pregnyl en bloedverlies

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Jojoba27, Oct 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Beste,

Dit is mijn eerste ronde met puregon en pregnyl. Ik heb eerst een week puregon moeten spuiten 50IU, hierna had ik al een eitje van 17 mm. De dag daarna mocht ik terugkomen om de pregnyl te spuiten 1500 eenheden. Na de pregnyl kreeg ik 2 dagen wat roze/rood/bruin verlies, na die 2 dagen wat meer roodverlies. In totaal heeft de bloeding dus 4 dagen aangehouden. Het was niet zo veel als een menstruatie. Hoe kan dit? Betekent dit dat mijn kans nu is verkeken deze ronde?

Daarbij nog een vraagje; gisteren (11 dagen na de pregnyl) teste ik met een ovulatietest positief, maar mijn eisprong moet dan toch al geweest zijn? Kan dit komen door de HCG hormonen?

Bedankt alvast voor het antwoord.

Liefs Jojoba

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi jojoba,

Het bloedverlies kan afkomstig zijn van de eisprong. Wel gek dat je 11 dagen na de pregnyl positief test......
    Het was de eerste keer dat je dit deed kan ook zijn dat je lichaam daar heel even aan moet wennen. Het is nog even afwachten of deze ronde goed is gegaan! Spannend hoor!

Imke

Share This Page