hahahaaaaaa EINDELIJK ga ik dim summen morgen......ik heb het zolang zonder sushi moeten doen dat ik nu maar ga dim summen en ik heb er helemaal zin in...... dim sum mag toch wel gewoon, volgens mij is alles gewoon gestoomd (ook de oesters en schelpen) toch?
Ja dat mag hoor, gestoomd dus het is niet rauw. Ik vond het alleen erg tegen vallen, dim sum. ( kwestie van smaak) Maar ik denk dat het ook wel heeft gelegen aan hoe we het klaar hebben gemaakt. We hadden een mandje bij de AH gehaald. Nou ja, eet smakelijk en geniet ervan.
oooh nee ik ga het niet zelf klaarmaken hoor, ga lekker uit eten met een vriendin man houdt niet van dat soort eten hij moet altijd vlees en groenten en vooral VEEL hebben, al die kleine hapjes vindt hij geen echt eten
owowoowooooooo lekkkerrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik wil ook ik maak meestal dim sum soep ook jammiee, en je heb gelijk hoor lkekker uit eten gaan bespaart je de moeite,alhoewel het wel heel leuk is om het te maken maar geniet ervan( ook een beetje van mij) hihihi