zijn en alleen onze mening of gedachte over een vraag ofzo kunnen laten gaan,je zou zo nog eens onnodig mensen ongerust kunnen maken vind ik.
    Als ik echt ongerust ben dan bel ik mijn dokter of gyneacoloog alleen hun weten het(vind ik) en dan kan post ik hier mijn vraag wel om te kijken wat anderen er van vinden.
    groetjes jeslin
     
  8. sasje77

    sasje77 Actief lid

    19 apr 2007
    159
    0
    0
    huismama
    zeewolde
    Volgens mij klopt dat niet, want dit vond ik op internet...

    De snelheid waarmee het hart van een foetus klopt, ligt normaal gesproken tussen de 120 en 160 slagen per minuut.
    In het begin van de zwangerschap klopt het hartje meestal sneller dan later in de zwangerschap.
     
  9. Aldonza

    Aldonza Fanatiek lid

    16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou....ik ben dan wel geen vk, maar daar hoor ik toch echt het hartje van je baby. Het komt wel als een onruststoker op mij over die vk....Ik hoop dat ze hierna toch iets anders met je omgaat.....want nu zit je je zorgen te maken terwijl hoogstwaarschijnlijk alles goed zit. En heb ik dan iets gemist.....als zij zich echt zo'n zorgen zou maken dat je kindje achter zou zijn in groei, waarom stuurt ze je dan niet gelijk door naar een gyn voor een duidelijke echo?!
    Ik hoop dat je lekker gaat genieten van je zwangerschap.....en heerlijk naar het hartje luisteren met de angelsound. Oja...en ik geloof toch niet dat het wetenschappelijk is bewezen dat een jongetje een tragere hartactie heeft dan een meisje....geloof dat dat een fabeltje is.
     
  10. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    het was een indicatie van wat mijn VK zei aan het begin van de zwangerschap, niet om iemand ongerust te maken. Maar ik kon het audiofiletje niet afluisteren dus dacht misschien kun je zelf tellen. Bij mij zit de hartslag opp ong. 152 per min.

    Maar heeft je Vk zelf geen echo apparaat staan? bij mij konden ze het hartje ook niet vinden en deden ze terplekke een echo, dan zien ze waar het hartje zit en is het makkelijker luisteren.
     
  11. Nathalie1973

    Nathalie1973 VIP lid

    28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Nee onze VLK praktijk heeft geen echo apparaat.

    Maar ga me nergens meer druk om maken,heb net nog het hartje gehoord met de Angelsound en morgen heb ik de echo en ga er gewoon vanuit dat alles goed is ;)
     
  12. girly

    girly Actief lid

    14 feb 2007
    489
    0
    0
    mijn verloskundige vertelde ook dat het een fabeltje is dat het bij een meisje hoger zou zijn! het ligt er net aan of de baby aan het rusten is of aan het gymen is, hihi
    veel plezier met de echo morgen!
     
  13. Jelly

    Jelly Actief lid

    9 aug 2006
    319
    0
    0
    Volgens mij is het ook het hartje van de baby. Bij mij vond de huisarts het met zijn Doptone (of zoiets!) ook niet onder de 12 weken. Maar bij de gyn was alles in orde.
    Maak je dus maar geen zorgen... Komt goed! Volgens mij is het het hartje van je babytje


    xxx jelly
     
  14. Deborah 22

    Deborah 22 Bekend lid

    22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hoi Naat

    Ik hoor ook duidelijk het hartje van de baby hoor, als het je eigen hartslag is dat niet goed!

    Wat rot dat je vk je zo gestresst maakt, is teneerste nie goed voor jouw maar al helemaal niet voor de baby!
    ik hoop dat je vandaag gerust gestelt wordt!
     
  15. Nathalie1973

    Nathalie1973 VIP lid

    28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ben weer thuis.

    Nou ik heb een super echo gehad!
    En het hartje doet het prima \:D/

    Heel beweeglijk kindje,wat aan het boksen was :)
    Ligt helemaal niet diep,maar is gewoon heel druk in mijn buik.

    Gyn was wel beetje boos op VLK,omdat ze me onnodig onzeker had gemaakt :oops:

    Hij zei voortaan moeten ze het pas proberen rond de 16 weken.

    Trouwens ons kindje liep zelfs voor in de groei.

    Zou nu al 13 weken en 1 dag zwanger zijn,maar moest maar gewoon 14 maart aanhouden ;)
     
  16. Deborah 22

    Deborah 22 Bekend lid

    22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ohh gelukkig Naat! Zo kan jij weer rustig ademhalen! En lekker genieten van je zwangerschap! :)
     
  17. annette110

    annette110 Actief lid

    5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    Da's goed nieuws, zie je wel.....Nou lekker genieten van de kleine...


    ;) annette
     
  18. sasje77

    sasje77 Actief lid

    19 apr 2007
    159
    0
    0
    huismama
    zeewolde
    Gelukkig maar Naat... :D

    En nu maar lekker genieten van je zwangerschap he meis ;)

    X je zusje
     
  19. Sweetvienna

    Sweetvienna Fanatiek lid

    10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Wat een goed nieuws! en wat een verloskundige zeg...misschien toch maar een andere nemen? In ieder geval heel veel genieten nu!
     

Deel Deze Pagina