bacteriele vaginose, kindje minder voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sneeuwklokje22, 23 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Hallo iedereen,
    Heb even jullie hulp nodig. Morgen ben ik 29 week zwanger en heb voor de 3de keer een vieze vis geur! De vorige 2 keer hebben ze een kweekje gemaakt en daar kwam bacteriele vaginose uit. Hier heb ik toen zo'n ei voor gekregen. De vorige keer ( 2week geleden) voelde ik het kindje minder, toen heb ik een ctg scan gehad en deze was goed. De afgelopen 2 dagen voel ik het kinde weer minder... 2 a 3 keer. En weer is deze geur er!
    Nou ben ik overgestapt van ziekenhuis en heb 13 juni een 1ste afspraak in het nieuwe ziekenhuis. Wat is jullie advies? Kan een bacteriele vaginose wachten?

2. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou er niet tot 13 juni mee wachten.

3. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik zou als ik jou was nu naar je huisarts gaan voor weer zo'n ei. In ieder geval niet nog 3 weken wachten..

4. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ik kreeg voor bactriele vaginose een ab kuur en geen ei. De ei is toch voor candida? Of was het een antibiotica ei?
    Zou even terug gaan naar de ha voor de bac vag. En voor het minder leven voelen ook even bellen.

5. MarlousAnne

MarlousAnne Actief lid

8 nov 2012
    296
    94
    28
    Bacterieele vaginose geeft een iets grotere kans op vroegtijdig gebroken vliezen. Het is alleen niet aangetoond dat behandeling die kans verkleint. Ik zou even overleggen met je gynaecoloog. Waarschijnlijk herstelt je lichaam het evenwicht vanzelf weer.

6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Een ei voor bacteriële vaginose? Dat is raar! Of ze moeten ook antibiotica hebben in ei-vorm, maar de enige vaginale eieren die ik ken zijn voor candida.
    Ik zou teruggaan naar je arts en het voorleggen. Misschien toch maar eens een goede antibiotica-kuur. Misschien even resistentiekweek laten maken.

7. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Hallo.
    voor mijn bacteriële infectie kreeg ik een antibiotica kuur van 5 dagen en ik moest er direct mee starten.
    dus ik zou zeker niet wachten!

8. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Dat dacht ik al! Ik ga maandag gelijk even bellen.. bedankt voor jullie reacties!

9. kimlovesbobby

kimlovesbobby Actief lid

16 okt 2013
    180
    0
    0
    heerlen
    ik kreeg voor de bacteriële infectie antibiotica, 4 tabletten in 1 keer innemen, maar kreeg door de antibiotica een schimmel infectie omdat de antibiotica ook alle goede bacteriën doodt. daarvoor kreeg ik zo'n ei wat je s'avonds in moet brengen.
    ik had ook het idee dat de baby rustiger was toen ik last van de infectie had. heeft wel bijna 3 weken geduurd voordat ze er eindelijk achter waren waar mijn klachten vandaan kwamen.

Deel Deze Pagina