Ervaring gezocht: echo 8,4 w mooi beebje maar twee dooierzakjes

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Williewortel, 4 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Williewortel

Williewortel Actief lid

Vandaag een echo gehad (eerst uitwendig maar daarna inwendig vanwege erg gekantelde baarmoeder)

Kindje groeit perfect en een mooi kloppend hartje en blijk zoals het er uit ziet wel een aantal dagen verder te zijn.

De verloskundige werd uiteindelijk stil en bleef maar draaien en zoeken maar kon vanwege mijn erge naar achter gekantelde baarmoeder niet alles goed zien. Ze zei uiteindelijk dat ze twee dooierzakjes ziet. Beide kloppend voor deze termijn(de 1 leek op het oog heel ietsje kleiner, maar dat kan) Ze gaf aan dat ze daarom goed aan het zoeken was naar een tweede kindje. Alleen kindje wat wel zichtbaar was lag heerlijk in de "weg" en ook weer de gekantelde baarmoeder die het lastig maakte.

Nu 24 nov weer een echo en wordt er nog eens goed gekeken. Ze heeft genoteerd dat er twee termijn dooierzakjes zijn gezien en 1 kindje. Ze had dit in haar carrière nog niet meegemaakt.

Wie heeft dit ook gehad of kent iemand die dit ook heeft mee gemaakt?:

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Niet meegemaakt maar wat spannend! Het zou dus goed kunnen dat er nog een beeb verstopt zit?! Succes met wachten op de volgende echo!

3. AnnieF

AnnieF Actief lid

7 sep 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook niet meegemaakt. Maar wat spannend joh...!! Nog 3 weken geduld hebben dus....

4. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Zelf geen ervaring mee
    Mijn moeder wel van mij en tweelingzus (*)
    Was maar 1 beeb te zien pas later dubbele hartslag te horen.
    Moet natuurlijk erbij zeggen dat dit ruim 33 jaar geleden was dus dat de echo zelf niet zo high tech was als die van tegenwoordig.
    Spannend hoor!

5. Williewortel

Williewortel Actief lid

Bedankt voor jullie reacties! Het duurt nog lang voor we het zeker weten maar ja niks aan te doen. De verloskundige zei wel nergens vanuit te gaan. Dus dat doen wij ook maar niet.

6. oumnouafel

oumnouafel Actief lid

24 okt 2014
    328
    1
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje zou n ie t dr ie. Weken kunnen wachten zou na een week volgens mij al een echo eisen hahaha iedergeval heel spannend en succes laat het horen tegen d ie. Tijd

Deel Deze Pagina