Even een vraagje.. wij hebben dinsdag 24 juni onze eerste echo op 8 weken en 5 dagen.. ik vroeg me af of je er ook iets van mee naar huis krijgt, een foto of zo? of krijg je alleen bij zogenaamde pretecho's iets mee?
Ik kreeg met iedere echo die ik heb laten maken een aantal foto's mee. Heb er ook een aantal in mn album staan
Ik kreeg ook foto's mee en de laatste keer hebben we het opgenomen en op usb gezet. Erg leuk om terug te zien
Ik kreeg ook 2 foto´s mee. Hou er wel rekening mee dat met 8-9 weken nog niet heel veel te zien is. Ik zag met 8w3d een witte vlek met een kloppend hartje
Dat was dan zeker een uitwendige? Ik heb er 1 van 8 weken 2 dagen in mn album staan en dan zie je toch al een kindje.
Meestal krijg je met de standaard echo's (termijn en 20 weken en soms ook nekplooimeting mocht dat gedaan worden) foto's mee. En dat is hartstikke leuk. In het ziekenhuis bij extra controles doen ze het vaak weer niet (dat staat dan meestal ook duidelijk aangegeven). Je mag er wel op rekenen dat je ze nu mee zal krijgen (1, 2 of 3. Soms meer)
ik kreeg ook bij elke bezoek voor een echo , 2 echo'tjes mee .. ! maar verwacht er niet al teveel van hoor , het is nog best klein hoor bij 8 week... als je maar het hartje ziet kloppen.. is een mooi moment..! en zekers voor de eerste x .! dan weet je pas zeker dat er echt iets in je groeit ! kon het bij mij niet droog houden toen ik dat voor het eerst zag.. !
ik kreeg er ook 1 mee... ben 10 weken zwanger maar je kon toch al aardig wat "mensje" zien... inderdaad echt fantastisch, ik zit de hele tijd naar de foto te staren!
Ik ben onder behandeling bij de Gyn en vraag er gewoon zelf om, als ze toch bezig zijn is het een kleine moeite een plaatje uit te printen. Ik heb nu een foto van de 1e echo met 6 weken en 3 van de 12 weken echo over 4 weken weer op controle, en als je weer een echo gaan doen vraag ik er gewoon weer om.
Bij mijn uitwendige van 8 weken zag je ook gewoon een kindje hoor. Misschien dat er bij jou niet goed ingezoomd is ofzo?
Het doel van de echo was de termijn meten en kijken of het hartje klopt. Dus er is wel goed ingezoomd om dat te bekijken, maar ze is niet extra gaan zoomen om de mooiste foto's te maken
Ik ga een uitwendige echo krijgen (ik kreeg iig de opdracht om een volle blaas te hebben).. ik ben erg benieuwd hoe het gaat worden!