Ik dacht ik doe dit jaar wel aan kerstkaartjes..leuke foto van me zoontje gemaakt maar de achtergrond is lelijk... Van ze kamertje net op een plek waar geen plinten zitten.. Hij vond het niet leuk om foto's te maken met de kerstpakket maar ik kom er niet uit. Wie weet hoe het moet of wil het voor me aanpassen???
Poeh, kan dat niet met photoshop? Daar zit zo'n slim tekendingetje in waarmee je omtrekken kan maken. Dat werkt echter volgens mij het best als de achtergrond zo effen mogelijk is. Ik ben maar een hobby-ist en doe altijd maar wat en heb dat nog nooit echt geprobeerd. Als je photoshop niet zelf hebt en er reageert ook niemand die dat wel vaak doet wil ik het wel voor je proberen, stuur maar een berichtje dan.
Iemand uit de achtergrond knippen kan veel werk zijn. Je mag me de foto pben dan kijk ik of ik je kan helpen.
Jammer hè, met me telefoon gemaakt... Denk je dat het wel leuk is voor een kerstkaart of toch maar een jaartje overslaan?
op zon kleine foto kun je niet bewerken. je zal dan groot formaat moeten sturen. je zou het nog eens kunnen proberen? heb je geen gewone camera. tip is dan ook om nog iets door je benen te gaan dat je dan op ooghoogte komt. ipv bovenaf