Krijg je met inleiden meteen weeopwekkers?

Discussie in 'De bevalling' gestart door onzewonders, 12 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Tiel heeft mooie kraamsuites (keer op kraamvisite geweest). Ja, zou ik echt even doen, ieder ziekenhuis is weer anders en elke situatie is weer anders. En ik denk dat he aan info van het ziekenhuis meer hebt, dan dat je uit gaat van verhalen van hier. Misschien heb je 5 uur later je kindje op je buik liggen. Maar het zou zo tegenvallen als het 2 dagen duurt en je had je op 5 uurtjes verheugd.

2. Madelyn

Madelyn Actief lid

1 dec 2011
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werd toen opgenomen met 39 weken met zwangerschapsvergiftiging.
    Maandagochtend 7:00 uur werd er een hormoonveter ingebracht.
    Daar kreeg ik wel wat weeën van maar niet regelmatig.
    Dinsdag werden mijn vliezen gebroken en om 7:00 uur aan infuus met weeënopwekkers wat steeds verhoogd werd totdat ik aan de max zat. Vervolgens tot woensdagavond in de heftige weeën gelegen en uiteindelijk om 19:47 uur is mijn dochter geboren d.m.v. een keizersnede.

3. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Wij hebben een keer een info avond gehad over de kraamsuites. Ik vind het echt een uitkomst zeg! En inderdaad, ze zijn mooi en helemaal gerenoveerd. Ik vind het een prettige gedachte om daar te bevallen. De keuze was bij ons sowieso al gevallen op bevallen in de kraamsuites in het zh, maar nu we geen keuze meer hebben vind ik het ook echt niet erg daar te bevallen.

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik ben met 38+1 ingeleid ik had toen 2cm ontsluiting ze hebben direct mijn vliezen gebroken en infuus aangesloten elke 20 min werd die opgevoerd.
    Om 08.00 begonnen ze en ik ben om 23.22 bevallen met vacuümpomp. Ik hoop het niet nog eens mee te maken... Om 16.00 in een weeën storm gerecht gekomen tot 22.00 aan toe...

5. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik ben ingeleid dmv tabletten. Heb geen infuus met weeenopwekkers nodig gehad.

Deel Deze Pagina