toen sophie nog een baby was kreeg ze altijd een siddering door haar lichaampje als ze klaar was, haha. nu niet meer, nu is het "mama, heb poept!" ikzelf niet
haha nee! kippenvel krijg ik niet! wel kan het af en toe heerlijk opluchten. net of je "schijt" alle negativiteit uit lol... poepen doe ik ook liever als ik alleen ben... jamie staat er ook altijd bij: mama Stink! van de week wou hij papiertje erin gooien... ik zat net lekker... zegtie: mama, Eraf! Eraf mama! haha was zo grappig ow, wat ik wel altijd heb: manlief moet in de woonkamer blijven als ik op de wc zit. hij mag niet in de gang komen ik ben altijd bang dat hij me dan hoort "plonzen" of een scheetje hoort ofzo whaha wat een onderwerp
Hahahah!!! Ik kan deze vraag gewoon niet serieus nemen! Kippevel als je poept? Je krijgt het dan toch juist warm.... Euh, nee ik niet dus!
Oja wel met plassen heb ik bijna altijd kippvel! hahahahahahahahaha Ook zo'n schokje zeg maar, hebben mn kids ook haha geinig!! XD
hahaha nee ik niet! ik vroeg het aan me vriend, he doe normaal zegt hij haha (hij houdt niet van poepgrapjes , hij heeft er ook een hekel aan als ik hem vertel wat voor letter ik heb gelegd)
De kleine schopt mij altijd tegen mijn darmen als ik zit te sch**ten :S Of ik daar kippenvel van krijg dat weet ik niet hahaha.
euh nee. Ik kan me wel eens "intens gelukkig" voelen als er een drol dwarszit en ik kan die eindelijk lozen ...
Wahahahaha Ik kan me dat zoooo voorstellen lol Ik maak ook altijd opmerkingen tegen mijn man na het poepen en krijg dat heel droog 'Eeeeeeen bedankt voor die info' terug Maar om naar de vraag terug te komen, soms wel kippenvel en soms niet. Maar ik kan er ook vreselijk naar van worden als het niet lukt en het een geval baksteen is hoor, ugghhh
nee maar als ik nu na denk als ik ziek ben aan de diarree ben wel dan ga ik echt rillen en krijg ik kippenvel
Nee.. whahaha Alleen soms ervoor als ik het inhoud maar dan krijg ik ook buikpijn en kippenvel en dan ga ik wel.. maar tijdens nee hahahaha
Whaha.. nee, geen kippenvel hier. Ik ben wel eens bijna van m'n stokkie gegaan, op moment van ontlading zeg maar... Ik moest zooooo nodig en het zweet brak me uit. Mijn man kwam laatst met de serieuze vraag of mijn drollen ook altijd bleven drijven..... Hoezo? vroeg ik. Nou... zegt ie, ik moet bijna altijd 2x doorspoelen, want anders wil die duikboot niet weg! (zo noemt hij een drol altijd) Echt met zo'n heel serieus gezicht vroeg hij dat. Maar euhh... nee, geen last van.