Hey ladies, ik heb vandaag dus een licht positieve test gehad, wie van jullie was er bij zo'n test wel gewoon zwanger? ik hoop zo dat ie vandeweek donkerder is!
Zo zag mijn 1e test er ook uit,zelfs iets lichter. een dag later was hij al een heel stuk donkerder, dus ik zeg zwanger! Feli!
zie album, staan tig testen in, sommige nog lichter dan deze je hebt nog voor je NOD getest, let maar op, over 2/3 dagen is test heel stuk duidelijker! gefeliciteerd dus!
bij mij zag de eerste er ook zo uit en als het van de kruidvat is en het is negatief krijg je echt niet zo een streepje hoor ! (ik haalde van elke test altijd 2 zodat mn vriend hem ff uit kon proberen en ik dan wist of er een indroogstreepje kwam of niet hahhaha ) schandalig eigenlijk maar ik werd altijd gek van de lichte streepjes dus vandaar maar meiss ik zeg GEFELICITEERD! over 3 dagen knalt ie er van af en anders haal een digi van cb
Ik had ook een licht streepje op de test (foto staat in mijn album) en was toch echt zwanger hoor. Dus een felicitatie van mij!