heeel klein beetje roze bloed verloren, is dat een teken?

Discussie in 'Miskraam' gestart door yin88, 17 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yin88

yin88 Lid

16 dec 2008
    7
    0
    0
    He hallo,

Ik ben nu 7 weken zwanger en eregisteren keek ik in de wc en zag daar wat rozigs in zitten.. bij het afvegen zat er ook wat rozebloed aan.. Dit is ook de enige keer dat dit gebeurd is, de volgende ochtend zat er alleen bij het afvegen echt een heeeeel klein beetje roze aan.. en verder heb ik gisteren niets meer gezien.. vandaag ook niet

Ik maak me wel zorgen, ik heb gelukkig nog geen roodbloed gezien.. maar kan dit een teken zijn dat er een miskraam aankomt? Hoelang duurt het voordat het opgang komt (druppel je aan 1 stuk door of zijn er dagen zonder bloed)

Ik ben 20 jaar en ik ben voor het eerst (onverwacht) zwanger, we willen het kindje wel heel erg graag.. ik ben zwanger geworden door voorvocht, misschien een rare vraag maar kan dit van invloed zijn op je zwangerschap?

Ik ben nu wel erg onrustig, ik wil het vruchtje niet verliezen!

groetjes tanja

2. ikke23

ikke23 Actief lid

9 dec 2008
    230
    0
    0
    hoi meid

dit kan volgens mij ook gewoon komen doordat je baarmoeder groeit
    zodra het helder rood is en continu dan zou ik me eigen meer zorgen maken

bij mij kwam in 1 keer flink helder rood bij me miskraam, bel voor de zekerheid even je verloskundige/gynecoloog.

maak je eigen verder vooral niet druk ik denk persoonlijk dat het allemaal nog goed zit en zal er hard voor duimen

liefs

3. yin88

yin88 Lid

16 dec 2008
    7
    0
    0
    he bedankt voor je reactie, ik zal hier nog wel vermelden hoe het loopt (of ik nog meer bloed verlies).. sowieso spoedig een echo!

4. ikke23

ikke23 Actief lid

9 dec 2008
    230
    0
    0
    k lees net pas je vraag over voorvocht

in voorvocht zitten ook gewoon zaadcellen dus daar is echt niets mis mee

maak je vooral niet druk ontspan vooral en laat je verwennen

liefs

5. yin88

yin88 Lid

16 dec 2008
    7
    0
    0
    ergens heel vreemd dacht ik van minder zaadcellen dus meer kans op minder sterke zaadcellen.. beetje onnozele vraag, tsja zwanger he ;)

6. Trees

Trees Niet meer actief

Of juist extra sterke zaadjes, omdat ze ondanks dat ze met minder waren er toch een eitje is bevrucht ;)

Een keer wat bloedverlies is niet raar. De baarmoeder groeit, het vruchtje graaft zich dieper in het baarmoederslijmvlies en door de zwangerschap is alles beter doorbloed, waardoor er sneller een vaatje knapt. Ook door harde ontlasting, seks etc. kun je soms wat bloedverlies krijgen. Pas zorgen moet je maken als je heel veel bloed in combinatie met hele heftige krampen krijgt.

Ik hoop dat ik je een beetje gerust heb weten te stellen en nog gefeliciteerd met jullie wondertje!

7. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Meid, dit had ik ook! Ik had getest en toen was ik net zwanger, officieel niet één dag overtijd, maar gewoon op mijn NOD zeg maar... Dag erna ook een beetje roze op het papiertje, heb wat afgejankt hoor, dacht meteen dat het mis was en dat ik toch ongesteld zou worden, maar niets bleek minder waar, kijk, al bijna 38 weken zwanger!

Geen zorgen dus, dit kan ook nog een beetje bloed van de innesteling zijn, of van een adertje dat gesprongen is of wat dan ook...

Liefs

Deel Deze Pagina