Zo'n hoofdpijn...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nen87, 10 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hallo dames,

Kent iemand dit? Ik heb nu al sinds een week of 2 elke dag zo'n ontzettende hoofdpijn! Echt om knettergek van te worden. Afgelopen donderdag de vk gebeld en die heeft bloeddruk en urine gecontroleerd. Dat was prima.. Maar waar kan deze knallende koppijn dan van komen? Ik drink genoeg, doe t rustig aan...

Groetjes

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Helaas heb ik het ook regelmatig (al moet ik zeggen dat het iets minder word) gyn zei dat sommige vrouwen dat helaas gewoon hebben door de hormonen...
    Bij mij kan het ook komen t.g.v nekklachten naar een ongeluk maar ook dat is niet met zekerheid te zeggen..

En het vervelende is: je mag alleen pcm...

Sterkte! En wanneer je ook andere klachten krijgt dan weer bellen hoor beter te vaak dab te weinig...

3. Michellenoord

25 nov 2011
    66
    0
    0
    helpdesk medewerker
    Maarssen
    Ik ben al sinds woensdagavond opgenomen met voornamelijk hoofdpijn en visieklachten. Ze waren in eerste instantie bang voor zwangerschapsvergiftiging, maar dat is het gelukkig niet. Heb een MRI scan gehad daar kwam niets uit. Nu denken ze aan migraine, wel een aanval die al ruim een week duurt wat ik zelf een beetje onwaarschijnlijik vind, maja ik ben geen arts. Morgen komt de neuroloog weer bij me langs om te kijken hoe nu verder. Maar dit is geen pretje.

En idd beter te vaak aan de bel hangen dan 1 x te weinig.

4. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Het kan ook hoor....migraine schijnt veel vaker voor te komen in de zwangerschap en heftiger. Puur door de hormonen.

5. eva33

eva33 Actief lid

23 dec 2011
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je zou kunnen kijken of de acupuncturist iets voor je kan betekenen. Heeft bij mij altijd goed effect.

6. an12

an12 Actief lid

3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    ik was laatst bij de vk en die vroeg aan mij of ik me de laatste tijd wel goed voelde...euuh, ja ik voel me prima..hoezo?? ik had namelijk een heel laag mcv. die moet tussen de 80 en 100 zitten en ik had 82. toen vroeg ik aan haar..hoe moet ik dat merken aan mezelf dan? nou zegt ze: heb je de laatste tijd misschien vaak hoofdpijn?!

misschien is dat het wel, maar dan zou je even bloed moeten gaan prikken. mcv heeft te maken met ijzer..als je die te laag hebt krijg je ijzertabletten.

hopelijk heb je hier wat aan..sterkte verder!!!

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Bedankt voor alle reacties!
    Vanmorgen moest ik weer naar de vk en ik gaf daar aan dat ik sinds de controle van donderdag nog steeds dagelijks hoofdpijn heb (incl af en toe visusklachten, afhankelijk van hoe zwaar de hoofdpijn is). Nu bleek mijn onderdruk ineens gestegen tot 90. Ik ben begonnen met een onderdruk tussen 75 en 80. Mijn urine was gelukkig weer schoon. De vk heeft overlegd met de gyn , maar die zei dat ik het nog aan moet kijken. Nu over 2 weken terug naar de vk en bij verergering van de klachten eerder bellen. Dat laatste vind ik lastig, moet ik dan nog 2 weken met hoofdpijn blijven lopen? Ik hou het maar goed in de gaten.

In mijn vorige zwangerschap begon ik trouwens rond de 36e/37e week met hoge bloeddruk. Ben wel ff geschrokken dat het nu al zo vroeg begint!

Deel Deze Pagina