Goedemorgen, Het duurt nog even voor ik weer op controle kan bij de vk, vandaar mijn vraag hier. Sinds enkele dagen heb ik 2 gevoelloze grote tenen, .... Enig idee of dit vaker voorkomt? En waar het vandaan komt? Mijn eerste gedachte was vocht, maar kan dit enkel in je tenen zitten? Bij mijn vorige zwangerschap deed nl direct mijn hele voet mee,.... Als ik op internet google word ik overigens ook niets wijzer, enkel meer bezorgd... ( mijn suiker was in orde de vorige keer ) Alvast bedankt,
Hallo, Ja dat kan door het vocht komen. Of door het bekneld zitten van een zenuw waardoor je teen gevoelloos is, maar ik denk eerder door het vocht. Water drinken en de voetjes omhoog. Hopelijk krijg je weer het gevoel terug en anders komt dat wel terug na de bevalling als je gaat ontzwangeren. Groetjes Ineke
Het stoppen met werken heeft wel al wat geholpen, de linkerteen is zo goed als ' over ' , rechts voel ik het nog een beetje. Mogelijk combinatie van teveel werken ( 32 uur in de zorg, rugklachtgen en vocht... 't Knapt nu in elk geval flink op, da's wel fijn. Bedankt voor 't antwoord in elk geval.