Hallo allemaal , ben vandaag 39 wk zwanger en ivm veel voorweeen wil de vk vandaag kijken of ze kan strippen .. Mits ik natuurlijk al wat ontsluiting heb en er niet al 3 andere vrouwen liggen te bevallen zei ze . ik voel me ontzettend nerveus en heb amper geslapen , ben zo benieuwd naar jullie ervaring met strippen en of het effect geeft gehad !
Geen ervaring,,,,, Maar ik lees hier genoeg over strippen. Mijn gyn.loog vertelde dat strippen het meeste effect heeft in de 41 ste week. Daarvoor is het effect bij vele minder! Succes vandaag ben benieuwd,,,,,,,
Bij hebben ze bij de vorige al vanaf 38+4 gestript, dat gaf wel verweking en enige ontsluiting, maar dat startte de bevalling niet (was gezien mijn historie ook niet heel erg verwacht, maar natuurlijk wel gehoopt) Wel fijn dat toen toch besloten werd in te leiden er voldoende ontsluiting was om meteen de vliezen te breken, en niet eerst nog met gel of ballonnetjes te stoeien. Dus het had wel degelijk zijn voordelen.
Ik ben gestript met 41 weken.. Gestript om 15.00 vrijdagmiddag.. Zaterdagochtend 06.45 was de kleine man er.. Bij mij had het dus zeker effect!
Ik ben met 40,4 gestript om 15.30. Om 19.07 zat het werk er weer op. Geen idee of het eerder ook zo snel had gewerkt. Denk t niet eigenlijk.
Maandag gestript met 41 weken maar helaas, beetje bloeden en verder geen enkel gerommel in mn buik. Vandaag word ik voor de. 2keer gestript, als er weer niks gebeurd mag ik vrijdag naar het ziekenhuis. Had al wel 1 cm ontsluiting. Het strippen zelf deed geen pijn, beetje lichte menstruatiekrampen.
Afgelopen woensdag met 38.1 wk gestript, had al 2 cm ontsluiting, vrijdag slijmprop verloren, zaterdag ochtend braken de vliezen, 4 uur later was onze dochter er
Met 39.1 gestript.... Had toen al 2cm ontsluiting en was al 4 weken ervoor mijn slijmprop verloren .... Alleen voorweeen en gerommel gehad het moet binnen 48 uur effect hebben anders komt t niet van het strippen zei de verkoskundige .. ben met 39,4 bevallen. Heb de dag ervoor wel Chinees gegeten en bitterlemon gedronken haha toevallig
Bij de oudste met 40 + 2 bevallen en niet gestript. Bij de tweede met 40 weken gestript, geen effect. Toen nog een keer met 40 +5 maar uiteindelijk pas met 41+1 bevallen. Ik geloof er dus niet meer zo in. Deze ga ik gewoon maar rond de uitgerekende datum uitpoepen .