Bedankt meiden!! Zo fijn dat jullie zo meeleven! Jeetje Sophy..... Zo herkenbaar.. Oefen nog maar een jaartje, werd er tegen mij gezegd. Wel heerlijk dat je nu twee meidjes hebt!! Zo een zegen he!!
Ik snap je gevoel wij zijn 3 jaar bezig geweest na de miskraam zou vragen of je operatie eerder kan en blijf vooral moed houden xx
@Prisje... 3 jaar na een miskraam?? En wilde het na de miskraam maar niet lukken? Wat bizar.... Hoe kwam dat bij jou en wilden ze niets doen?
Wij waren wel al gesprekken voeren met gynaecoloog maar vriendlief vond de stap erg lastig en zelfs dacht hij geen kinderen te willen en ik het even naar de achtergrond had geschoven de maand er op tadaa zwanger heel bizar ondertussen is vriendlief helemaal bijgedragen ☺dus geef vooral de hoop niet op x
Wat bijzonder zeg... Gefeliciteerd!! Nee ik ga proberen de hoop niet op te geven... En et allemaal gewoon laten komen zoals het komt...
Herkenbaar Nummer 1 duurde 2,5 jaar. Had net eerste afspraak gehad bij fertiliteit. Ik had vermoeden endometriose, maar ik werd zwanger dus het zo gelaten. Onze dochter had een ernstige afwijking, maar met heel veel zorgen en veel medische poeha, is alles gelukkig goed gekomen. Bij nummer 2 in ronde 9 zwanger wauw! Ik was in shock dat het dus wel kan. Maar mocht niet zo zijn. Het werd een miskraam en vermoeden van bbz. Ik ben een halfjaar later doorverwezen, maar mijn voorkeur zkh vond 2x zwanger worden een bewijs van dat het wel goed komt. Moest wachten tot april. Nu bijna 2 jaar later is er dmv hsg bewezen dat ik zeer waarschijnlijk endometriose heb en is mijn dochter echt een dubbel wonder. Als ik nu weer zwanger zou raken is weer kans op een bbz, omdat ze vermoeden dat alles verkleefd is. Ik krijg een operatie deze maand. Hopelijk kunnen we na de operatie snel verder, maar ga maar weer uit van het ergste. Erg frustrerend te lezen dat je zo lang moet wachten. Dat is zo vreselijk als je zo graag wilt. Ik hoop voor je dat gent een oplossing naar een kortere en vruchtbare weg is!
Wat een verhaal ladylola! Inderdaad een wonder dat je dan toch nog een dochtertje hebt gekregen!! Ik hoop ook voor jou dat de operatie voor jou de oplossing is... Veel sterkte met de operatie..!!
zonnetje en kangarootje: paar dagen niet op het forum geweest en wilde toch nog even reageren op jullie berichtjes. Ik wist niet dat dit onderzoek zo in elkaar zat! Dan snap ik jullie reacties op mijn eerste reactie een stuk beter! Hopelijk dat dit onderzoek er dan voor zal zorgen dat er verandering komt in de regelgeving/protocol. Dat zou een fijne bijkomstigheid zijn naast al jullie stress en dingen die jullie mee moeten maken. Ik hoop dat het jullie snel lukt, want ondanks dat het bij ons wel makkelijk gaat ben ik me daar zeer bewust van (omgeving vriendinnen/familie waar het niet zo makkelijk gaat) en ook erg dankbaar voor. Ik neem het dus niet voor lief! Maarja daar hebben jullie niets aan natuurlijk. Ik heb wel beide zwangerschappen meegedaan aan moeders voor moeders omdat dat het enige is wat ik kan doen voor andere vrouwen om ook hun wens in vervulling te laten gaan. Voor alle andere dames duim ik natuurlijk ook dat het toch snel mag lukken!!!
Wilde je even een knuffel geven! Ik heb zelf ooit een topic geopend met de titel 'Ik trek het even niet meer..' Ik werd dus getriggerd door je laatste zin. Hier heeft het ook lang geduurd, 2,5jaar. Iedereen om mij heen die zwanger werd en ik bleef met lege handen en vooral een lege buik staan. Houd alsjeblieft hoop. Hoe moeilijk het ook is. En heel veel van je afschrijven hier! Helpt echt! Kus!
Dankjewel meis. Ik ken je topic! Wat ontzettend fijn dat het toch gelukt is! Ik probeer hoop te houden!!